kadotettuasi itsesi, oletko koskaan miettimyt mitä olit, ennen kuin aloit etsiä?harjoitettuasi mieltäsi ja heitettyäsi harjoitukset pois,totesitko olevan parempi palata harjoituksiin kuitenkin?menikö hulinaksi ja huomasitko ,että todellakin dharma on lautta ja kun ylität virran niin lautan voi heittää menemään?millä sitten seilaat,kysyn vaan.ja mihin menet?dharmalla vai ei-dharmalla?
eksynyt...
löytynyt....?
2
385
Vastaukset
- itsesi....
etsi itseäsi,itsetutkiskelu.
Määränpäähän saavuttuasi ei tarvitse enää seilata/sekoilla,määränpää ja maali.
Pääsee vapaaksi kuolemasta ja kusipäistä.
valo sammuu ,jne................................................... - Buddhalainen
Silloin kun on perillä on itsensä löytänyt. Perimmäinen todellisuus on sama asia. Sitä ei voi selittää sanoin tai symbolein, eikä pelkällä järjellä ymmärtää.
Ei ole subjektia eikä objektia. Ei dualismia.
Älä hylkää lauttaa vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839