Tänään koitti tuo kauan odotettu hetki kun sain sittareissa/multiturnauksissa 500. kerran rahat keskelle 70-30 johtoasemassa mutta voittoprosentti näyttää olevan vihuille tuo 70 vaikka todennäköisyyksien mukaan pitäisi olla toisinpäin.
Voisikohan joku vielä enemmän pelannut sanoa että meneekö tuo vielä normaalin swingin piiriin vai mistä lienee kyse.
Pyöreästi kun laskee niin jos minä voitan kaikki seuraavat 500 70-30 tilannetta, niin sitten ollaan taas aika lähelle todennäköisyyksien piirissä, mutta jostain syystä en usko niin tapahtuvan..
Tähän asti olen ollut sitä mieltä että pokeri ei ole tuuripeli, mutta toisaalta taas kun ajattelee, niin yksikään tuollainen tilanne ei ole mitenkään riippuvainen edellisen all-in tilanteen tuloksesta joten tuollaiset lukemat ovat mahdollisia jos on jotenkin syntyjään huono-onninen.. :-D
500
5
397
Vastaukset
- Trolli1
harvoin kuitenkaan näin asiallinen....
- gone with the river
Minä olin samassa veneessä kuomaseni. Minulta loppui tuo arpominen kun opiskelin isojen MTT (live)lopullisten finaalipöydän tyyppien statistiikkoja. Usein on niin että he ovat olleet turnauksen aikana itse all in esim 0-1 kertaa ennen finaalipöytää. Eli sä voit ollessasi esim TT-AA AQ-AK JQKsuittarit maksaa all in kavereiden puskuja jos se tarkoittaa itselläsi vain alle 1/5 pinostasi.
- huono-onninen
pokerisanasto ei tunne tuollaista sanaa, syntyjään huono-onninen. Pokerimaailmassa sinä olet joko fisu tai hero.
- asia menee
Oletko laskenut helmitaululla, tikkusormilla vaiko oikein johonkin trackeriin laittanut tilastot ja haluat näyttää siitä prntscreen kuvan?
- Salainen_Agentti
Veikkaan, että eipä taida olla trackerista tarjota screenshottia tälläkään epäonnen soturilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2135405NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1325014Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku164800Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1212037- 4031781
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a861650Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova141582Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann131461- 891275
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3791270