Niin kuinka lämmin koirasi kirsu on yleensä, ja onko aina kostea vai?
Senhän pitäisi olla kuumeen merkki jos koiralla on kirsu lämmin ja kuiva. Mutta meidän koiralla on aika useinkin kirsu lämmin tai kuiva, tai molempia.. Varsinkin jos on kuuma ilma, tai se on ollut kopissa nukkumassa.
Onko se ihan normaalia, että kirsu on välillä kuiva ja lämmin? Onko omalla koirallasi koskaan kirsu lämmin?
Meidän koira on sekarotuinen.. Siinä on ainakin hirvi- ja karhukoiraa..
Koirienne kirsun lämpö
7
10012
Vastaukset
- me.and.my.dog
heti oli häiritä koiran päikkäreitä ja koklasin..siis kuiva ja lämmin on ja välillä viileä eikä ole kipeä tällähetkellä
- ensimm.
kiitoksia sulle, kun viitsit tämän takia koiraasikin häiritä! :)
Minunkin koiralla on tosiaan herätessään melkein aina lämmin ja kuiva kirsu.
Ekaan kirjotukseen jäi lisäämättä, että on koirallani yleensä kirsu kylmä ja kostea, (se elää pihalla), mutta on se monesti lämpöinenkin..
Tulihan tuossa jo hieman rauhoitusta itselle, kun jonkun muunkin koiran kirsu on herätessä lämmin! :D
Vaikka en minä kyllä tästä erityisemmin ole panikoinutkaan, mutta rupesi vain mietityttään.. - kirsusta
ensimm. kirjoitti:
Ekaan kirjotukseen jäi lisäämättä, että on koirallani yleensä kirsu kylmä ja kostea, (se elää pihalla), mutta on se monesti lämpöinenkin..
Tulihan tuossa jo hieman rauhoitusta itselle, kun jonkun muunkin koiran kirsu on herätessä lämmin! :D
Vaikka en minä kyllä tästä erityisemmin ole panikoinutkaan, mutta rupesi vain mietityttään..koiran kirsun lämpö ja kosteus ei kerro mitään sen terveydentilasta.. jos näiden lisäksi ilmenee joitakin muitakin oireita, esimerkiksi voimattomuutta kannattaa asia toki tarkistaa. mutta yleisesti ottaen koiran kirsun lämpötila vaihtelee jatkuvasti, eikä siinä ole mistään vakavammasta kyse :)
- me.and.my.dog
ensimm. kirjoitti:
Vaikka en minä kyllä tästä erityisemmin ole panikoinutkaan, mutta rupesi vain mietityttään..hyvä vain ja kiva kun tulee kaikenlaisia kysymyksiä ja enpä tuota turria oikeesti häirinnyt sekun muka on nukkuvinaan ja olen varma,että toinen silmä kyylää mitä emäntä tekee:))Tuo kun tykkää kovi leikkiä ja minähän leikitytän...enimmäkseen ulkona ja just tultiin sisälle ja leikittiin oikein olantakaa:))
- apua
me.and.my.dog kirjoitti:
hyvä vain ja kiva kun tulee kaikenlaisia kysymyksiä ja enpä tuota turria oikeesti häirinnyt sekun muka on nukkuvinaan ja olen varma,että toinen silmä kyylää mitä emäntä tekee:))Tuo kun tykkää kovi leikkiä ja minähän leikitytän...enimmäkseen ulkona ja just tultiin sisälle ja leikittiin oikein olantakaa:))
kun koirani on 11-vuotias, ja elää viimeisiä vuosiaan todennäköisesti. terrieri on kyseessä, ja kirsu on todella lämmin ja kuiva ja myös kovin voimattoman oloinen on. äskenkin kun koirani nukkui niin säpsähti yhtäkkiä alas ja oli kovin peloissaan, mistä mahtaa johtua moinen? kenelläkään tietoa/kokemusta asiasta?
- ei hätää
Kun koirani herää on hänellä kuiva ja lämmin nenä joskus kai muutenkin. Muttei silloin jos vaikka juoksee ulkona :D Vanhemmalla koiralla taas melkein aina. Mutta se on vain vanhojen uskomuksien mukaan kipeän koiran merkki :D Mutta lääkäritkin ovat sen kumonneet. Jos se niin olisi niin koirani olisi kymmenen minuuttia kipeä ja sitten taas kymmenen minuuttia terve... :D
- TIETÄMÄTÖN
MINUN KOIRALLA IRTOSI KIRSU ONKO NORMAALIA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835