Melkein koko kesä

täti puskasta

tukka- kuurassa,ko tämä kesä sitten menikin.
Kylmää, sadetta, -pikku pätkäkesät siinä välillä.
Onhan se pätkä muotisana jo työelämässäkin, nyt myös kesää tulee vain pätkittäin.
Ei oo tarvinnut villasukkia kesävarastoon viedä, ovat olleet tarpeen KOKO KESÄN.
Kaikesta huolimatta terkkuja kaikille palstalaisille, ei anneta kuitenkaan iloisuuden kuihtua jos kesä-säät onkin meitä koetelleet. :)

17

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäsäät kohdallaan. Olin parhaan pätkän kotona. Työttömänä ja kun alkoi heinäkuu, sain työpaikan. Jipii. Ja kaikille jotka jo ilkeämielisesti ajattelivat huomauttaa että roikun työajalla netissä, niin heille ilmoitan että tauko se on minullakin ja onneksi on tietokone käytössä jotta voin virtuaaliystävieni kanssa pitää yhteyttä. Ensi kesää odotellen

      • ruskettunu

        Ensiks onneksi olkoon uudelle työpaikalle,ja mitä muut virnuilee jos täällä juttelet niin ei kannata välittää.Onhan niitä jotka on niin kateenpaskoja että pitää muita morkata.Pidä lippu korkeana ja hattua nostan sinulle.Hyvää syksyn odotusta:=)


      • täti puskasta

        johdosta, menit siis sopivasti töihin ilmojen suhteen.
        Hei haloo, ei kuulu kenellekkään mitä tauoillasi teet, älä ota paineita pienistä. :))


    • Pennasen Henna

      Kesä on ollut ihan mukava, ei onneksi liian kuumaa yhtään päivää:)
      En ole villasukkia pitänyt kuin kumisaappaissa enkä kylmän takia silloinkaan.

      Olisi vaan pitkä ja kaunis syksy, se auttaisi kestämään pimeää taas paremmin, vaikka ei minulla ole mitään ongelmia pimeänkään kanssa, kaikki sopii, kun sovittaa:))

      • täti puskasta

        aina vaan paksumpaa päälle pantavaa on katseltava.
        Toivossa on hyvä elää et syksy ois ihana.
        Parina aamuna on ollut aamulla aikaisin autonikkunat jäähileessä, pimeydessä on omat ihanuutensa, tuikkuja sun muuta romanttista, aah.


    • trrhh paleltaa

      viettänyt.
      Kauheasti höpötetään ilmastonmuutoksesta lämmintä ja kuivaa, taitaa tulla jääkausi. :(
      Terkkuja sinullekkin.

      • täti puskasta

        mutta tuota lämmintä oilisi voimut olla enempi, kuin yhdenkäden sormiin luettuna, melkein.


    • iskä.

      -nooh,tällaisia ne joskus on ennenkin ollut kesät,aika harvoin tosi kuumia,paitsi nuoruuden muistoissa... :)
      -meilläpäin näkyi vielä äsken,eli aamulla pääskyset kirmailevan täyttä häkää,joten "viel on kesää jäljellä"... :)

      • täti puskasta

        toissapäivänä lähti lentoon viimeiset pääskysen poikueet.
        Nyt ovat istuneet talonkaton-harjalla, emo ruokkii niitä sinne.
        Onhan näitä tälläisiä kesiä ollut ennenki, mutta nyt just ottaa päähän kun koululaisetkaan eivät oikein saaneet nauttia kesästä, kun jo taas koulu alkoi. Heilläkin meni loma odotellessa kesää.


    • Lisbet*

      Kiitos tervehdyksestä.

      Kyllä tosiaan on saanut lämpöstä vaatetta pitää
      käden ulottavilla, ja pianhan ne "villihousut"
      on kaivettava esiin, kun tuolla pyöräilee.

      Mutta ilotkaamme kauniista kukista ja eipä ole
      tarvinnut "uupua" vedenkannosta :).

      • täti puskasta

        ei todellakaan ole tarvinnut vesiä kannella, :)
        Villihousut on kohta tarpeen. :))


    • Pirre*

      palelee, lapaset oisi tarpeen täälläkin.

      Justajattelin tänä aamuna kun turasin "töilleni" takkia ja välipöksyä päälle, että turhaan tuli vietyä paksumpia vaatteita varastoon, oisivat jo tarpeen..

    • Pirre*

      Turhaan laitoin lapaset kesäsäilöön..

      • Pirre*

        tätä palstaa taas vaivaa, - taas tuli kahteen kertaan, kun ensin näyttää ettei tule yhtäkään..JA - kirje hävisi TAAS kuin tuhka tuuleen..eikun uudelleen kirjoittamaan, kunhan taas joudan..:(


      • täti puskasta
        Pirre* kirjoitti:

        tätä palstaa taas vaivaa, - taas tuli kahteen kertaan, kun ensin näyttää ettei tule yhtäkään..JA - kirje hävisi TAAS kuin tuhka tuuleen..eikun uudelleen kirjoittamaan, kunhan taas joudan..:(

        sinullakin on ollut kylmä, laittaa vaan ne lapaset käteen, varsinki pyöräillessä on tarpeen.
        Aamut on olleet täällä tosi kylmiä.


    • harvinaisen viileää sisälläkin. Patterit kylminä, kun taloyhtiössä ei lämpöjäkään vielä ole päälle laitettu.
      Piti etsiä villatakki päälle ja sukat jalkaan, et tarkenee.

      No onneksi on lämpimämpää, kuin talvella ;)

      • täti puskasta

        täälläkin kerrostaloissa asuvat ihmiset valittaa kylmyyttä jopa sisällä, kun ei ole lämpöä päällä.
        Kosteus on huoneissa varmaan aika korkea.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe