Löytyykö täältä paljon ihmisiä jotka omistavat harmaajakon?Nimittäin olisi kiva vaihtaa ajatuksia näistä siivekkäistä.Itselläni on noin 5v jako (timneh jako).Niin ja löytyy talosta yksi nynfikin sen omistaa tyttäreni.Meillä jakomme on ollut kohta vuoden,meillä oli amatsonikin mutta sille piti uusi koti etsiä kun meinasivat riidellä!!Ja toisekseen se toinen arempana, oli aina alakynnessä.Meillä kun luonnetta löytyy tältä Kaapo papukaijaltamme!!Milloin se haluaa rapsutusta, milloin on jostain asiasta suivaantunut.Kertokaahan onko teidän jakonne vain yhden ihmisen lintu?Meillä kyllä hyväksyy mieheni ja minut mutta lapsille mahtailee,ja jopa nokkaseekin herkemmin.Puhumaan meillä oppinut lisää,ja tuntuu koko ajan uutta opettelevan.Entäs nukahtaako teidän jakonne ilman mitään pimentämistä(häkin päälle kangasta)??Meidän jako on tottunut että nukkumaan kun tumma kangas laitetaan päälle.Niin kuin se kerran totesikin kun olin laittamassa sen että öitä..mutta vain sen kerran kuulin sen sanovan kaikkea muuta se jaksaa jankuttaa useasti päivässä.Niin ja onko kokemuksia onko kunigas jakolla ja timneh jakolla mitään muuta eroa kuin kokoero ja pyrstön väritys??ihan tälläisiä kokemus kysymyksiä.Mutta jos jotain kiinnostaa vaihtaa lemmikki kokemuksia niin vastailkaa!!Olisi kiva vaikka sähköpostitellakkin tälläisten papukaija ystävien kanssa.Itse ainakin lukeudun niihin, kerran kun näihin tutustuu ne vievät mukanansa.Hauskaa syksyä!!!
Papukaija fani
Ellu
1
235
Vastaukset
- Wee
Lemmikkilinnut Kaijuli ry:n kotisivulla www.papukaijat.net on keskusteluforum ja papukaijachat joista löytyy varmasti paljon samanhenkisiä ihmisiä vaihtamaan lintukokemuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483299Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5121993Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821877- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431488- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1271263UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121192