Mistä voisi johtua ainaiset ilmavaivat? laktoosi-intoleranssi minulla on todettu. Laktoosia en syö. verikokeessa ei näkynyt keliakiaa. Silti vatsa aina pullollaan, kipea ja täynnä ilmaa, kauhea vaiva. Onko jollain ollut vastaavaa?
ilmavaivat
2
677
Vastaukset
- Yksi vain
Kokeile viljatonta dieettiä vaikka parin viikon ajan. Jätät aivan kaikki viljaa sisältävät tuotteet pois. Viljat ovat tavallisin ongelmien aiheuttaja.
- vaan jatkaa ohutsuolen
läpi paksuun suoleen, jossa alkaa voimakas kaasun muodostus.
100%.sti laktoositonta ruokavaliota on lähes mahdotonta noudattaa! Kun noudatat laktoositonta ruokavaliota, niin silloin hoidat oireita etkä itse sairautta; joka on määrättyjen mh-bakteereiden puute limakalvoilla. Lue kohta "Tiesitkö tämän maitohappobakteereista" tarkkaan niin saat vastauksia moniin kysymyksiin ja lue tarkkaan mitä virheitä yleensä tehdään mh-bakteereiden käytössä-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeri.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007