Kofujen nokittaminen

stim

Onko kellään kokemusta kofeiinipillerien nokittamisesta? Itselläni on noita Coffein Pharmia 100mg nappeja, ja ne sisältävät kofeiinin lisäksi laktoosia, pakkauksessa ei lue kuinka paljon.
Niillä tuntuisi olevan hieman vaikeuksia imeytyä nenän limakalvoilta, koska sitä valkoista pulveria saa niiskutella tovin snorttauksen jälkeen..
Mutta mites nämä toiset kofut, ne jotka ovat ruskeassa pakkauksessa.. Niissä ei muistaakseni laktoosia ole seassa?
Onko tuosta edes mitään hyötyä, vai saakohan saman tuloksen jauhamalla muutaman pillerin vaikka mehun sekaan ja kulauttamalla? :)
Kielen alla imeytymistä en uskalla edes kokeilla, maistuvat sen verran hirveiltä.
Tarkoituksena olisi siisi saada mahdollisimman voimakas piristävä vaikutus.

12

4951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapsa K

Ne pistetään ad 10 kpl per rectum. Siellä on limakalvoa missä imeytyä. Ja kuonat lähtee pieraisemalla.

• stim

No kukin tyylillään. Itse en kuitenkaan niin paljon nauti esineiden työntämisestä peräsuoleeni kuin Te ilmeisesti, joten pyrin suosimaan nasaalisia limakalvoja aineen nopean imeytymisen ollessa toivottavaa.

• voimaa
        stim kirjoitti:

No kukin tyylillään. Itse en kuitenkaan niin paljon nauti esineiden työntämisestä peräsuoleeni kuin Te ilmeisesti, joten pyrin suosimaan nasaalisia limakalvoja aineen nopean imeytymisen ollessa toivottavaa.

lopeta se nokittaminen.Niele nesteen kanssa tai ilman pari ni piristyt.Älä kuitenkaan vedä kahvii lisäks,alkaa muuten tärisyttää :p

• Tapsa K
        stim kirjoitti:

se kofeiinin nokittaminen, pilaat suotta limakalvosi ja jatkossa piri ei enää toimi nekussa. Joudut heittämään hihaan.

Jos nyt välttämättä haluat "piristyä" muulla kuin pirillä, niin kokeile kahvia papuina.
        Edelleen per rectum. Papattaa muuten takapotkulla kuin konekivääri. Olen kokeillut.

• stim
        Tapsa K kirjoitti:

se kofeiinin nokittaminen, pilaat suotta limakalvosi ja jatkossa piri ei enää toimi nekussa. Joudut heittämään hihaan.

Jos nyt välttämättä haluat "piristyä" muulla kuin pirillä, niin kokeile kahvia papuina.
        Edelleen per rectum. Papattaa muuten takapotkulla kuin konekivääri. Olen kokeillut.

Vaikka toiminkin paremmin pirteänä ja käytän toisinaan kofeiinia saavuttaakseni tämän vireydentilan, ei se tarkoita että pilaisin dopamiinivastettani myös amfetamiinilla.
        Ja edelleenkään en nauti esineiden työntämisestä peräsuoleeni, en vaikka kuinka vonkaisit.

• Tapsa K
        stim kirjoitti:

Vaikka toiminkin paremmin pirteänä ja käytän toisinaan kofeiinia saavuttaakseni tämän vireydentilan, ei se tarkoita että pilaisin dopamiinivastettani myös amfetamiinilla.
        Ja edelleenkään en nauti esineiden työntämisestä peräsuoleeni, en vaikka kuinka vonkaisit.

kofeiininautinnolle, niin minä voin tulla auttamaan. Aloitetaan muru-maxwellista, edelleen p.r.

Ja isolla kenkälusikalla.

• taattapapparainen

pistä yksi kofu korvien väliisi. olisi jonkinlainen nappula sielläkin sitte. ei kai kukaan nyt kahvia tai kahvipillereitä rupee nenäänsä vetämään..tai jos ruppee niin jo täytyy aika epätoivonen olla, juu.

• stim

Kyllä rupeaa. Se, ettet ole aiemmin kyseisestä käyttömetodista kuullut, ei tee siitä mitenkään uutta. Saanko kysyä miksi oletat kofujen nokittamisen olevan epätoivoista? Joku sä oot epätoivonen.

• taattapapparainen
        stim kirjoitti:

Kyllä rupeaa. Se, ettet ole aiemmin kyseisestä käyttömetodista kuullut, ei tee siitä mitenkään uutta. Saanko kysyä miksi oletat kofujen nokittamisen olevan epätoivoista? Joku sä oot epätoivonen.

ite oon käyttänyt piriä ja kokkelia kohtuuvella, kun oon piristystä tarvinnunna. onkos ihan tosi että jotkut naattii sumppinsa nenän kautta? voe voe, kyllä se kupista kittaaminen on helepompata, sano.

• stim
        taattapapparainen kirjoitti:

ite oon käyttänyt piriä ja kokkelia kohtuuvella, kun oon piristystä tarvinnunna. onkos ihan tosi että jotkut naattii sumppinsa nenän kautta? voe voe, kyllä se kupista kittaaminen on helepompata, sano.

Joo tunnen useita henkilöitä jotka satunnaisesti nokittavat. On siitä ollut puhetta intternetissäkin, ettei se ihan inside-juttu ole..
        Aika paljon vaan saa niistää sitä, ja sitten kun se ei imeydy heti niin limakalvot alkavat tuottaa räkää ja sitten valuu valkoista möhnää nenästä :III
        En vaan pidä kahvista, muuten kyllä joisin. Kahvissa on kuulemma joitain muitakin psykoaktiivisia stimulantteja kuin kofeiinia, joten se varmaan futaisikin paremmin, muttakun ei uppoa.
        Kyllä se varmaan on sitten parempi vaan suosiolla huitaista liuoksena naamaan.
        Poreeseen mulla ei ole yhteyksiä joten se on ainakin toistaiseksi poissuljettu vaihtoehto. Tai kyllä sitä varmaan kaverin kautta saisi mutta en koe vaivan arvoiseksi. Tuhoaa paholainen neuronejakin liikaa.

• Ernesto Balsalm
        stim kirjoitti:

Joo tunnen useita henkilöitä jotka satunnaisesti nokittavat. On siitä ollut puhetta intternetissäkin, ettei se ihan inside-juttu ole..
        Aika paljon vaan saa niistää sitä, ja sitten kun se ei imeydy heti niin limakalvot alkavat tuottaa räkää ja sitten valuu valkoista möhnää nenästä :III
        En vaan pidä kahvista, muuten kyllä joisin. Kahvissa on kuulemma joitain muitakin psykoaktiivisia stimulantteja kuin kofeiinia, joten se varmaan futaisikin paremmin, muttakun ei uppoa.
        Kyllä se varmaan on sitten parempi vaan suosiolla huitaista liuoksena naamaan.
        Poreeseen mulla ei ole yhteyksiä joten se on ainakin toistaiseksi poissuljettu vaihtoehto. Tai kyllä sitä varmaan kaverin kautta saisi mutta en koe vaivan arvoiseksi. Tuhoaa paholainen neuronejakin liikaa.

"Joo tunnen useita henkilöitä jotka satunnaisesti nokittavat."

Niin enimmäkseen tätä kofeiinin nokittamista kyllä harrastavat mielenterveys potilaat. Nokittavat mm. purukahvia saadakseen jotain irti.
        Eipä tuo kofeiinin nokittaminen kauhean fiksua ole. Sen kuitenkin tekee saadakseen jotain vaikutusta aikaan. kofun nokittamisella enemmänkin raiskaa ensin limakalvonsa ja tämän jälkeen leikkii, että oikeasti menisi kovaa ku lainit on vetäny. Meno vähän niiku kovil jätkil keskiyön leffas.

• kmih

Turhaa touhua, tulee vain ikävä tunne nokkaan. Vedä ennemmin piriä jos haluat pirteän olon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe