Kyokushin karate kurssi Stadissa 11.9.

Hokkinen

Kyokushin Karate Helsinki järjestää alkeiskurssin yli 15-vuotiaille

Ilmoittautuminen ja ensimmäiset harjoitukset:
torstaina 11.9. klo. 19.30
Helsinki, Sörkka, Vaasanpolku 3 A
Kyokushin Karate Dojo (vain 20 m metroasemalta)

Harjoitukset:
tiistai ja torstai 19.00 - 20.00

Kurssin hinta:
35 € / kk
kurssin jälkeen vuosimaksu 20 €

Tule mukaan Suomen vanhimman Kyokushin seuran toimintaan.

Lisätietoja:
www.kyokushin.fi
[email protected]
Jyri / 040 5427 207

20

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karppa22

      Terve Hokkinen !

      Koskas Kiukkusikaa nähdään muuallakin Suomessa ? Varmasti tulijoita riittäisi muuallakin kuin Helssinkin alueella.
      Turun alueellekin olis tervetullutta !

      • Hokkinen

        Moi Karppa22,

        kyllähän se on munkin toiveissa saada Kiukkari leviämään Suomeen. Ongelmana on tietysti se, että jonkun on vedettävä treenit uudella paikalla. Mä tuen uutta toimintaa kaikella tavalla, mutta en tietenkään voi kovin usein esim. Turun suunnalla koutsailla. Mä en halua myöskään osallistua mihinkään puuhasteluun. Suomeen täytyy saada vahvoja elinkelpoisia seuroja, jotka jää kanssa kartalle.

        Jos löytyy sitoutunut henkilö, joka haluaa avata Kiukkaritoimintaa omille seuduilleen, niin ainakin näin voisi toimia:

        Mä opetan ilmaiseksi ketä tahansa, joka haluaa oppia Kiukkaria ja on valmis näihin talkoisiin. Jos tulee Sörkan dojolle saa treenata ilmaiseksi. Mä voin opettaa vaikka kuinka monta tuntia jos jaksaa raahautua tänne kulmille. Voin myös käydä opettamassa, jos homma näyttää sujuvan.

        Sitten kannattaa hankkia muutamia treenikamuja ja alkaa pyörittää pientä Kiukkusika-sakkia. Kun hommaa on aikansa tehnyt ja edennyt lajissa on sitten jossain välissä aika yrittää laajentaa toimintaa ensimmäisen alkeiskurssin kautta. Ainakin Stadissa homma lähti tolleen.

        Kyllä nyt homman saa käyntiin aika paljon helpommin kun ei tarvitse jokaisen lähteä ulkomailta oppeja hakemaan. Kiukkari-seuran alkuporukan uskoisi löytyvän aika helposti, koska tyyli kiinnostaa kuitenkin monia, jotka ovat veivanneet jotain muuta tyyliä tai lajia.

        Autan siis kaikella tavalla Kiukkarin istuttamisessa muuallekkin, mutta uusi seura tarvitsee aina muutamia todella hankkeeseen sitoutuneita heppuja, että se voisi toimia.

        Mulle kannattaa vaikka soittaa jos Kiukkari kiinnostaa

        Osu

        Hokkinen
        040 5427 207


      • VKarppinen

      • Karppa22
        Hokkinen kirjoitti:

        Moi Karppa22,

        kyllähän se on munkin toiveissa saada Kiukkari leviämään Suomeen. Ongelmana on tietysti se, että jonkun on vedettävä treenit uudella paikalla. Mä tuen uutta toimintaa kaikella tavalla, mutta en tietenkään voi kovin usein esim. Turun suunnalla koutsailla. Mä en halua myöskään osallistua mihinkään puuhasteluun. Suomeen täytyy saada vahvoja elinkelpoisia seuroja, jotka jää kanssa kartalle.

        Jos löytyy sitoutunut henkilö, joka haluaa avata Kiukkaritoimintaa omille seuduilleen, niin ainakin näin voisi toimia:

        Mä opetan ilmaiseksi ketä tahansa, joka haluaa oppia Kiukkaria ja on valmis näihin talkoisiin. Jos tulee Sörkan dojolle saa treenata ilmaiseksi. Mä voin opettaa vaikka kuinka monta tuntia jos jaksaa raahautua tänne kulmille. Voin myös käydä opettamassa, jos homma näyttää sujuvan.

        Sitten kannattaa hankkia muutamia treenikamuja ja alkaa pyörittää pientä Kiukkusika-sakkia. Kun hommaa on aikansa tehnyt ja edennyt lajissa on sitten jossain välissä aika yrittää laajentaa toimintaa ensimmäisen alkeiskurssin kautta. Ainakin Stadissa homma lähti tolleen.

        Kyllä nyt homman saa käyntiin aika paljon helpommin kun ei tarvitse jokaisen lähteä ulkomailta oppeja hakemaan. Kiukkari-seuran alkuporukan uskoisi löytyvän aika helposti, koska tyyli kiinnostaa kuitenkin monia, jotka ovat veivanneet jotain muuta tyyliä tai lajia.

        Autan siis kaikella tavalla Kiukkarin istuttamisessa muuallekkin, mutta uusi seura tarvitsee aina muutamia todella hankkeeseen sitoutuneita heppuja, että se voisi toimia.

        Mulle kannattaa vaikka soittaa jos Kiukkari kiinnostaa

        Osu

        Hokkinen
        040 5427 207

        Täytyy oikein miettiä, olisin kyllä messissä jos saisi jonkun porukan aloittamaan toimintaa. Sinne Helsinkiinkään tuleminen ei pitäisi olla ongelma.

        Tosin olisi todella pitkä matka alkaa seuraa pistämään tänne pystyyn, itsellä on vain 7 vuodesta kokemusta kilpanyrkkeilystä joten tarvitsisi olla joku, joka on treenannut vaikka joitain eri tyylisuuntia. Helpompi omaksua katoja sun muita.

        Niin VKarppinen vastasi viestiini myös, te taidatte kuulua eri seuraan ? Mikä teidät erottaa toisistaan ? Laji on kuitenkin aivan sama ?


      • Hokkinen
        Karppa22 kirjoitti:

        Täytyy oikein miettiä, olisin kyllä messissä jos saisi jonkun porukan aloittamaan toimintaa. Sinne Helsinkiinkään tuleminen ei pitäisi olla ongelma.

        Tosin olisi todella pitkä matka alkaa seuraa pistämään tänne pystyyn, itsellä on vain 7 vuodesta kokemusta kilpanyrkkeilystä joten tarvitsisi olla joku, joka on treenannut vaikka joitain eri tyylisuuntia. Helpompi omaksua katoja sun muita.

        Niin VKarppinen vastasi viestiini myös, te taidatte kuulua eri seuraan ? Mikä teidät erottaa toisistaan ? Laji on kuitenkin aivan sama ?

        Suomessa edustetaan kahta eri organisaatiota. Stadi kuuluu IKO1:sen piiriin, joka on alkuperäinen sosai Oyaman perustama järjestö. Villen porukat kuuluu Kyokushin Unioniin, joka on uusin tulokas näissä Kiukkari-organisaatioissa.

        Eroihin on helppo tutustua vähän webissä surffailemalla. Molemmat ovat samaa kauraa vähän eri paketissa.

        - Hokkinen -


      • VKarppinen
        Karppa22 kirjoitti:

        Täytyy oikein miettiä, olisin kyllä messissä jos saisi jonkun porukan aloittamaan toimintaa. Sinne Helsinkiinkään tuleminen ei pitäisi olla ongelma.

        Tosin olisi todella pitkä matka alkaa seuraa pistämään tänne pystyyn, itsellä on vain 7 vuodesta kokemusta kilpanyrkkeilystä joten tarvitsisi olla joku, joka on treenannut vaikka joitain eri tyylisuuntia. Helpompi omaksua katoja sun muita.

        Niin VKarppinen vastasi viestiini myös, te taidatte kuulua eri seuraan ? Mikä teidät erottaa toisistaan ? Laji on kuitenkin aivan sama ?

        Eriliitot kyseessä. Kyokushin Union on suht nuori, mutta nopeasti kasvamassa oleva liitto. Erot huomaa parhaiten ottamalla yhteyttä ja kokeilemalla. Meillä painotetaan ehkä enemmän kihoniin ja kumiteen ja vasta sitten kataan.


      • Karppa22
        VKarppinen kirjoitti:

        Eriliitot kyseessä. Kyokushin Union on suht nuori, mutta nopeasti kasvamassa oleva liitto. Erot huomaa parhaiten ottamalla yhteyttä ja kokeilemalla. Meillä painotetaan ehkä enemmän kihoniin ja kumiteen ja vasta sitten kataan.

        Täytyypä tulla sitten tulla kokeilemaan kunhan kurssit alkaa, vaikka matkaa tuleekin sitten se 30km per suunta.

        Sen verran haluaisin vielä häiritä, että te siis opetatte perinteistä ja Hokkisen ryhmä Shiai Kiukkaria ?

        Kiitos ja kumarrus molemmille.


      • Hokkinen
        Karppa22 kirjoitti:

        Täytyypä tulla sitten tulla kokeilemaan kunhan kurssit alkaa, vaikka matkaa tuleekin sitten se 30km per suunta.

        Sen verran haluaisin vielä häiritä, että te siis opetatte perinteistä ja Hokkisen ryhmä Shiai Kiukkaria ?

        Kiitos ja kumarrus molemmille.

        Stadin seurassa vedetään perinteistä Kiukkaria.

        www.kyokushin.fi


      • Karppa22
        Hokkinen kirjoitti:

        Stadin seurassa vedetään perinteistä Kiukkaria.

        www.kyokushin.fi

        Kävin katselemassa nettiä laajemmin ja löysin luultavasti teikäläisen omat web-sivut.. Sielläkin puhuttiin Shiai Kiukusta, eihän se ole sitä perinteistä ? Ja potkusta olin lukevinani nyrkkeilyn iskuista jne, joka tosin kuullostaa hyvältä.


      • Hokkinen
        Karppa22 kirjoitti:

        Kävin katselemassa nettiä laajemmin ja löysin luultavasti teikäläisen omat web-sivut.. Sielläkin puhuttiin Shiai Kiukusta, eihän se ole sitä perinteistä ? Ja potkusta olin lukevinani nyrkkeilyn iskuista jne, joka tosin kuullostaa hyvältä.

        joo,

        mulla menee kaikki illat perinteistä Kiukkaria opettaessa, joten ei ehdi sivuja olla koko ajan päivittelemässä. Stadin Kiukkarin asiat selviää meidän sivuilta www.kyokushin.fi

        Jos Kiukkari kiinnostaa, niin Sörkan dojolla kannattaa vierailla.


      • bothar
        VKarppinen kirjoitti:

        Osu!

        Kyokushin Union aloittaa toimintansa Liedossa syyskuussa. Tarkemmin tietoja sivuilta: http://www.liedonkyokushin.fi/

        Millon kiukkarin kursseja taas alkaa?


      • Hokkinen
        bothar kirjoitti:

        Millon kiukkarin kursseja taas alkaa?

        Kyokushin Karate Helsinki järjestää alkeiskurssin yli 15-vuotiaille

        Ilmoittautuminen ja ensimmäiset harjoitukset:
        torstaina 11.9. klo. 19.30
        Helsinki, Sörkka, Vaasanpolku 3 A
        Kyokushin Karate Dojo (vain 20 m metroasemalta)

        Harjoitukset:
        tiistai ja torstai 19.00 - 20.00

        Kurssin hinta:
        35 € / kk
        kurssin jälkeen vuosimaksu 20 €

        Tule mukaan Suomen vanhimman Kyokushin seuran toimintaan.

        Lisätietoja:
        www.kyokushin.fi
        [email protected]
        Jyri / 040 5427 207


    • yes yep

      Eiköös tässä tyylisuunnassa sparratakin aika paljon ja treeni on muutenkin hiostavampaa kuin monissa muissa?

      Muistelen kun harrastin aikonaan karatea ja aika ilmaanpotkintaa oli, ei sparrattu muutaman vuoden aikana oikein ollakaan ja se vei kiinnostuksen muualla vaikka karatesta olisiinm tykäkkin. Tuntu vaan ettei se oikein johda mihinkään kun sitäkin puolta olisi halunnu tehä

      • Hokkinen

        Kyllä Kiukkarissa aletaan heti alkeiskurssilla ottelemaan. Ilmaan potkitaan vähemmän -mitsejä pöllytetään senkin edestä.

        Kannattaa tulla tutustumaan.

        - Hokkinen -


    • Günther

      http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=6&t=614&st=0&sk=t&sd=a

      ”Erikoisesti arvostan hänen (Frimodig) erittäin tiukkaa asennetta harjoitteluun ja fyysiseen kuntoon. Mutta myös sitä, että vyöt on suoritettu, eikä käyty hakemassa sieltä mistä niitä vähän kataa veivaamalla saa.”

      ”Eri liitot kilpailevat uusista jäsenmaista kiivaasti. Minulle on tarjottu vyöarvoja ilman mitään testiä jonkunmaan ja liiton alle siirtymisestä”

      ”Minä vain haluan suorittaa vyöarvoa -en hommailla niitä.”

      ” Mun 2 dan on vahvistettu…”

      ” en mä EKKO:ssa mihinkään viralliseen kokeeseen joutunut. Kävin 3 kertaa siellä treenaamassa…”


      Mistä moinen täyskäännös?

      • Kapteeni planeetta

        Tie suomen kiukussinin huipulle on niinku järjettömän kivinen. Ensin pitää perustaa seura, määrätä johtokunta antamaan vyöt ja sitte hakea niille vahvistusta niinku jokaliitosta. Sit tarttee kirjoitella ja puhua kaikenlaista skeidaa ja jälkeenpäin puhua iha toista. Mun mielestä tää osottaa kyokussinin olevan tosi kova tyyli ja toivottavasti saadaan pian lisää kovia jätkiä suomeen. Kyokussinin mustat vyöt on ehkä maailman kovimpia ja sillon ei tartteta näyttöjä. Ne on ilmiselvästi hirvittävässä kondiksessa, kun linkkejä seuraamalla jonkun liiton kotisivuillakin lukee joku budo-fitness-keppijumppa-juttu.


      • Herra Hakkarainen
        Kapteeni planeetta kirjoitti:

        Tie suomen kiukussinin huipulle on niinku järjettömän kivinen. Ensin pitää perustaa seura, määrätä johtokunta antamaan vyöt ja sitte hakea niille vahvistusta niinku jokaliitosta. Sit tarttee kirjoitella ja puhua kaikenlaista skeidaa ja jälkeenpäin puhua iha toista. Mun mielestä tää osottaa kyokussinin olevan tosi kova tyyli ja toivottavasti saadaan pian lisää kovia jätkiä suomeen. Kyokussinin mustat vyöt on ehkä maailman kovimpia ja sillon ei tartteta näyttöjä. Ne on ilmiselvästi hirvittävässä kondiksessa, kun linkkejä seuraamalla jonkun liiton kotisivuillakin lukee joku budo-fitness-keppijumppa-juttu.

        Ihan turhaa tivata täällä vastauksia itsestäänselvyyksiin. Mene treeneihin ja kysy mikä on totuus. Ihmeellistä trollausta.


      • Hokkinen

        Moi,
        mun nidan on tismalleen samasta osoitteesta kuin Frimodigin. Eli Pineron salilta. Parin kymmenen matsin ottaminen ei ole mikään ihme homma. Se on hemmetin tuskainen tunti ja muutama ruhje päälle. Näitä on ihan turha mitenkään dramatisoida.

        Mun kiukkari-osaamista on mittaillut esim. tänä vuonna aika moni korkea-arvoinen Kiukkusika. Kellään ei ole ollut moitittavaa. Kun matkustelen ulkomailla treenaamassa saan yleensä yksityisopetusta. Näin myös shihan Pineron 7 dan osalta. Ehkä hän osaa arvioida kenelle minkäkin tason rankkaa. Kun vein Stadin Kiukkarin EKKO:on ajoin pelkästään Suomen Kiukkarin tulevaisuuden etuja. Omista asioistani ei puhuttu sanaakaan. Kun vihdoin saimme EKKO:n jäsenyyden minulle sanottiin (Pinero), että tule graduointileirille Espanjaan. Hän ei maininnut sanallakaan, että mitä arvoa. Ensimmäisellä reissullani hänen salilleen sanoin, että voin vetää kaikki vyöt valkoisesta alkaen uusiksi (ei olisi eka kerta).
        Aloin treenaamaan kokeisiin olettaen kyseessä olevan shodan tai nidan. Sitten minulle ilmoitettiin, että minulle on myönnetty nidan. Tämä oli asia johon mulla oli aika vähän sanomista.

        Minä teen suomalaisen Kiukkarin eteen duunia joka päivä. Vedän joka vuosi yli 250 treenit ja matkustelen omilla rahoillani ympäri eurooppaa hakemassa lisäoppia. Minun on vaikea ymmärtää mitä voisin tehdä paremmin tai erilailla.

        Uskon kuitenkin tämänkin palstan lukijoiden tunnistavan säälittävät trollailijat, meistä oikeista budokoista.

        Hyvää treenisyksyä kaikille!

        - Hokkinen -


      • Kapteeni planeetta
        Hokkinen kirjoitti:

        Moi,
        mun nidan on tismalleen samasta osoitteesta kuin Frimodigin. Eli Pineron salilta. Parin kymmenen matsin ottaminen ei ole mikään ihme homma. Se on hemmetin tuskainen tunti ja muutama ruhje päälle. Näitä on ihan turha mitenkään dramatisoida.

        Mun kiukkari-osaamista on mittaillut esim. tänä vuonna aika moni korkea-arvoinen Kiukkusika. Kellään ei ole ollut moitittavaa. Kun matkustelen ulkomailla treenaamassa saan yleensä yksityisopetusta. Näin myös shihan Pineron 7 dan osalta. Ehkä hän osaa arvioida kenelle minkäkin tason rankkaa. Kun vein Stadin Kiukkarin EKKO:on ajoin pelkästään Suomen Kiukkarin tulevaisuuden etuja. Omista asioistani ei puhuttu sanaakaan. Kun vihdoin saimme EKKO:n jäsenyyden minulle sanottiin (Pinero), että tule graduointileirille Espanjaan. Hän ei maininnut sanallakaan, että mitä arvoa. Ensimmäisellä reissullani hänen salilleen sanoin, että voin vetää kaikki vyöt valkoisesta alkaen uusiksi (ei olisi eka kerta).
        Aloin treenaamaan kokeisiin olettaen kyseessä olevan shodan tai nidan. Sitten minulle ilmoitettiin, että minulle on myönnetty nidan. Tämä oli asia johon mulla oli aika vähän sanomista.

        Minä teen suomalaisen Kiukkarin eteen duunia joka päivä. Vedän joka vuosi yli 250 treenit ja matkustelen omilla rahoillani ympäri eurooppaa hakemassa lisäoppia. Minun on vaikea ymmärtää mitä voisin tehdä paremmin tai erilailla.

        Uskon kuitenkin tämänkin palstan lukijoiden tunnistavan säälittävät trollailijat, meistä oikeista budokoista.

        Hyvää treenisyksyä kaikille!

        - Hokkinen -

        Siis kiukussinin vyö on haettu kerjäämällä? Matsisarjat ovat muutamia ruhjeita? Onkokyokussinissa edes enää matsisarjoja. Tai suomalaisessa versiossa?

        Ja mikä on tämä toinen kyokussin? Joku wannabeosasto? Onko sielläkin surffailtu eri liitoissa ja katsottu mistä saisi vähän puumerkkiä omiin suoritteisiin?

        Mitä kiukussin edes on? Minulle ei selviä. Harrastelijapoikien oma osasto, jossa haetaan ulkomailta vakuuksia. Onko tämä lajin liittojen tehtävä? Miksi on niin paljon eri liittoja?

        Joku voisi kertoa mistä on kyse. Kävin lukemassa koko potkunetin kyokussinketjun ja en edes käsitä, miksi joku shiai kyokussin haluaisi olla missään tekemisissä muun kiukussinin kanssa.


      • Günther
        Hokkinen kirjoitti:

        Moi,
        mun nidan on tismalleen samasta osoitteesta kuin Frimodigin. Eli Pineron salilta. Parin kymmenen matsin ottaminen ei ole mikään ihme homma. Se on hemmetin tuskainen tunti ja muutama ruhje päälle. Näitä on ihan turha mitenkään dramatisoida.

        Mun kiukkari-osaamista on mittaillut esim. tänä vuonna aika moni korkea-arvoinen Kiukkusika. Kellään ei ole ollut moitittavaa. Kun matkustelen ulkomailla treenaamassa saan yleensä yksityisopetusta. Näin myös shihan Pineron 7 dan osalta. Ehkä hän osaa arvioida kenelle minkäkin tason rankkaa. Kun vein Stadin Kiukkarin EKKO:on ajoin pelkästään Suomen Kiukkarin tulevaisuuden etuja. Omista asioistani ei puhuttu sanaakaan. Kun vihdoin saimme EKKO:n jäsenyyden minulle sanottiin (Pinero), että tule graduointileirille Espanjaan. Hän ei maininnut sanallakaan, että mitä arvoa. Ensimmäisellä reissullani hänen salilleen sanoin, että voin vetää kaikki vyöt valkoisesta alkaen uusiksi (ei olisi eka kerta).
        Aloin treenaamaan kokeisiin olettaen kyseessä olevan shodan tai nidan. Sitten minulle ilmoitettiin, että minulle on myönnetty nidan. Tämä oli asia johon mulla oli aika vähän sanomista.

        Minä teen suomalaisen Kiukkarin eteen duunia joka päivä. Vedän joka vuosi yli 250 treenit ja matkustelen omilla rahoillani ympäri eurooppaa hakemassa lisäoppia. Minun on vaikea ymmärtää mitä voisin tehdä paremmin tai erilailla.

        Uskon kuitenkin tämänkin palstan lukijoiden tunnistavan säälittävät trollailijat, meistä oikeista budokoista.

        Hyvää treenisyksyä kaikille!

        - Hokkinen -

        "Ei kenenkään maine ole lopulta mitään muuta kuin hänen tekonsa. Puheet ovat puheita ja teot tekoja."

        Totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe