Onko 4.3. syntyneet harvassa? Onko siellä ulkona ketään, kuka olisi syntynyt kyseisenä päivänä?
4.3. anyone?
5
759
Vastaukset
mutta oon kyllä sisällä nyt kun sataa.ja töissäkin vielä,prk
- kala
Juu kyllä 4.3 olen syntynyt.
- Ailahtelevainen kalat
Bingo!:) Mitäs haluat tietää...? Mun luonne on ainakin aika vaikee mielestäni...Perusluonteeni ui yleensä melko syvissä vesissä, ajattelen paljon ja olen aika vakavahenkinen, hieman masikseen taipuvainen:( Toisinaan innostun kovasti esim kauniista asioista, matkustamisesta yms.Oon aika syvällinen ja intohimoinen tapaus. Muut ihmiset saattavat saada musta kuvan, että oon vaikeasti tavoitettava, usein omassa maailmassa, mut silti oon ystävällinen ja uin kuin kala vedessä, osaan olla kaikenlaisten ihmisten kanssa, sitä kai kutsutaan sosiaalisuudeksi...:)Oon kriittinen ja kyllästyn helposti ihmisiin ja asioihin, joissa ei ole haastetta. Oon kilteille kiltti ja pahoille paha, osaan olla itsekäs ja ilkeä tarvittaessa. Palkitsen luottamuksen olemalla luottamuksen arvoinen. Oon rauhaa rakastava kaunosielu, pidän romanttisista asioista, mutta silti oon realisti. Helppo ihminen en koe olevani missään tapauksessa ja mua on hankala miellyttää, koska yleensä näen ihmisten läpi ja osaan lukea heidän tarkoitusperänsä. Minua on vaikea käyttää hyväksi, ellen itse sitä tahdo. Osaan myös manipuloida ihmisiä olemalla kiltti ja vaivaton, silti minulla on voimakas oma tahto... Mitäs muuta tahtoisit tietää?:)
- Minusta?
Siis kirjoititko minusta tuon? :) Oli nimittäin aika hyvä kuvaus minusta. Olen siis myös 4.3. syntyny :)
- ...mä myös...
...oon syntynyt 4.3. Ja tuttavapiiriin kuuluu mun lisäks 3 muuta samana päivänä syntynyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2474279- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051083
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1751040Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44851
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842