Minä olen allerginen kisoille ja mietin voiko siihen antaa siedätyshoitoa ihan vain niinkuin jos haluan vai pitääkö olla pätevä syy? Entä voiko siedätyshoitoa yleensä antaa kissaan?
Tietääkö joku???
siedätyshoito kissoille?
3
567
Vastaukset
- miepie mie
Otettiin kissa ja kaks viikkoo kutitti niin älyttömästi että melkein kerettiin kissasta luopua. Sit oireet loppu ku seinään. Kyllä kissoille voi siedättyä.
- kissufani.
kyllä kissoihin tottuu. minullakin astma ja olen kissoille allerginen, mutta silti minulla on useita kissoja.
harvoin saan nykyään allergisia reaktioita.
alkuun minullakin tuli kaulalle näppysia ja nuhaa, mutta ei enään nykyään.
tai nuhaahan on koko ajan muutoinkin.
- allerGy
Kuinka paljon te kissoille allergiset olette allergisia? Paljonko ollut testeissä se luku? Minulla oli 5x12 !
Rakastan kissoja ylikaiken ja joka päivä suren kun en voi ottaa kissaa elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164448- 162206
- 1882026
- 1071446
- 721308
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736