Eli kun työtä haettaessa kysytään asiakaspalvelukokemusta, niin mihin vedetään se raja mikä on asiakaspalvelua ja mikä ei? Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta aika monessa työssä sitä nyt ollaan asiakkaiden kanssa tekemisissä.
Asiakaspalvelukokemus?
5
4712
Vastaukset
- oli kysymys
Et taida olla kovin hyvä suomenkielessä? Asiakaspalvelukokemus = kokemusta asiakaspalvelusta. Jos taas et tiedä mitä on asiakaspalvelu, tuskin sinulla on siitä kokemustakaan. Esimerkkinä nyt vaikka asiakaspalvelusta K-kaupan kassa, huoltoaseman myyjä, veikkauspisteen hoitaja, videovuokraamon työntekijä tai pankin puhelinasiakaspalvelija.
- Pankkivirkailija
Minä olen pankin palvelupisteessä töissä ja luulin olevani asiakaspalvelutehtävissä?
- on kaikki työ
Pankkivirkailija kirjoitti:
Minä olen pankin palvelupisteessä töissä ja luulin olevani asiakaspalvelutehtävissä?
jossa ollaan tekemisissä asiakkaiden kanssa, jopa siivoojalta oletetaan asiakaspalvelu henkisyyttä. Kaikki työ on jossain määrin jossa ajatellaan asiakasta ja sen etua kohtuulisin määrin. Itse olen ollut asiakaspalvelu työssä jo 8 vuotta ja siihen on kuulunut ravintolatyö, myynti jne..eli palvelualat.
- Oikaisu...
on kaikki työ kirjoitti:
jossa ollaan tekemisissä asiakkaiden kanssa, jopa siivoojalta oletetaan asiakaspalvelu henkisyyttä. Kaikki työ on jossain määrin jossa ajatellaan asiakasta ja sen etua kohtuulisin määrin. Itse olen ollut asiakaspalvelu työssä jo 8 vuotta ja siihen on kuulunut ravintolatyö, myynti jne..eli palvelualat.
Myynti on asiakaspalvelua silloin kun puhutaan kaupan myyjästä, eli oikeastaan asiakaspalvelijasta. B2B-myynti taas ei ole asiakaspalvelua, vaan ihan kovaa tulostavoitteellista myyntityötä.
- jos listaisimme tähän
Oikaisu... kirjoitti:
Myynti on asiakaspalvelua silloin kun puhutaan kaupan myyjästä, eli oikeastaan asiakaspalvelijasta. B2B-myynti taas ei ole asiakaspalvelua, vaan ihan kovaa tulostavoitteellista myyntityötä.
sellaisia duuneja, joissa ei olla mitenkään asiakkaan palvelemisen kanssa tekemisissä???
Asiakaspalvelua on käsittääseni kaikki sellainen asiakasta palveleva työ, jossa ollaan suoraan asiakkaan kanssa tekemisissä. Esim. television korjaaminen on mielestäni vain välillistä asiakaspalvelutyötä, vaikka telkkarin omistaja onkin asiakas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su412589- 1812008
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1861659En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2611630Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4401522- 131498
- 1371484
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄831399Kehitysvammainen teki työtä 19 vuotta ilman palkkaa
K kaupan pullonpalautusautomaattia hoiti ja vapautti muut myyjät muihin töihin. Tästä on varmasti 19 vuoden aikana ollut1471136Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861089