Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jousimies&Härkä

Jouskari (n)

Miten toimii?

7

4677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskaritytsy

      Oon jouskaritytsy ja oon seurustellu reilut 3 vuotta härkämieheni kanssa, meillä ainakin toimii todella hyvin! Ei ainakaa tähän mennessä oo tullu mitää isoa riitaa=) kannattaa kokeilla!

    • Mikko!

      Tässä jotain tietoa vaikka ei nämä aina pidä paikkansa.

      http://www.jippii.fi/viihde/horoskoopit/

      http://www.jippii.fi/viihde/horoskoopit/sopivuus/?merkki1=jousimies&merkki2=harka

      Yhteensopivuus: Jousimies & Härkä

      Härkä ja jousimies tarvitsevat paljon aikaa ymmärtääkseen toisiaan ja saadakseen suhteen toimimaan. Jousimies etsii seikkailuja ja vapautta, kun härkä haluaa turvallisuutta ja perinteitä. Suhteen alkuvaiheessa härkä usein huomaa saavansa vähemmän kuin haluaa, jousimiehen vapaudenkaipuu kun ei kestä tiivistä sitoutumista. Mikäli härkä antaa jousimiehelle aikaa, voi jousimies oppia arvostamaan sydämen ja kodin turvallisuutta uudella tavalla ja suhde toimia molempia tyydyttävästi.

      Härkä ja jousimies katselevat maailmaa erilaisin silmin. Härkä on pedanttinen ja jousimies on levoton liikkuja. Jousimiehen voi olla vaikeaa ymmärtää härän maanläheistä käytännöllisyyttä ja härkä ei käsitä jousimiehen levotonta vaeltelua. Ymmärtävässä suhteessa härkä osaa tarjota jousimiehelle turvallisen lepopisteen ja tukee jousimiestä tavoitteluissaan. Jousimies voi opettaa härkää nauttimaan elämän vivahteista ja hauskuudesta ja tuo uusia virikkeitä härän jokaiseen päivään.

      Härkää ohjaa Venus ja jousimiestä Jupiter. Venus merkitsee rakkautta, kauneutta, harmoniaa ja ylellisyyttä. Jupiter edustaa filosofiaa, tietoisuutta, optimismia, seikkailua, onnea ja matkaamista. Seikkailu ja kauneus voi olla erittäin harmoninen yhdistelmä ja tuntiessaan toisensa tarpeeksi hyvin nämä kaksi erilaista merkkiä arvostavat ja luottavat toisiinsa.

      Jousimies tarvitsee paljon tilaa ja oma rauhaa, kun härkä haluaa vakautta ja turvallisuutta. Jousimies tekee päätöksensä fiilispohjalta ja hetken mielijohteesta. Härkä on käytännöllisempi ja miettii päätösten hyödyllisyyttä. Vaikka näiden merkkien on usein vaikea ymmärtää toisiaan, esimerkiksi työsuhteissa he voivat olla lyömätön parivaljakko. Samaa mieltä he eivät missään nimessä ole täysipäiväisesti. Niin kauan kuin molemmat kokevat, että suhde on tärkeä kummallekin, ovat erimielisyydet yleensä soviteltavissa.

      Härkä keskittyy mieluiten yhteen asiaan kerrallaan, mikä taas on liikkuvaiselle jousimiehelle vieras ajatus. Jousimies voi innostua hetkellisesti härän projekteista ja härän pitäisi antaa jousimiehelle vapaus säätää myös muita asioita samalla. Jousimiehellä on paljon ideoita, joista ei osa tule koskaan toteutumaan ilman härän apua ja kärsivällisyyttä. Parhaimmillaan näiden kahden merkin suhde voi olla eloisa, mutta turvallinen, jännittävä, mutta harmoninen ja rakastava, mutta vapaa. Jousimiehen ja härän suhteella on yleensä hyvät edellytykset muotoutua pitkäkestoiseksi ja vankaksi.

      • Jouskari (n)

        Kiitos mikko...;) Tosin olen kyllä jo nuo lukenut...kellään kokemusta niin ku käytänössä!?


      • jousinainen
        Jouskari (n) kirjoitti:

        Kiitos mikko...;) Tosin olen kyllä jo nuo lukenut...kellään kokemusta niin ku käytänössä!?

        Olen(26v) ollut noin 1.5v lähemmässä tuttavuudessa härkä-mieheen(26v) suhteesta voi sanoo että toimii ja ei toimi. Koetetiin seurustella sen varsinaisessa merkityksessä. Tällä hetkellä ei seurustella mutta tapaamme n.2krt viikko :)


      • S-neiti
        jousinainen kirjoitti:

        Olen(26v) ollut noin 1.5v lähemmässä tuttavuudessa härkä-mieheen(26v) suhteesta voi sanoo että toimii ja ei toimi. Koetetiin seurustella sen varsinaisessa merkityksessä. Tällä hetkellä ei seurustella mutta tapaamme n.2krt viikko :)

        Juuri erosin härkämiehestä.. hän halusi keskittyä projektiinsa ilman häiriötekijöitä joten 4 v suhdetta meni poikki...

        no nyt ei tarvitse kuunnella käsittämättömiä kiukunpuuskia... saan asettaa itseni taas harmoniaan..


      • Jouskariini
        S-neiti kirjoitti:

        Juuri erosin härkämiehestä.. hän halusi keskittyä projektiinsa ilman häiriötekijöitä joten 4 v suhdetta meni poikki...

        no nyt ei tarvitse kuunnella käsittämättömiä kiukunpuuskia... saan asettaa itseni taas harmoniaan..

        Omasta n.7v. kokemuksesta voin sanoa, että yhteiselo härkämiehen kanssa vaatii pitkää pinnaa ja vähän "hälläväliä" meininkiä.
        Suhteeni härkämieheen loppui liikaan vitkutteluun toisen osapuolen kohdalta. Hän oli liian itsepäinen, eikä halunnut samoja asioita kuin minä elämältään.
        Lyhyesti sanottuna härkäpää mikä härkäpää, eikä sovi yhteen jousimiehen kanssa liian itsepäisyytensä vuoksi.No, tietty, jos härkä oppii joustamaan, niin sitten juttu voi toimiakin...koska ihmisenä sinänsä kivoja ovat! :) Eivät vaan sovi jouskarien kanssa. Ysväninä mita mainioimpia kuitenkin härät! :)


    • laureia

      Olen Jousimies ja naiseni on härkä. Olemme olleet yhdessä kohta 6 vuotta ja haluaisin jo vakiinnuttaa suhteeni ja tehdä naisestani "kunniallisen". Parempaa ja vetovoimaista naista saa hakemalla hakea... Olen onnellinen jousimies ja yhä hulluna naiseeni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe