Ostin muutama vuosi sitten seppälästä sellaset keltaiset bikinit. Ne on ollu käyttämättömänä kaapissa siitä asti, oon vähän niinku unohtanu ne.
No anaway, oltiin porukoiden kaa Sunny Beachillä Bulgariassa pari viikkoo sit ja otin sinne ne bikinit.
Loma oli ihan lopussa kun oltiin hotellin altaalla ja lähin sit käymään huoneessa märät bikit päällä. Katoin huoneessa itteeni peilistä ja huomasin, NÄISTÄHÄN JUMALAUTA NÄKYY NÄNNI LÄPI!
Olin koko viikon pitänyt tyytyväisenä niitä päällä, enkä yhtään oo huomannu sitä.
Onks muilla samanlaisii kokemuksii?
NOLOA! Seppälän keltaiset bikinit...
12
2845
Vastaukset
- -nipple-
Ihan hirveetä kun näkyi nännit. Eri asia jos olis puska sojottanut bikineiden läpi.
- kfkefjf
Eihän toi kuulosta kovin pahalta.. Silmäruokaa vaan ;)
- omg omg omg
Joo siis voi kauheeta. Kelaa ny miten siellä on kaikki miehet ja pojat tuijottanu sun pikkusia teinitisuja ja tumputtavat illalla hotellihuoneessaan sun nännilles. OMG! Kyllä sinuna harkitsisin nyt itsemurhaa, siis onhan toi ihan törkeen noloo hei!
ps. Sulla on vaan yks nänni vai? Friikki! - Maucerrrs
Onhan noita nähty ennenkin, eikä se nyt noin kamalaa ole :)
- poika___________91
Helppo haukkua täällä, muttei varmaan olisi kiva jos omalle kohdalle sattuis. :|
- sinuna
poika___________91 kirjoitti:
Helppo haukkua täällä, muttei varmaan olisi kiva jos omalle kohdalle sattuis. :|
unohtaisin koko asian.
- ......
sinuna kirjoitti:
unohtaisin koko asian.
Ei mua haittais yhtää... Harmi ettei oltu siel samaa aikaa... -.-
- on juuf
Ei muuten haittais yhtään. Ja sehän on vaan yksi ihminen ja yhden ihmisen mielipide mitä se on susta ajatellut, eine tuhat ihmistä muodosta yhdessä mitään suurta valtavaa mielipidettä. Oisit vielä käyttäynyt kunnon narttumaisesti, niin jätkät ois ollu kieli pitkällä. Monella kuule seisoi sun takia, oo onnellinen, kelläkä ei enää seiso kun olet 20vuotta vanhempi.
- lollage
Mitä vitun väliä. Nännit on ihan kauniit.
- vitun urpot
Entäs jos omalle kohalle sattuis? Vittu näihin eksyy aina ja sitten ihmiset HAUKKUU!! Entäs jos omalle kohalle sattuu että nännit näkyy läpi ;D Et en huutelis täällä
- Metalismygod
Rehellisesti sanoen ei kiinnoistaisi hevon vittuakaan. Mutta joo, en silti alennu täällä haukkumaan. Jotkut häpeää alastomuutta vähän enemmän ja se siitä.
Let it be.
- AppleYo
Hommaa sit seuraavalla kerralla sellaset bikinit mis on toppaukset ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894