sormustesti

ecl

Heippa. Voisiko joku kertoa että mites se sormustesti menee mistä ennenvanhaa sai muka selville olikos lapsi poika vai tyttö?. Muistan että sormus laitettiin ohueen lankaan tai hiukseen killumaan ja sit kämmenen päälle. Mutta laitettiinkos se paikoilleen siihen vai miten se sitten alkoi liikkumaan? ja olikos se niin että jos pyörii niin on tyttö ja jos menee sivuttain on poika vai mites päin? pliis kertokaa.

5

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtura

laitat sormuksen lepäämään vasemmalle kämmenelle ja sitten nostat langasta sitä hieman ilmaan ja koitat pitää käden ihan paikallaan. Jos pyörii, niin tyttö ja jos vetää viivaa, niin poika. Jos paikallaan, niin ei mitään. "Testin" voi myös tehdä silmäneulalla langan päästä roikottaen..

Mulla näytti aikoinaan joka kerta, että kaksi tyttöä ja sitten poika.

Tosin, esikoinen oli ainakin poika... :D

• vihkisormus ja ohut lanka

Minä olen tätä tehnyt itselleni ja muille ja aina on paikkansa pitänyt.
      Siunattu sormus (ihan sama kenen) ohut lanka ja vasen ranne mutta kohtu parempi liike. Miehellä ranne tietenkin.
      Ympyrä tyttö ja heiluri vaakaan poika.Järjestys on se mikä tulee ja kun sitten kokonaan pysähtyy loppuu lapset siihen.Minulla ja miehellä näytti meidän toisen kaksosenkin joka oli jo kuollut kohtuun niin pienenä liikkeenä välissä.
      Tähän vanhaan taikaan luotan vaikka aika epäileväinen kaikkeen tuollaiseen muuten olenkin.

• niin juuri

eli mekin huomattiin että sormus näyttää(näytti kaverilla) myös abortit,keskenmenot,ja kuolleet vaavit/lapset.
        saattaa olla keskenmeno mistä et vältämättä tiedäkään..jos sormus näyttää "virheellisesti".
        tiedän että tollei ois helppo selittää,mutta se vain niin on.
        en itsekään ymmärrä ton taikan,en yleensä luota tuollaisiin asioihin.
        rupesin luottaa kun joku teki mulle tuon testin,ja testi näytti vastoin mun tuntemuksia.hermostuin ja pyysin tekee uudelleen.ja toinen tulos tulikin.lopulta ajattelin että huuhaata on koko juttu,mutta sen jälkeen tehtiin vielä 3-5kertaa ja tuloksena aina toisen ennustuksen tulos..

• ecl

No mutta jos tulis kaksoset niin mites se sitten näkyisi? eka näytti tyttöä ja sit laitoin lepäämään kämmenen päälle ja sit taas uudestaan niin näytti poikaa. onko se siis syntymäjärjestys?

• muistaisin

että piti ensin kokonaan pysäyttää ja antaa että lähtee itsestään pyörii.
      meillä esikoinen piti paikkansa,tuntuu että toinenkin pitää,selviää kuukauden päästä.
      en sit tiedä mikä tuo kolmas pyöriminen oli,mutta en suunnittele kolmatta..näkee sitten mitä elämä tuo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      95
      1877
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe