Tarjoan seksipalveluja. Joskus tule sellaisia miehija, jolla jostain syystä seisoo hounosti varsinkin kondomin kanssa. Muuttaman session kuluttua ei enää ongelmia ollenkaan. Seisoo ihan loistavasti ja pysyvästi.
Minusta se ongelma on korvijen välissä. Kun mies rakastelee, hänen ei tarvitsee ajatella yhtään mitään, vaan antaa mennä fiiliksen mukaan. Olisi hyvä, jos on mukana aidosti rakastunut nainen, joka osaa ottaa suuhun hyvin.
jos seiso huonosti
1
999
Vastaukset
- Ikäjäärä
Näin seitsenkymppisenä ukkomiehenä on tullut huomatuksi, että seisokki on paljon veltompi kuin nuorena. Siihen olen lääkkeeksi löytänyt Aqua Silks -moottoroidun, kahdella AA-patterilla ja kaukosäätimellä toimivan penisrenkaan. Sillä voi hieroa terskan juurta ennen sänkyhommia ja siten jäykistää kalunsa kuntoon. Se sopii erinomaisesti myös masturbointiin. Silloin tällöin, yksin ollessani, asetan renkaan housuuni hieromaan sinne onanian iloja. Silloin saan pitkittää makeita tuntemuksiani varsin pitkään, antaa pöksyjen pullistua mielihyvästä ja jännittää vatsalihaksia ennen laukeamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706