Julkisuudessa tapauksia joissa luustosyöpää on " hoidettu" issiaksena - no, ei siinä mitään uutta.
Tiedän tuttavan joka meni lääkäriin jatkuvan lonkka ja reisisäryn takia - juu, hymyili lääkäri te olette jo sen ikäinen että issias voi vaivata.
Buranaa 800 mg ja kotiin.
Vähän ajan kuluttua niin kovat kivut että sairaalan päivystykseen jossa todettiin syövän levinneet luustoon.
Lääkärille ei edes muistutusta asiasta!
Ja nyt:
omaisella kovaa kipua lonkassa, reidessä, sairastanut syövän muutaman vuosi sitten - että mikä eteen Pinneberg?
" Hoidetaanko " tämäkin issiaksena?
Omainen jo iäkäs - 75 vee.
Luustosyöpää tulkitaan issiakseksi
muris-muuris
2
2136
Vastaukset
- potilas X
sillä mm. eturauhassyövän oireita on lonkka ja siitä polviin päin suuntautuva kipu ja särky. Kipua voi olla myös olkapäässä, joten ne ovat varoitusmerkkejä vakavammasta, eikä niitä pidä automaattisesti diagnosoida nivel tai lihassäryksi, puhumattakaan iskiakseksi.
- Pakko tutkituttaa?
En ole avannut tätä viestiä aiemmin, koska se on näyttänyt pelottavalta. Nyt luin. Hyi kamala, mulla pari vuotta sitten leikattu kohtusyöpä ja inhottava kipu lonkassa säteilee polvea kohti. Haluaisin uskoa, että issias. Vaan pakko kai se on tutkituttaa nyt, muuten ei tule rauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841