Tatuointiliike

mää haluan

Moro,
Suositelkaa hyvää tatskaliikettä Kotkasta tai lähi ympäristöstä. Onko hinnoissa eroja kovasti liikkeiden kesken, käsittääkseni täältä löytyy 3 liikettä.

48

9916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotkankadulla

One eye Tattoo populuksen vieressä.Pete: Serif.fi Ja Jarva:white town tattoo tekevät siellä kuvia.

• TYÖTÄ

Moi!itelläni kokemuksia useammasta paikasta ja ehdottomasti paras on haminassa oleva Pete´s tattoo,sinne kandee mennä,laatuun kannattaa satsata.t.Jude

• mieltä

Pete`s tattoo on kyllä mun mielestä paras vaihtoehto.itse olen siellä käynnyt ja hienoa työtä pete tekee!

• iikori-raiskattu rakki

mikset hankkiudu vankilaa?? siellä ne komeimmat tatuoinnit tehdään ja on tatuoinnin arvostus ihan toista luokkaa kun joku vitun "neidin" tekemä kuva jossain diivapuljussa! yleisimmät tatuoinnit taitavat olla SUOMENLEIJONA-vaakuna, TRIBAALIT, MUSTAPANTTERI ja kaikenlaiset typerät KIINAKIRJAIMET! otapa joku noista ni kuulut "fiksuun"porukkaan!

• Sitten

Komeita kuvia "Linna Roiskeet" ja kuulut varmaan siihen "Fiksumpaan"Porukkaan???????

• Olla

Tosi ääliö jos ihannoi Vankila töherryksiä

• kat

Siellä tekevät kans hienoja kuvia. Eiköhän hinnat ole suurinpiirtein samoilla linjoilla joka paikassa...

• tattarit

olen saanut mieheni tekemänä kotona. Liikkeeseen en meni ottamaan. Mieheni työ on todellista käsityötä toisin kuin liikkeissä ei mitään koneilla tehtyjä.

• tiinuska28
        tattarit kirjoitti:

olen saanut mieheni tekemänä kotona. Liikkeeseen en meni ottamaan. Mieheni työ on todellista käsityötä toisin kuin liikkeissä ei mitään koneilla tehtyjä.

voi kun sulla on ihana mies. yksi varattu kundi tekee myös mulle kuvai ja maksuksi kelpaa pil...

• Kartta värit
        tattarit kirjoitti:

Ja hyönteis neulat ja tulee varmasti"Hienot"ja jatko
        opinnot voi suorittaa Konnunsuolla ja samalla saa uusia ideoita Roiskeille

• Arpakuutijo
        tiinuska28 kirjoitti:

voi kun sulla on ihana mies. yksi varattu kundi tekee myös mulle kuvai ja maksuksi kelpaa pil...

Asiallista touhua!!

• Tattoos

Joo kyllä Amon on taitava ammattilainen ja usein joutunut korjailemaan muiden tekemiä suttuisia kuva tekeleitä.

• ..............

kouvolaa tai helsinkii.....

• Tinnitus

Amonilla tuli korjautettua Kotkan toisessa liikkeessä otettu tatuointi ja nyt kehtaa jo kulkea T-paidassa. :) Todella hyvää jälkeä ja yllättävän halvalla. Useampi kaveri sortunut ottamaan kuvia kotitatuoijilla ja huonon ja osaamattoman jäljen lisäksi yksi onnistui saamaan hepatiittitartunnan. One Eye Tattoo oli myös hyvä mutta on nyt jo Kotkasta poistunut. Se nimeltämainitsematon liike apteekin vieressä taasen ei minulta kehuja saa. :(

• Vihreä_voima

His mastersin Amon on hyvä ja tehnyt minulle useamman tatuoinnin, enää en sinne kuitenkaan mene koska paljastui että tyyppi on PERSU! :(
      Jakeli torilla Kierolan mainoksia ja istuu näköjään lautakunnassakin http://www.kotka.fi/alltypes.asp?d_type=5&menu_id=1304&menupath=94,1537,1302,1304#aa1304

• Persuna on hyvä olla

Pöh. Kaikkihan me Persuja ollaan, jos ei olla rikkaita Demareit tai Kommareit !.

Oot vaan kade. :-(

• Silmälasit_

Voitko ostaa maitoa lähikaupasta tai ylipäätään mistään, koska kassalla voi olla Persu?

• dsdfsdsf
        Silmälasit_ kirjoitti:

Voitko ostaa maitoa lähikaupasta tai ylipäätään mistään, koska kassalla voi olla Persu?

kyl pete haminast on ihan vitusti parempi ku amon

• mmmmmmmmoi
        dsdfsdsf kirjoitti:

kyl pete haminast on ihan vitusti parempi ku amon

joo menkää muualle kn kotkaan, kotkassa ei ole yhtään hyvää tekijää. haminaa tai kouvolaa ja lpr. amon on huono, ei oikeesti osaa edes kunnolla piirtää. ja melko tuherruksia ovat tatuoinnitkin

• oula mäläkättäjä

äteritsiputeritsipuolilautatsi paarissa on paras, mutta se ompi ihan Sallassa asti

• tatuoitu.

Mä otin Soinin ja Kervisen kuvat persposkiin.

• Gullilahkeesta

Joo ja otit sen Haminasta!Eli vituiks meni.Kervinen osui keskelle vakoa ja suu just anaaliaukkosi kohdalle.Se Haminalaistatueraaja on muuten Kotkalainen Demari.

• DominusSathanas

"joo menkää muualle kn kotkaan, kotkassa ei ole yhtään hyvää tekijää. haminaa tai kouvolaa ja lpr. amon on huono, ei oikeesti osaa edes kunnolla piirtää. ja melko tuherruksia ovat tatuoinnitkin"

Näytäppä esimerkki amonin piirroksista? sen verran tiedän että amon on toistakymmentä vuotta elättänyt itsensä maalaamalla muun muuassa muotokuvia. Olisi oikeasti kiva nähdä yksinkin huono amonin tekemä piirros. ihan mielenkiinnosta, jollei muuten. :)

Pete haminassa on hyvä, sen sijaan kouvolasta puhuminen todistaa että olet vaan kateellinen amispohjainen kotisuttaaja joka on saanut omista värkeistään vaan arpea ja HIV:n, rahaa ei yhtään ja kaveritkin on jättäneet kun olet tehnyt niille paskaa kuvaa.
      Kouvolassa ei ole, eikä tule olemaan, koskaan yhtään hyvää liikettä, syystä että siellä, samoin kuin LPR:sakin, homma on liivijengien hallussa. Ja jos ihan pokkana väität että liivijengien liikkeissä saa hyvää kuvaa, olet joko täysi idiootti tai sitten liivipelle itsekin. :D

• TallinnTattoo

Taitaa Amon itse olla tämän viestin kirjoittaja tai sitten joku hänen "bändäreistään". Se on sellanen setä se Amon että ei suostu tekemään tatuointia jos kuva on hänen mielestä "paska" tai "pois muodista" tai "teinimeininkiä". Todella huonoa asiakaspalvelua siinä puljussa aina saatu (aina eli tasan 2 kertaa mitä siellä käynyt.) En suomessa ota yhtään tatuointia vaan Tallinnassa ! Siellä on ammattitaitoinen ja asiakaspalvelun omaava tatuoija joka ei kyllä samaa kieltä puhunut mutta ymmärsi täysin minkälaista tatuointia halajaa asiakas ja jälki on priimaa ! Tuli sellainen tunne että kyseinen tatuoija mielellään myös tatuoi halutun kuvan.

• Tattooed dancer

Amon on sentään palkittu tatuoitsija, kaikki kuvani olen ottanut Amonila tai Kimmolta ja otan vastaisuudessakin. Jälki on aina ollut hyvää.

• Näin on

Ne ketkä ottaa tatuointeja on luusereita, pummeja, epäsosiaalista ainesta, rikollisia ja kaikin puolin epämääräistä porukkaa. Kierrän kaukaa henkilöt joilla on tatskoja kun se merkitsee propleemia jos on sellaisen kanssa tekemisissä. Ei normaali henkilö leimaa itseään.

• tattoos
        Näin on kirjoitti:

Ne ketkä ottaa tatuointeja on luusereita, pummeja, epäsosiaalista ainesta, rikollisia ja kaikin puolin epämääräistä porukkaa. Kierrän kaukaa henkilöt joilla on tatskoja kun se merkitsee propleemia jos on sellaisen kanssa tekemisissä. Ei normaali henkilö leimaa itseään.

No huhhuh! Nykyään kun alkaa ihmisiä kattomaan ni melkeen joka toisella on tatska, ja tässä sitte aletaa määrittelemään normaaleja henkilöitä! Itselläni ei kyllä ole, eikä ainakaan vähään aikaan tule mutta kyllä ihmetyttää kun jollain on ihan hirveitä ongelmia toisten tatuoinneista. Ne on aina joidenkin mielestä kivoja, joidenkin ei. Mutta eihän se muille kuulu, eikä todellakaan huononna ihmistä jos on tatuoitu. Ei mulla muuta.

• PissisTattooo

Muistan 70-luvulla kun Laivatytöt ottivat Tatuointinsa Kairon vessassa.
      Mustat miehet olivat taitavia kavereita.

Pirkolla on vieläkin se musta Pantteri niistä ajoista muistona.

Pete taas otti Konnulla kuvansa.

Ei kukaan ala Tatuoinneista maksamaan !
      Niiden poistamisesta on moni tosin maksanut itsensä kipeäksi.

• jJkKoO

Kun ne, jotka nahkaansa pilaavat (ja usein myöhemmin katuvat) ovat älyltään mitä ovat, on luonnollistakin, että suurella todennäköisyydellä ovat persuja.

• Anonyymi

ootko kolmevuotias... te kaikki ootte ihan taaperoiden tasolla tässä asiassa. miten tatuointien laatu vaikuttaa politiikkaan... opetelkaa erottamaan nuo kaksi täysin eri asiaa toisistaan ennen ku tulette tänne inisemään.

• hyi

Ainakin siisteydessä on varaa parantaa tuossa Amonin liikkeessä,jotenkin sotkuinen koko pulju.

• Tatskajamppa.

Eikös Tatuointiliikkeen pidäkkin olla sotkuinen ?

Ruiskuja lattialla ja Marihuanan savua ilmassa ?

Sellainen liike kuin asiakkaatkin ?

• ei polttelija

amonin työn jälki on surkeata!!

• pyykkipoika mukaan.

Varsin hupaisaa olla tatuoitavana kun ikävä, pistävä jalkahien haju leijailee ympärillä.

• niin se o

Pitää olla hiton ruma, jos tatuointi parantaa ulkonäköä

• Ei tipu ihailua.

Tauointeja on.

Mitättömiä.

Rumia.

Kökköjä.

Säälittäviä.

Jonninjoutavia.

Yhtään hienoa tai kaunista en ole nähnyt koskaan.

• Tippuu ihailua.

Ja montas olet nähnyt ? Ahahaha

• Think about this

Ehkä eniten vituttaa toi jos joku kysyy et mis on hyvää ja halpaa? jos haluat hyvää, älä nyt vittu kato sitä hintaa. mielummin maksan pari tonttuu enemmän hienosta kuvasta kun helvetin rumasta. Paitsi jos se sun töherrys on massaan kuuluva kiinankirjain, pieni söpö perhonen tai tribaali. Niitä osaa tehdä kuka vaan.

• Heikki O. Momies

mulle INEEN VAAN tatska persiiseen

• Mussalon Make

Otin tatuoinnin penikseeni. Tatuoija kysy, että millainen laitetaan. No raktorin kuva tietenkin, ja sen pitää olla nelivetoinen. Tatuoija kysyi, että miksi ihmeessä. No siksi tietenkin, kun sen pitää kulkea paskassa!

Olen siis ahtaaja, eli gay miehiä

• pöörrrr

Onko se zetori?

• Oletko entinen?

Lopputilin saanut katkera satama jätkä kun Ahtaajat ahdistaa noin kovasti tule ihan reilusti Hietasen portille niin katotaan mikä olet miehiäsi tai tässä tapauksessa poikia

• meinasin pyörtyä

Mee Hesaan.. Hantta Hilivilski hoitelee kyl sut. Mut elä pelästy sen naamatauluu. Nii on ku ilmestyskirjan....sanonko ?

• äippä 45v.

tekeekö kukaan klitorikseen lävistyksiä lupasin tyttärelleni sellaisen yo lakkiaisten lahjaksi.

• Lokinsiivet selkään

Mie ! Lävistän samalla Immenkalvon edullisesti.

Teen myös Kielihalkaisuja. Hampaiden viilauksia ja Ihoimplantteja.

Voin myös lyödä sinua Vasaralla päähän jos alkaa semmoinen himottamaan.

• 34cm kankee täh.

mutta saako sinuu kuvata samalla kun musta murjaani somalian jörnii sinuu peräreikään että lätinä käy ja itket huudat äitii ja sonnit verta seuraavat 3kk.

• edk1

ei ole steriili paikka ja varmaa löytyy hepateetista lähtien sieltä kaikki taudit nigeriastakin saa parempaa tatuiontia ja lävistyksiä

• Anonyymi

sitten mennään rasismin puolelle: "nigeriastakin" saa parempaa... kaikkialla, ympäri maailmaa on taitavia osaajia, ei se maasta riipu. määrä kylläkin riippuu siitä, paljon ihmisiä maassa on, ja kuinka suosittua tatuoiminen kyseisessä maassa on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe