Ajattelin tässä laittaa emännän autoon Tuningboxin eikä minulla ole mitään hajua sen kannattavuudesta eikä asennusvaatimuksista. Auto on Renault Megane 1.6 16v vuosimallia 2003. Voiko kyseiseen malliin edesasentaa moista värkkiä ja jos kaikki menee mallilleen niin mistä värkki kannattaa ostaa?
Tuning boxi
5
1806
Vastaukset
- 157db
viellä että mikä tuo tarkoittamasi tuning boxi on? joku teholastu boxi vai?
Tälläistä olin ajatellut: Di.Pa. Sport Tuningboxi
Tyyppi MPI SIEMENS Sirius 34
ja tässä linkki kyseiseen osaan: http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=35105&productcategory=1890§ion=c
Ja sitten lisäksi viellä tälläinen asia. Mahtaako Renault Clion osat sopia Meganeen?- ja kulku kasvaa ton
Horus76 kirjoitti:
Tälläistä olin ajatellut: Di.Pa. Sport Tuningboxi
Tyyppi MPI SIEMENS Sirius 34
ja tässä linkki kyseiseen osaan: http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=35105&productcategory=1890§ion=c
Ja sitten lisäksi viellä tälläinen asia. Mahtaako Renault Clion osat sopia Meganeen?lähes 400e:n edestä? Noi prosentit on myyntipuheita. Boksit ja lastut pelaa turbokoneissa kyllä mutta vaparin muuttaminen on vähä vaikeempaa...
Jos laittasit vapaavirtaussuodattimen ja tehoputkiston niin eiköhän se ajais saman asian ja ainakin äänet paranis kuultavasti. - a.k.j
ja kulku kasvaa ton kirjoitti:
lähes 400e:n edestä? Noi prosentit on myyntipuheita. Boksit ja lastut pelaa turbokoneissa kyllä mutta vaparin muuttaminen on vähä vaikeempaa...
Jos laittasit vapaavirtaussuodattimen ja tehoputkiston niin eiköhän se ajais saman asian ja ainakin äänet paranis kuultavasti.vaparin ja turbo koneen ero lastu vireissä on se ettei vaparissa voi nostaa ahtoja... muuten voidaan tehdä kaikki samat säädöt kuin turbokoneeseen. mika karala on aika velho näissä hommissa. itselläni audin vapari koneella ja vp-suodattimen ja putkiston jälkeen tehoja 125hv ja di.pa.tuningboxin jälkeen 138hv. lähtö oli 100hv että siinä sulle pelle joka et tajuu mitä lastu tekee autossa. lyhyesti turbon lastu säätää ruiskujen aukiolo aikaa sytkä/bensa kartta menee uusiksi jonka jälkeen loppu tehonlisä tulee ahtimelta... vaparissa tuo tuorbo jää pois. toki lastu säätää paljon muutakin kuin mainitsemiani mutta oleellisimmat mainitsin. tuningbox taas puolestaan ei ole varsianinen lastu vaan osa joka kytketään ecun ja ecun säätelemien osien väliin jolloin tuningbox pääsee kusettamaan ecua. lopputulos on täysin sama kuin lastulla. sinulle joka kyselit alunperin asiaa niin boxin asennus on aika helppo juttu. suosittelen boxia. ihmeitä se ei tee mutta kiva lisä ja joillekkin jo riittää... itselleni ei...vielä noin 15hv jostain lisää ja sit saa samantehoisille turbo leluille vilkuttaa.... ja ne mulle. ja jos siel se turbo pelle haluu kokeilla miltä tehot tuntuu niin tuu lappiin kokeileen kesä aikaan kun käynnistelen taas dodgen.
- se tulevaisuuden
a.k.j kirjoitti:
vaparin ja turbo koneen ero lastu vireissä on se ettei vaparissa voi nostaa ahtoja... muuten voidaan tehdä kaikki samat säädöt kuin turbokoneeseen. mika karala on aika velho näissä hommissa. itselläni audin vapari koneella ja vp-suodattimen ja putkiston jälkeen tehoja 125hv ja di.pa.tuningboxin jälkeen 138hv. lähtö oli 100hv että siinä sulle pelle joka et tajuu mitä lastu tekee autossa. lyhyesti turbon lastu säätää ruiskujen aukiolo aikaa sytkä/bensa kartta menee uusiksi jonka jälkeen loppu tehonlisä tulee ahtimelta... vaparissa tuo tuorbo jää pois. toki lastu säätää paljon muutakin kuin mainitsemiani mutta oleellisimmat mainitsin. tuningbox taas puolestaan ei ole varsianinen lastu vaan osa joka kytketään ecun ja ecun säätelemien osien väliin jolloin tuningbox pääsee kusettamaan ecua. lopputulos on täysin sama kuin lastulla. sinulle joka kyselit alunperin asiaa niin boxin asennus on aika helppo juttu. suosittelen boxia. ihmeitä se ei tee mutta kiva lisä ja joillekkin jo riittää... itselleni ei...vielä noin 15hv jostain lisää ja sit saa samantehoisille turbo leluille vilkuttaa.... ja ne mulle. ja jos siel se turbo pelle haluu kokeilla miltä tehot tuntuu niin tuu lappiin kokeileen kesä aikaan kun käynnistelen taas dodgen.
toivo edustaa...
Nyt tutti suuhun ja nukkumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427
