OLETTEKO MATKUSTANEET EU MAISSA ILMAN PASSIA .ONKO TULLIN TARKISTUS LINJA ERI / TARKEMPI JOS VAIN HENKILÖLLISYYS TODISTUS MUKANA.
ILMAN PASSIA MATKUSTAMINEN
4
2282
Vastaukset
- ei eroja
Asun itse ulkomailla EU-maassa ja yleensä Suomeen päin lentäessä pidän vain henkilötodistusta mukana, mahtuu kätevästi lompsaan. Ei ole mitään eroa eikä sillä ole tullin kanssa mitään tekemistä.
- EU-henkilökortilla
Tullilla ja passintarkastuksella ei ole mitään tekemistä keskenään, eri ukot syynää eri asioita. EU-henkilökortilla pääsee vaivatta Latviaan ja muihinkin EU-maihin, vaan ei Britteihin, sinne tarvitaan edelleen passi.
- aerhgadh
Englantiin riittä EU-henkkari.
- maista
"Passi
Maasta poistuessaan Suomen kansalainen voi käyttää matkustusasiakirjana passia.
Muihin Pohjoismaihin (Ruotsi, Norja, Tanska ja Islanti) matkustaessaan Suomen kansalainen ei tarvitse passia, mutta hänen on kyettävä todistamaan henkilöllisyytensä.
Henkilökortti matkustusasiakirjana
Suomen kansalainen saa käyttää henkilökorttia matkustusasiakirjana passin sijasta matkustaessaan seuraaviin maihin:
Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kypros, Latvia, Liechtenstein, Liettua, Luxemburg, Malta, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Saksa, San Marino, Slovakia, Slovenia, Sveitsi, Tsekki, Unkari ja Viro."
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentlan=1&culture=fi-FI&nodeid=15711
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187