Mitä palomuuria ja virustentorjunta ohjelmaa kannattaa käyttää? Mulla on nytten windows ja f-secure palomuuri käytössä ja spybotin joku teatimer kanssa (en tiedä onko se palomuuri). Spybottilla löytää semmosia viruksia mitä f-secure ei löydä. Ja f-secure vie hirveesti keskusmuistia ja vie prosessorin käyttöä välillä tunninkin tekemättä mitään. Eli mikä mun kannattaa ottaa noista pois? kannattaisko jättää yks palomuuri ja virusohjelma. Ehkä ladata jokin maksullinen tai ilmainen ohjelma noiden tilalle?
Vastaukset 4
- aloittaja-------------
Mikä muu ohjelma löytää viruksen heti kun se tulee koneeseen? Mikä on paras tämmönen virus ohjelma ja kevein ja paras palomuuri? onko vaikka comodo windowsin omaa palomuurii parempi?
- Kerma-Unto 666
F-securesta mul ei oo hyvää sanottavaa...oon jopa kuullu et se rasittas ite kovalevyäkin niin et siit on vaaraa. Mul on Zone Alarmin security suite Vistassa ja XP:n kohtaloa en oo päättänyt, AVG 8 tai Antivir. Windowsin palomuuri ajaa asiansa. Älä laita sit kahta palomuuria päällekkäin jos ostat jonku security suiten eli sellasen jos on virus, spyware ja palomuuri samassa paketissa. Norton ja varsinkin Norman ovat hyviä. Kannattaa siis ostaa joku jos on kaikki samassa, ei tartte mitään Spybottia joka löytää vaan evästeitä, joista ei oo haittaa. Yleensä siis. Avast on huippu jos ilmasista puhutaan ja jos erillisen vakoiluohjelmien poistajan tarttee saa Ad-Awarelta ilmasia versioitakin. Eli jos et halua maksaa, ota Avast ja siihen Ad-Aware ja palomuuriksi windowsin oma.
- noumani
Laita vaikkapa Online Armor palomuuriksi ja Avast torjumaan viruksia. Kevyitä ja toimivia molemmat.
- ihmettelijä...
Lainaanpa tätä. elikkäs mulla on koneessa f-securen joku maksullinen virustorjunta ja palomuuri, ja sen käyttöaika menee pian umpeen. Ja nyt haluaisin jonkin kevyemmän virustorjunnan ja mielellään ilmaisen sellaisen. miten tässä pitäisi toimia, jos nyt lataan jonkin ohjelman, niin onko siitä haittaa jos nämä toimii jonkin aikaa päällekkäin vai kuinka toimin?
Niin ja tässä on windows xp käyttöjärjestelmä.
Minä en älyä näistä juuri mitään niin olisi hyvä saada tietoa. kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398