Mistä voisi johtua ainaiset ilmavaivat? laktoosi-intoleranssi minulla on todettu. Laktoosia en syö. verikokeessa ei näkynyt keliakiaa. Silti vatsa aina pullollaan, kipea ja täynnä ilmaa, kauhea vaiva. Onko jollain ollut vastaavaa?
ilmavaivat
2
732
Vastaukset
- Yksi vain
Kokeile viljatonta dieettiä vaikka parin viikon ajan. Jätät aivan kaikki viljaa sisältävät tuotteet pois. Viljat ovat tavallisin ongelmien aiheuttaja.
- vaan jatkaa ohutsuolen
läpi paksuun suoleen, jossa alkaa voimakas kaasun muodostus.
100%.sti laktoositonta ruokavaliota on lähes mahdotonta noudattaa! Kun noudatat laktoositonta ruokavaliota, niin silloin hoidat oireita etkä itse sairautta; joka on määrättyjen mh-bakteereiden puute limakalvoilla. Lue kohta "Tiesitkö tämän maitohappobakteereista" tarkkaan niin saat vastauksia moniin kysymyksiin ja lue tarkkaan mitä virheitä yleensä tehdään mh-bakteereiden käytössä-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeri.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368