Mistä voisi johtua ainaiset ilmavaivat? laktoosi-intoleranssi minulla on todettu. Laktoosia en syö. verikokeessa ei näkynyt keliakiaa. Silti vatsa aina pullollaan, kipea ja täynnä ilmaa, kauhea vaiva. Onko jollain ollut vastaavaa?
Vastaukset 2
- Yksi vain
Kokeile viljatonta dieettiä vaikka parin viikon ajan. Jätät aivan kaikki viljaa sisältävät tuotteet pois. Viljat ovat tavallisin ongelmien aiheuttaja.
- vaan jatkaa ohutsuolen
läpi paksuun suoleen, jossa alkaa voimakas kaasun muodostus.
100%.sti laktoositonta ruokavaliota on lähes mahdotonta noudattaa! Kun noudatat laktoositonta ruokavaliota, niin silloin hoidat oireita etkä itse sairautta; joka on määrättyjen mh-bakteereiden puute limakalvoilla. Lue kohta "Tiesitkö tämän maitohappobakteereista" tarkkaan niin saat vastauksia moniin kysymyksiin ja lue tarkkaan mitä virheitä yleensä tehdään mh-bakteereiden käytössä-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeri.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981043
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20734- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607