Mopo keulii!

mopomies mansesta

Jaahas, nyt sitten maanantaina alkanutta rallia yritetään ajaa alas. Onnnistuneekohan tuo, muutama kalja on jo tänään tempaistu ja nyt on mämmipöhnäolo. Syöny olen kumminkin ja muuten olo on aika jees. Hiljakseen lipitän tässä vielä kaljan pari ja sitten toivon, että nukkumatti tulee.

4

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peräsmies*

Koitappas hillitä nyt iltaa kohden ja paina mopo takaisin maanpintaan, muuten on huomenna samat fiilarit edessä. Yhdeksän aikaan kaljakorkki kiinni ja petiin, mahdollisesti ruokaa ennen sitä. Päälle maitoa, piimää tai vissyä. Onnistunee kyllä tuo loivennus, mutta kovin myöhälle et saisi tänään enää kupittaa.

• Litrahuuli.

Luulitko tosiaan noin helpolla pääseväsi?
      Että sapuskaa ja muutama kalja napaan, ja sitten koisimaan vällyihin. Ja sillä on edellispäivien lystinpito kuitattu.
      Runsaaseen a-juomien tuloon jo tottunut elimistö ärsyyntyy muutamasta kaljasta ja alkaa valvottamaan, vaikka kuinka väsyttäisi. Yöllinen olo kiristyy, pumppu takoo, väsyttää ja kävelyttää. Et semmotti.
      Toivottavasti olen väärässä.

• vaihtoehtoa

Ehdit tänään vielä päivystykseen A-klinikalla. Saat rauhoittavaa ja unilääkettä.

En suosittele mitään loivennuksia. Laakista poikki. Olo on kyllä paha ja synkkä. Pari päivää. Yöunet menee viíkoksi, ainakin mulla. Ei sitten karkaa uudestann se sinun Tunturisi. Silloin edessä vielä pahempaa. Koeta kestää, vaikka kaikki tuntuu karmeelta. Kokemusta on liiaksikin.

• mopomies mansesta

Hiukkasen ontelo olo mutta muuten jees. Taisi alasajo onnistua tällä kertaa nappiin. Tosin kolmen -neljän päivän ralli on aika helppo katkaista, eri kaliiberia on sitten yli viikon tenuamiset.

Normaali kyrsimisfiilis kyllä on, niinkuin aina tenuamisen jälkeen. Kaippa tuo mielikin tuosta paranee taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe