moi kaikille. pari kuukausi sitten aloitin kalatmiehen kans seurustella ja oli alussa tosi mukava meillä meni hyvin, mut kun menin lomalle ja olin 4 vk poissa, hän muuti mielenssä ja sanoi mulle että voidaan olla vaan ystäviä kun hänellä ei ole voimaa surusteluun ynm.. mut mä tykkän hänestä vielä ja en haluaisi lopettaa. mitä mä tekisin tuon kans että saisin sen ymmärtämään mun tunteet häntä kohtaan??
miten saan kalat miehen takaisin?
kalat 34
1
1084
Vastaukset
- Pirre*
taida onnistua, kun loppuu niin loppuu lopullisesti..
Näin olen ainakin kalanaisena kokenut, kaikissa asioissa, myös muissa ihmissuhteissa..jos tympii niin tympii lopullisesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003324881- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776