erkka1976

Suosikkibändit/artistit: Lähes kaikki metalli. Tällä hetkellä ämpärissä soi Sabaton ja Ensiferum Lempikirjat: Salamurhaajan oppipoika Ruoka & juoma: Joo, ruoka ja juoma on hyvää Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Talous/hallinto Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
16
Kommenttia
26
- Punk in LondonEli siis Punk vaatteet Lontoossa. Voi olla, että tämä kuuluisi matkailuun, mutta kuulukoot. Emäntä menossa Lontooseen ja1322
- KauppisOpiskelen taloushallinnon merkonomiksi ja pitäis tehdä joku hiivatin sanasto ruotsinkielellä. Olisko jotain vihjeitä mis1282
- Edullinen?Edullinen PC-ohjain, joka kuitenkin käyttäin XBOX-360 tekniikkaa. Mikä mahtais olla tällainen?0360
- ammoniumkloridiKävin hakemassa apteekista ammoniumkloridia ja nyt mietin et, kuinka paljon painaa teelusikallinen sitä? Muuten tarkista2780
- VäritulostinAlkaa hieman kyrpiä noi värikasettien loppumiset. Mikä mahtaisi olla sellainen väritulostin jolla pystyisi värikasetin l1704
- Poltto-ohjelmaMitä dvd:n poltto-ohjelmia te muut ihmiset käytätte kun poltatte leffoja?4251
- NerollaPolttamani leffat eivät enää näy dvd soittimissani. ennen ne näkyivät ihan normaalisti. Olen kokeillut polttaa tiedosto5366
- MP3 --> takaisin normaaliksi cd:ksiÄlkää kysykö miksi. Eli, mikä on normaalin cd:n tiedosto nimi? Ja miten saan mp3:n muutettua sellaiseksi?91607
- Tasa-arvoTässä kännipäissäni ajattelin että, onko kaikki Suomessa tasa-arvoisia. Otan pienen esimerkin. Presidentti saa kutsua mi2133
- Ei yhteyttä digiverkkoonKatselin töllöä ja yhtäkkiä kuva katosi. Vaihdoin kanavaa ja sama juttu sielläkin, ei kuvaa. Sammutin boxin, ei vaikutus4604
- nvidia 9800 gtLaitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan va71739
- Näyttökortin virtaLaitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan va1185
- kuulokketPäivitin mun ohjelmiston real tekillä. Nyt on ongelma, en saa kuulokkeissta ääniä. Voiko joku auttaa1157
- Vista 32:sta 64:een.Ajattelin lisätä vähän muistia mutta kun tuon 32-bittisen maksimi on 3,3 gigaa. Mitä kaikkea mun kuuluu tehdä että saan2471
- Tuning boxiAjattelin tässä laittaa emännän autoon Tuningboxin eikä minulla ole mitään hajua sen kannattavuudesta eikä asennusvaatim51659
- Gummia FagiaOnko joku kuullut kyseisestä bändistä mitään??? Ihan sama mitä olet kuullut, jos vain olet kuullut.0170