Lukion boitsut (ja muija) 1

-Sandra-

Oli vika viikko ennen koeviikkoo lukios ja meneillään oli tosi tylsä hissantunti. Maikka selitti jotai samalla ku mä vaivuin horrokseen. Ajatukset harhaili ihan jossain muualla ku 2-maailmansodassa. Odotin jo pääseväni himaan naimaan Maken kanssa. Make oli mun poikaystävä. Ei sillä varmaan olis mitään pientä iltapäiväpanoa vastaan. Mä mietin sitä ja kuvittelin jo mut ja Maken naimassa mun sängyn päällä kuin kanit. Tunsin kostuvani ja mun piti kokeilla. Joo'o... mun stringit oli ihan märät. Mua rupes panettaa oikein kunnolla ja rupesin valittaa päänsärkyä maikalle. Vitut... sekin oli sellane niuhottaja ettei paremmasta väliä..."kyllä sinä Saara nyt pysyt tällä tunnilla". Jos oisin oikeesti halunnu lähtee oisin vaan kävelly luokasta ulos. En viittiny pistää vastaa ku oli noita ongelmia muutenki jo tarpeex ja kaiken lisäx Make pääsee samaanaikaan ku mä.

Kun vihdoin ja viimein kellot soi, ryntäsin ulos luokasta ja juoksin ettimään Makea käytäviltä. Ja siellähän se oli. Se venas mua sen kaverin, Jonin kanssa ulko-ovella, et mentäin yhessä dösärille. Juoksin Maken luo ja mä halasin sitä kuiskaten samalla sen korvaan "Miten olis meillä kohta"? Samalla tunsin kuinka Maken etumus nytkähti. Se oli siis myöntävä vastaus.

Me lähettiin kävelemään dösärille ja heti bussi tulikin. Se oli muuten tyhjä lukuunottamatta yhtä naista ja miestä bussin etuosassa. Me mentiin ihan taakse istumaan. Mä takapenkille ikkunan viereen, Make mun viereen ja Joni Maken viereen. Mä suutelin Makea. Mä halusin sitä ihan kauheesti ja päätin aloittaa vähän jo bussissa. Mä ohjasin sen käden mun hameen alle. Olihan se vähän kummissaan mutta heti mukana. Näin kun se ensin vinkkas silmää Jonille. Joni hymähti ja Make alko hieroo mua, se työns sormensa mun vakoon. Ahh... ei oo koskaan tuntunu yhtä hyvältä. Vilkuilin välillä Joniin päin ja näin kuinka sen kalu alko nousee. Mä halusin kokoajan lisää ja lisää ja siks oli viisainta lopettaa. Eikä muutenkaan olis viisasta bussissa kun siel oli muitaki ihmisii. Kummatkin jätkät kävi ihan kuumana ja mä lopetin. Kävihän siinä niitä vähän säälix, joten jatkoin ja avasin Maken housut. Sen muna suorastaan pomppas ulos kalsareista. Aloin runkkaamaan sitä ja vähän ajan päästä imemään. Joni alko jo punottaa ja sanoin, et voit kattoo. Se siirty meidän eteen runkkaamaan samalla kun mä imin. Make alko hieroo mun klittaa. IHANAA! Aloin huohottaa, mutta Make käski lopettaa ja muistutti et me ollaan bussissa. Kukaan ei onneks nähny ku me oltiin niiden penkkien takana. Makella oli kaikkein pahin paikka kun sen piti pitää naama peruslukemilla ja kattoo eteenpäin. Aikani imettyäni tunsin, että se tulee ihan kohta ja lopetin. Heti siltä jo lensikin lasti suoraan etupenkin selkänojalle. Jonikin lopetti hommailun. Mä en kuitenkaan ollu valmis. Make jatko hieromista ja se rupes naimaan mua sormilla...jatko ja jatko. En kestäny enää. Mun oli saatava munaa NYT!! Ilman ennakko varoituksia, otin kortsun repustani, rullasin sen Maken munan päälle ja menin istumaan sen syliin. Muna upposi märkään, tiukkaan pilluuni. Make katto mua kummissaan kun en mä ennen olis tällasta suostunu tekee. No, rupesin kuitenki ratsastamaan hiljaa ja mahdollsimman vähin liikkein. Halasin Makea samalla. Make tunki kätensä mun paidan ja rintsikoiden alle ja rupes hieromaan mun kovia nännejä. Jonikin oli taas täydessä touhussa. Hetken päästä mä sain orgasmin, joka oli varmaan pienen elämäni suurin. Orkku värisytti mun koko kehoa ja silloin mä HUUSIN! Etuosassa istuneet ihmiset katsoivat meitä. Ei ne kai kuitenkaan huomannu mitään ihmeellistä. Nousin omalle paikalleni istumaan, mutta Makella oli kaikki vielä ihan kesken. Päätin vielä mennä sen syliin, mutta tällä kertaa se sai mun persettä. Istuin sen munan päälle niin, että se näki mun pillun. Oli se kyllä aika vaikea asento. Taas Make rupes hieroo mun klittaa. "Jatka, jatka Saara jatka, nopeempaa". Kiihdytin tahtiani vähän ja ratsastin hetken ja tällä kertaa molemmat tuli yhtä aikaa. Make otti kortsun pois ja heitti sen penkin alle. Joni runkkas itteensä kuin viimeistäpäivää ja päätin vähän auttaa. Kuiskasin Maken korvaan "Mä autan vähän Jonia tossa". Se oli taas vähän ihmeissään mut ei välittäny. "Joni, tuu tähän meiän väliin" sanoin. Se tuli heti. Levitin haarani niin että se pysty työntää kätensä sinne. Jonikin nai mua sormilla. Samalla Make alko hiplailemaan itseänsä. Päätin pitää kiirettä, koska ihan kohta tulisi pysäkki, missä meidän pitäis jäädä. Jonin muna oli kovana ja annoin sille kortsun repusta. Silmänräpäyksessä se rullas sen päälleen ja mä pääsin hevoskilpailuihin. Aloin ratsastaa. Auh... se sattu... Jonin muna oli paljon isompi kuin Maken, mut en sanonu sitä kummallekaan. Ratsastin aika lujaa ja bussikuski huomas ihan varmasti kun siihen tahtiin mä heiluin eri jätkän päällä. Loputkin ihmiset olivat lähteneet bussista. Mä aloin olla jo ihan puhki kun Jonilta lensi lasti. Mäkin sain orkun ja pilluun sattu. AUH... Meidän pysäkki oli melkein seuraava. Mä laitoin stringit paikoilleen ja laskin hameen alas. Make ja Joni siistiyty vähän laitto housut kunnolla jalkaa.

Mä painoin stop-nappia. Me jouduttiin menemään etummaisesta ovesta ulos kun keskimmäinen ovi oli rikki. Bussi pysähty. Katoin bussikuskia päin ja se hymyili ja vinkkas silmää. Se siis todellakin huomas... Kun me astuttiin ulos ovesta niin kuski sano et voitte tehä sen uudestaan. Tottahan se oli, tossa dösässä ei koskaan ollu melkein ketään. Nyökkäsin ja me lähdettiin pois. Suutelin Makea suulle ja halasin sitä. "Joni, tää ei sit tuu tavaksi, et mun muija nai sua" Make sano. Katoin Makea ja hymyilin. "Ei tietenkään" Joni sano ja nauro.

Huomasin kuitenkin, miten Joni mua katto tapahtuneen jälkeen. Aina se vilkuili mun persettä ja siinähän sitä kattomista olikin. Sen muna nous varmaan joka kerta. Jonilla ei ollut muijaa ja siks se olis ihan varmasti halunnu mut. Se mitä dösäs tapahtu toistu monta kertaa, mutta ei jokakerta Jonin kanssa. Mut sillon kun Joni oli mukana, odotin innolla. Hissan numero ei tosin ollut kovin hyvä.

Antakaa palautetta ja kertokaa jos haluutte jatko-osan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

6841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihotus

      joo jaktkoa toi oli kiihottavaa

    • ^just me^

      tosi hyvä juttu, jatka samaan malliin! :)

    • Lucifer666

      Jaahas... Ärsyttävintä tarinassa on kappalejako. Meinas silmät puutua kun luin koko paskan. Ja kerro enemmän yksityiskohtia niin ettei koko nainti ole neljäsosaa esileikistä....

      Mut muuten hyvä, jatka harjoittelua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe