Oinasmiehestä

haluaa tietoa

Millainen on oinasmies? Onko oinasmies uskollinen? Tapasin oinasmiehen, vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.... voiko käyttäytyminen muuttua yht´äkkiä? Voiko hän lempata minun kun on saanut koukkuunsa??

5

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuosta...

      sun kirjoituksen alla olavasta keskustelusta se kaikki olennainen tieto.

    • ...............

      ei pidä paikkaansa.seukkaan jo kahdeksatta vuotta oinaan kaa.heitä romukoppaan ennakkoluulot.tottakai jokainen hermostuu joskus,mut mulle ei oo koskaan huutanut tai ollu pelottava.kauriit ovat niitä pettäjiä juoppoja ja laiskoja,neitsyet kaikkitietäviä,huonostipukeutuvia,leijonat lieroja ja omahyväisiä niinkuin kaksosetkin.vaaka ja härkä täynnä itseään.kalat harvoin alkoholisteja mutta seksinnälkäisiä kylläkin.jokaisella ne omat huonot puolensa.eikä oinas ollenkaan paha.

    • Viola*Z

      Ajattelin täsmälleen samoin, kun tapasin omani. Tällä historialla, yhdessä viisi vuotta, voin kertoa että on todellakin sanojensa mittainen mies. Ei petä jos todella sinua rakastaa. Muista kunnioittaa miestäsi ja hänen mielipiteitään, lisäksi ole vahvasti oma itsesi, älä tee myönnytyksiä sen suhteen, koska oinas tarvitsee vahvan naisen. Oinas mies on lottovoitto oikealle naiselle. Pidä kiinni!

      • vaaka80

        Täällä myös yksi oinasmieheen ihastunut ja tieto on, että on pettänyt jossakin aikaisemmassa suhteessa. Nyt pelottaakin rakastua, ettei käy huonosti itselle. Aivan ihana mies ja olen täysin myyty, mutta silti arveluttaa, että kuinkahan tässä käy.


    • lappapuuro

      Pysyy hyvin lieassa kun sitä pitää tarpeeksi löysällä ja muistaa olla/antaa vaihtelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe