Musta on kiva, kun meillä on kaikki nämä vuodenajat.. Kesän lämmöstä nauttii enemmän, kun on ollut kylmä talvi. Ja vaikka syksyllä on märkää, niin ruska on kaunista ja mä ainakin oon hyppiny koko ikäni lehtikasoihin.. :) Sit tulee ensilumi ja valkoinen huntu peittää maan. Ulkoa tullessa posket on punaiset ja sitten voi rentoutua kuuman kaakaon kanssa. Entä kevät? lintujen laulu aamulla ja tunne, kun auringonsäteet lämmittävät vielä kylmää maata ja se ensimmäinen leskenlehti, jonka löytää. Sitten onkin vuorossa ihana, lämmin ja aurinkoinen kesä... :) nää kaikki täydentää toisiaan ja antaa meille vaihtelua elämään. :)
VUODENAJAT KUNNIAAN!!!
2
838
Vastaukset
- missäs
on se paljon puhuttu ilmaston lämpeneminen??
taitaa olla vain poliitikkojen pas...a puhetta,
että saadaan nostettua kaikenmaailman energia
veroja ja saadaan pönkitettyä omaa asemaa,
mutta luonto kertoo totuuden ei näin vit...n
kylmää kesää ole ollut mies muistiin.Joten se
siitä lämpenemisestä?!?- ilmasto lämpenee
Kyllä se ilmaston lämpeneminen on totta.. Ikävä kyllä. Tosin siitä ei kerrota aivan kaikkea. Olen itse kuullut, että osasyynä olisi parin tuhannen vuoden kuluttua sapuva jääkausi, jota ennen on vuorossa lämpökausi. Että näistä säännöllisesti tapahtuvista luonnonilmiöistä syytetään ihmistä. Tosin voisimme me kyllä vähemmän saasteita maapalloon päästää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937