mistä tiedätte että teillä on ollut yöllä kohtaus?
Muutamana aamuna olen herännyt kuolat poskella :O ja noustessa ylös on todella hutera olo ja meinaan lentää lattialle kun jalat ei pidä.
enpä ole ennen herännyt kuola poskella , joka saa minua epäilemään kohtausta. Mieheni joka nukkuu niin sikeästi ettei herää vaikka pommi räjähtäisi ei ole huomannut mitään..itse olen vaan alkanut epäileen yöllisiä kohtauksia??
kohtaus yöllä
4
950
Vastaukset
- yölliset
kohtaukset aamulla siitä, kun on vähän sekava olo, leuan ja pään lihakset on aivan jäykät (olen todennäköisesti purrut hampaita yhteen, joskus on jopa saattanut kieli ja poski jäädä väliin) ja kropan lihakset on krampeista aivan jäykät ja "maitohapoilla.
Yöllisiä kohtauksia tulee jos olen stressaantunut tai hyvin väsynyt. Muutoin auroja. - Telle
Minulla oli alussa yöllisten kohtausten yhteydessä poski tai kieli purtuna (tyyny veressä) ja aamulla tosiaankin jalat eivät kantaneet. Muutoinkin olin kuin puulla päähän lyöty. Myöhemmin poskien ja kielen puremat öisin jäivät, mutta kantamattomat jalat ja kaikin puolin omituinen olo aamuisin pysyivät.
Kaikki eivät kohtausten aikana pure itseään. Päivällä sattuneiden kohtausten aikana puren aina. Mikähän siihenkin on syynä, mene ja tiedä. Nyt tosin olen onnellisesti ollut jo yli 4 kk ilman kohtauksia kiitos uuden lääkityksen.
Saattaa hyvinkin olla, että kyseessä on yöllinen kohtaus, juttelepa neurologisi kanssa ;)- ummikko3
Mulla on ollut vain yöllä kohtauksia. Ja aamulla sen kyllä huomaan. Pää on ihan sekaisin, ajatus ei meinaa lähteä juoksemaan ja väsyttää hirveesti. Ihan ku ei ois ollenkaan nukkunut. Mulla on pitkät kynnet, joten toisen käden kämmeneen on painautunut kynnen jäljet. Vähän on fyysistäkin jäykkyyttä alkuun. Ja tyyny on tietty vähän märkä kuolaamisen jäljiltä. Paitsi että mies käy aina pikkupyyhkeen pään alle, jos kohtaus iskee.
- K&K
ummikko3 kirjoitti:
Mulla on ollut vain yöllä kohtauksia. Ja aamulla sen kyllä huomaan. Pää on ihan sekaisin, ajatus ei meinaa lähteä juoksemaan ja väsyttää hirveesti. Ihan ku ei ois ollenkaan nukkunut. Mulla on pitkät kynnet, joten toisen käden kämmeneen on painautunut kynnen jäljet. Vähän on fyysistäkin jäykkyyttä alkuun. Ja tyyny on tietty vähän märkä kuolaamisen jäljiltä. Paitsi että mies käy aina pikkupyyhkeen pään alle, jos kohtaus iskee.
Mulla sama juttu... Yöllisiä kohtauksia tulee ja tunnistan ne kynsien painaumista käsiin tai sitten olen oikealla kädellä raapinut kaulaan naarmuja. Olo on väsynyt ja jos on pahempi kohtaus niin päätä särkee oikealta. Nyt aloitetaan kokeilu Frisium lääkkeestä kun Trileptal ole auttanut mihinkään..onko lääkkeestä kokemusta kenelläkään yöllisiä kohtauksia saavalla?? Olen aika epätoivoinen itse asian suhteen ku oikean lääkkeen löytyminen ja sopivuus pelottaa hiukan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351478- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241118
- 181063