Tänään se alkaa arggg

n.sorsa

Tänään alkaa olympiakisat ja sitä tulee tuutin täydeltä.

Kattelisin tiistaina Suomalaisa osaanottajia lehdestä, vähissä on Turkulaiset edustajat kisailijoissa oikeastaan ei yhtään, noh me Turkulaiset katsellaan ja kannustetaan pienistä mustavalkoisista matkatelkkareista kovasti, muualtapäin Suomea lähetettyjä kisaedustajia, mikä kaupungeista kolmen kärki on Helsinki 15 edustajaa Tampere 5 edustajaa ja jaetulla 3 sijalla oli Vaasa ja Lahti molemmilla edustajia 4.

Muistakaa Kiinaa kisoja katselemaan menijät jos tutun ystävänne paikallisen Kiinalaisen nimeä etsitte puhellinluettelosta, niin Kiinassa on vain 100 sukunimeä.

KOK on muuten sitten tiedoksi you tubeen kanssa tehnyt sopimuksen videoiden näyttämisestä.

9

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu,niin alkaa.Eikä vähempää kiinnosta.
      Urheilukisat,ja maa,jossa rikotaan ihmisoikeuksia, on yhtälö,jota en kannata.

• n.sorsa

lukasin Kiinan ihmisoikeuksista,kun ihmisiä oudosti katoaa kodeistaan ja erään elinsiirtokeskuksen, vieressä sijaitsee vankileiri, liekö loppunnut elinten otto vangeilta. Meidänkin hallituksen edustajat jopa presidentti on antannut hiljaisen siunauksen olympialaisille osallistumalla itse sinne. Empä katsele kisoja itse, jos en vahngossa nää, mielummin olen vaikka sateella ulkona.

• n.sorsa kirjoitti:

lukasin Kiinan ihmisoikeuksista,kun ihmisiä oudosti katoaa kodeistaan ja erään elinsiirtokeskuksen, vieressä sijaitsee vankileiri, liekö loppunnut elinten otto vangeilta. Meidänkin hallituksen edustajat jopa presidentti on antannut hiljaisen siunauksen olympialaisille osallistumalla itse sinne. Empä katsele kisoja itse, jos en vahngossa nää, mielummin olen vaikka sateella ulkona.

On sitten muitakin samanmielisiä,enemmän sateesta pitäviä...
        Kahta enemmän tekee epämiellyttävän olon tuosta tapahtumasta,kun lukee noita lehtijuttuja,saati on ollut kiinnostunut tuon maan historiasta.
        Vähän tulee mieleen toiset kisat historiasta,jolloin puhtaassa arjalaisessa hengessä kisattiin.

• n.sorsa
        molossi kirjoitti:

On sitten muitakin samanmielisiä,enemmän sateesta pitäviä...
        Kahta enemmän tekee epämiellyttävän olon tuosta tapahtumasta,kun lukee noita lehtijuttuja,saati on ollut kiinnostunut tuon maan historiasta.
        Vähän tulee mieleen toiset kisat historiasta,jolloin puhtaassa arjalaisessa hengessä kisattiin.

mukavaa, mietiä ja ajatella sen maan ihmioikeustilannetta tilannetta ja syödä koirien ja kissojen lihaa, jota kasvatetaan ruuaksi siellä ja Suomeenkin on tuotu Kiinasta, muka kanin karvoista tehtyjä leluja, mitkä onkin osoitautunnut kissaksi. On tuokin Saksan historiikki olympialaisista vähän samanlainen, kun Kiinassa nytten. Mutta eipäs Saksan 1972 olympialaisetkaan olleet kovinkaan mukavat, kun teroristit tappoivat ihmisiä, vaikka Lasse Vireen voittikin siellä, ikimuistoisesti juoksun vaikka kaatui.

• maa jossa tapetaan

tyttö vauvoja tai jätetään ne heitteille sekä nyljetään koiria ja kissoja.
      SAIRASTA!!!!!

• n.sorsa

tyyliä vähän provo ja tarkoitus herättää keskustelua onko moraalisti oikein maassa jossa törkeästi poljetaan ihmisoikeuksia ja tapetaan ihmisiä ja eläimiä raasti moraalisesti edes oikeus järjestää kisoja, mutta näköjään monikin maa lähettämällä kisailijoita sinne ovat antanneet siunauksen Kiinalle ja valitettavasti myös Suomi.

• ymmärtää miksi nyt yritetään sulkea maailman silmät Kiinan ihmisoikeusrikkomuksilta urheilun varjolla.

Urheilijoita en syytä, he menevät sinne kisaamaan mutta nämä politiikan mahtihahmot, nyt hymistellän että "kaiki on niin hellää ja hyvää" vaikka kulissien takana tapahtuu vaikka mitä.

Nyt lisäksi vaarassa ovat kisaturistit ja urheilijat:

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/08/684834

Kun maailma katsoo kiinaan se saa aikaan monenlaisia yrityksiä herättää näkemään kiinassa olevat epäkohdat:
      http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/08/684842

• se raha

määrää päättäjien suhtautumisen Kiinaan, se tulee olemaan erittäin tärkeä ostaja maailman teollisuudelle, silmiinpistävää on maailman "omantunnon" eli Usan täydellisesti muuttunut suhtautuminen Kiinaan.

• n.sorsa

edes katso yhtään kisaa jos joku Suomalainen pärjää hyvä, niin mutta itse en ole mistään kuulut että yksikään urheilija olisi kieltäytynnyt menemästä sinne maan ihmisoikeusrikkomuksien takia ja eläimiin kohdistuvien julmuuksien takia, en tiedä missä oikeisti on urheilijoiden moraali asiassa, vaan onko ainostaan tärkeämpi edustaa Suomea ja ummistaa Kiinan tosiasioille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3518
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2887
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2386
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2281
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2097
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2025
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe