Onko tällä palstalla minkäverran Kuopiolaisia?? Meitä nimittäin HEMMOTELLAAN oikein kunnolla tulevan syksyn ja talven aikana! Katri Helena keikkailee kolmeen eri otteeseen täällä Kuopiossa.Loka ja Marraskuussa, Esiintymispaikkana on Hotelli Rauhanlahti, Musiikkikeskus ja Kuopion Tuomiokirkko. Siinäpä iloa Katri Helenan faneille, kuten allekirjoittaneelle. IHANAA... Katri Helena on paras
Hello Kuopio
5
515
Vastaukset
- r.moore
Kyllä Katri on ykkönen. Kateellinen olen Teille kuopiolaisille. Tosin konsertti olisi minun juttu, ei tanssilava eikä kirkko-jutut. Mutta kyllä niistäkin jokin käy...
- Katri-fani
Kyllä niistä kolmesta yksi on konssertti.Lokakuussa Kuopion Musiikkikeskuksella.Mukavaa olla Kuopiolainen!!!
- kalakukkó
Katri-fani kirjoitti:
Kyllä niistä kolmesta yksi on konssertti.Lokakuussa Kuopion Musiikkikeskuksella.Mukavaa olla Kuopiolainen!!!
katriko itse kirjoittelee täällä ja mainostaa konsettejaan
- Katri-fani
kalakukkó kirjoitti:
katriko itse kirjoittelee täällä ja mainostaa konsettejaan
Olipa mauton kirjoitus tuo edellinen!!! En todellakaan ole Katri itse, vaan hänen PITKÄAIKAINEN ihailijansa, jo 45vuoden takaa.. Taidat olla katkera jostain.. raukka
- Viisastenkerho
Onhan täällä kuopiolaisia!
Niin ei voi kun nauttia hienosta sikermästä!
Meitä tosiaan hemmotellaan oikein olan takaa!
Katsotaan nyt tuleeko kaikki kolme konserttia käytyä kuulemassa.
Joka tapauksessa parasta laatua se kyllä tiedetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607