Heippa. Voisiko joku kertoa että mites se sormustesti menee mistä ennenvanhaa sai muka selville olikos lapsi poika vai tyttö?. Muistan että sormus laitettiin ohueen lankaan tai hiukseen killumaan ja sit kämmenen päälle. Mutta laitettiinkos se paikoilleen siihen vai miten se sitten alkoi liikkumaan? ja olikos se niin että jos pyörii niin on tyttö ja jos menee sivuttain on poika vai mites päin? pliis kertokaa.
sormustesti
5
971
Vastaukset
- santtura
laitat sormuksen lepäämään vasemmalle kämmenelle ja sitten nostat langasta sitä hieman ilmaan ja koitat pitää käden ihan paikallaan. Jos pyörii, niin tyttö ja jos vetää viivaa, niin poika. Jos paikallaan, niin ei mitään. "Testin" voi myös tehdä silmäneulalla langan päästä roikottaen..
Mulla näytti aikoinaan joka kerta, että kaksi tyttöä ja sitten poika.
Tosin, esikoinen oli ainakin poika... :D - vihkisormus ja ohut lanka
Minä olen tätä tehnyt itselleni ja muille ja aina on paikkansa pitänyt.
Siunattu sormus (ihan sama kenen) ohut lanka ja vasen ranne mutta kohtu parempi liike. Miehellä ranne tietenkin.
Ympyrä tyttö ja heiluri vaakaan poika.Järjestys on se mikä tulee ja kun sitten kokonaan pysähtyy loppuu lapset siihen.Minulla ja miehellä näytti meidän toisen kaksosenkin joka oli jo kuollut kohtuun niin pienenä liikkeenä välissä.
Tähän vanhaan taikaan luotan vaikka aika epäileväinen kaikkeen tuollaiseen muuten olenkin.- niin juuri
eli mekin huomattiin että sormus näyttää(näytti kaverilla) myös abortit,keskenmenot,ja kuolleet vaavit/lapset.
saattaa olla keskenmeno mistä et vältämättä tiedäkään..jos sormus näyttää "virheellisesti".
tiedän että tollei ois helppo selittää,mutta se vain niin on.
en itsekään ymmärrä ton taikan,en yleensä luota tuollaisiin asioihin.
rupesin luottaa kun joku teki mulle tuon testin,ja testi näytti vastoin mun tuntemuksia.hermostuin ja pyysin tekee uudelleen.ja toinen tulos tulikin.lopulta ajattelin että huuhaata on koko juttu,mutta sen jälkeen tehtiin vielä 3-5kertaa ja tuloksena aina toisen ennustuksen tulos..
- ecl
No mutta jos tulis kaksoset niin mites se sitten näkyisi? eka näytti tyttöä ja sit laitoin lepäämään kämmenen päälle ja sit taas uudestaan niin näytti poikaa. onko se siis syntymäjärjestys?
- muistaisin
että piti ensin kokonaan pysäyttää ja antaa että lähtee itsestään pyörii.
meillä esikoinen piti paikkansa,tuntuu että toinenkin pitää,selviää kuukauden päästä.
en sit tiedä mikä tuo kolmas pyöriminen oli,mutta en suunnittele kolmatta..näkee sitten mitä elämä tuo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693