spiritismi laudan teko tai muita tapoja

henkien riivaama

onko muita keinoja kuin tämä?

1. Kirjoita sileälle paperille, esim. leivinpaperille, aakkoset. Ihan kauhean tiiviiseen ei kannata kirjoittaa, eikä kauhean pienellä. Ehkä semmoinen 3cm rako kirjainten välissä. Alareunaan voi sitten kirjoittaa numerot 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0.

2. Keskelle lautaa piirretään ympyrän sisään pentagrammi. Ympyrän toiselle puolelle "Kyllä" ja toiselle "ei".

3. Sitten tarvitset läpinäkyvän, ei kauhean painavan, lasin. Lasi pistetään pentagrammin päälle. Lasin päälle pistät sitten etu- ja keskisormesi. Kynttilät tuovat mukavasti tunnelmaa, joskaan ne eivät ole pakollisia.

4. Voit aloittaa "pelin" kysymällä esim "onko täällä ketään". Lasin pitäisi tällöin ruveta liikkumaan, sikäli että henkiä on paikalla. Yleensä niitä on.

5. Sitten voitkin kysellä mitä huvittaa. Helpointa henkien on vastata semmoisiin kysymyksiin, joihin sopii vastaukseksi joko kyllä tai ei. Mutta kyllä ne sanoillakin osaavat vastata, tietenkin, mutta aina lauseista/sanoista ei tule kovin järkeviä.

6. Kun haluat lopettaa pelin, kysy siihen ensin lupaa. Jos vastaus on "ei", kannattaa yleensä odottaa vähän aikaa, ja kysyä sitten uudestaan. Ja yleensä ne kyllä antavat luvan lopettaa, jos kauniisti pyytää.
Ja ihan oikeasti, ei sen tarvitse tapahtua yöllä. Päivällä se on ihan yhtä helppoa.

henget voivat alkaa siirtelemään tavaroita pelin yhteydessä, mutta koska itselleni ei näin koskaan ole tapahtunut, muutamaa kenties sattumaa lukuun ottamatta, en halua ottaa siihen sen enempää kantaa. Ja jos ensimmäistä kertaa on pelaamassa, kannattaa varautua siihen, että se ei välttämättä onnistu. Pelaajien pitää uskoa siihen, että lasi kyllä rupeaa likkumaan, ja helpointa se on aluksi semmoisten ihmisten kanssa, jotka ovat joskus siinä onnistuneet. Toisilta se käy helpommin kuin toisilta, ja toisia ihmisiä henget "tottelevat" paremmin kuin toisia.


Emme ota vastuuta mahdollisista mielenterveysongelmista, joita spirismi voi aiheuttaa. Suomi on vapaa maa mutta olen varoittanut teitä

68

14848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadwew

      peilit pitäis kuulemma peittää, ja kysykää kuolemasta :p

      • pikkupikpiru

        ei saa kyssyy kuolemast mun kaveri pelas spiritismii ja kysy et hei millon mä kuolen ja se lauta vastas et tasan viikon kuluttua ja viikko sen jälkee ku se mun kaveri oli menny jonnehi kyprokselle lentokoneel ni se lento kone oli just samaa aikaa mitä se lauta oli vastannu nii siin samal minuutil viikon pääst se tukehtu...


      • SE JOKA TIÄTÄÄ!!
        pikkupikpiru kirjoitti:

        ei saa kyssyy kuolemast mun kaveri pelas spiritismii ja kysy et hei millon mä kuolen ja se lauta vastas et tasan viikon kuluttua ja viikko sen jälkee ku se mun kaveri oli menny jonnehi kyprokselle lentokoneel ni se lento kone oli just samaa aikaa mitä se lauta oli vastannu nii siin samal minuutil viikon pääst se tukehtu...

        Mätiädän että se peli ei ole totta koska se lasi liikku sen taki kun siinä on monta sormea niin se läpneee se lasi ja sit se alkaa liikkumaan mutaa ÄLÄ KOSKAAN KSY KUN PELAAT KOSKA KUOLEN SE N KUIN KIROUS JOKA TOTEUTUU!!!!


      • he2

        Kokeile itse kysyy kuolemasta ja kato mitä henki vastaa tai et taida tietää spiritismin sääntöjä henkien kanssa ei pelleilä jos ei halua kuolla


    • Pöllötys

      peiliä ei tartte peittää mutta mielellään valita paikka jossa ei ole peilejä tai et ainakaan nää kunnolla niitä..

      älä ota sormea pois lasilta ilman lupaa, älä kysy esim. koska saan lapsen, koska kuolen, miten kuolen.. missä jne.. , miten henki itse kuoli.. ja varaa ihan vaan varmuden vuoksi Raamattu ja (käytössä paremmaksi kuin muut havaittu) rippiristi

      Ja älä suotta kokeile yksin, ei välttämättä toimi, ja vältät yksin paniikissa hysterisointia jos vahingossa rikot "sääntöjä" tai alkaa pelottaa..

      Ja tietenkin, ei tarvitse kokeilla yöllä.

      Varsinkin jos pelaa pimeässä tai muuten vian haluaa, kynttilöitä voi ottaa 2 kertaa pelaajien määrän mutta myös 1 per pelaaja käy.. onnistuu kyllä ilman kynttilöitäkin.

      • spiritti

        Olen kyllä kuullut, että raamattua ei saisi peliin ottaa, sillä raamatusta voi aueta sivut missä voi lukea vaikka sa*tan*sta tai kuolemasta.


    • lasilla?

      "Lasin päälle pistät sitten etu- ja keskisormesi."

      Tuo lienee väärin. Kai nyt henkien on helpompi liikutella lasia kun kukaan ei pidä siitä kiinni!

      • ^^

        joo-o.. ei siitä pidetäkkään kiinni siitä lasista vaikka siinä on etu ja keskisormi. ne vaan lepää siinä lasin päällä tai sillee.. mitä mie olen kuullu ni henget saa jotenki sen sormien kautta energiaa siirtää sitä lasia


      • pikkupikpiru
        ^^ kirjoitti:

        joo-o.. ei siitä pidetäkkään kiinni siitä lasista vaikka siinä on etu ja keskisormi. ne vaan lepää siinä lasin päällä tai sillee.. mitä mie olen kuullu ni henget saa jotenki sen sormien kautta energiaa siirtää sitä lasia

        oon samaa mielt melkein mut ei siin alkuperäsesti oo ees tarkotus koskee on tarkotus melkein hipasta sitä lasii mut ei iha koskee ja sit ku se ruppee liikkuu ni sit vaa seuraa sormil sitä...


      • pikkupikpiru

        niimp.


    • Hanna

      Ei kannata ryhtyä pelleilemään henkivaltojen kanssa. Voimat ovat valtavat, ja Jumalakaan ei anna varjelustansa ja siunaustansa tietoiseen pahalla röystäilyyn.

      • pallikarva2

        lähde?


    • nubkidsstfu

      ei kannata todellakaan koskea siihen lasiin, voi käydä huonosti. Mut jos ette liikuta sitä lasia (tai ette anna henkien liikuttaa sitä =O) ni ei mitään tapahdu. Me tehtiin tollanen lauta ja henki raiskas meidän kissan =O! ei kannata leikkiä elämällä ja kuolemalla

      • krrrrrr

        shaa ba delaa moore ruu sii mrsu operita ma pelaaa


    • Ihan mielenkiinnosta

      Keitä ne henget ovat, joita spiritismissä kutsutaan? Henkiä meidän maailmamme ulkopuolelta, vai kuolleita ihmishenkiä? Koska en jotenkin usko, että ihmishenget toisaalta voisivat olla niin pahoja, ja ilmeisesti tämä pahuus kuuluu ihan olellisena osana spiritismiin (tai ehkä tämä vaan on sellainen stereotypia). Mihinkään Saatanaan en usko, kristinuskoista hölynpölyä, jolla oli varmaan hyvä uhkailla silloin ristiretkien aikaan pakanoita kirkon ristin alle.

      En kuitenkaan ryhtyisi leikkimään mielenrauhallani, ja sana "peli" kuulostaa jotenkin ironiselta tässä yhteydessä. Jos tahtoisin ottaa yhteyttä henkiin, pyrkisin siihen jotain muuta kautta, joskin tuo on varmaan se jännittävin ja mielenkiintoisin tapa, ja ehkä tehokkainkin. :D

      Mutta siis, tahtoisin tietää tosiaan että keitä ne henget ovat, ja mistä he ovat?

      • uskonmahdollisuuksii

        Kokeilin kerran yhen tyypin kans spiritismiä joskus 12 yöllä . Oli jännää ku se lasi ei liikkunut minnekkää vaikka molemmat uskotttiin siihen... sitte rupesin liikuttaa sitä lasia ja oli jännää...


      • ....................

        Ihminen ei voi olla PAHA? Nyt olet kyllä ihan hukassa todellisuudesta,aivan liian ihminen kykenee mitä sairaimpiin pahoihin tekoihin. Jo lapset koulussa kavereitaan mitä julmimmilla tavoilla kiusaamalla. :(


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        Ihminen ei voi olla PAHA? Nyt olet kyllä ihan hukassa todellisuudesta,aivan liian ihminen kykenee mitä sairaimpiin pahoihin tekoihin. Jo lapset koulussa kavereitaan mitä julmimmilla tavoilla kiusaamalla. :(

        aivan liian MONI piti sanoa


    • zhonka

      Ei niin väliä millainen se lauta tai lasi on. Tärkeintä on muistaa työntää, kun asettaa sormet lasin päälle.

      Youtubesta löytyy videoituja lyhyitä tutkimuksia kyseisestä pelistä. Nämä selkeästi osoittavat sen, että lasia työnnetään.

      Voit testata makkaran henkimaailmalliseen vetovoimaan. Aseta meetvursti huoneen nurkkaan ja lasi huoneen toiseen nurkkaan. Pyydä kavereita asettamaan sormet lasin päälle ja kerro, että meetvurstin taikavoimat kutsuvat lasia makkaroiden henkimaailman kautta. Kyllä kaverit yllättyy kun lasi liikkuu huoneen yli kenenkään "työntämättä".

      • pikkupikpiru

        vaa pelkurit ite liikuttaaa sitä lasiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Yhteys isään..?

      Siitä saa ihan oikeasti mielenvian jos näkee jotain karmaisevaa

      • zhonka

      • se joku
        zhonka kirjoitti:

        Lasi liikkuu työntämällä! Lasin liikkuminen on selitettävissä tieteellisesti. Ohessa on linkki videoon, joka asiaa selittää.

        http://www.youtube.com/watch?v=cma5Zn7xrWU

        pelaatiin miun vanhalla kämpällä känissä spritismiä kaveri nosti käden pois ilman lupaa niin kaikki asunossa olleet valot hajos siis kaikki lampput palo


      • pikkupikpiru
        zhonka kirjoitti:

        Lasi liikkuu työntämällä! Lasin liikkuminen on selitettävissä tieteellisesti. Ohessa on linkki videoon, joka asiaa selittää.

        http://www.youtube.com/watch?v=cma5Zn7xrWU

        tiede ei selitä kaikkee!!! Eikä oikeesti henkii voi selittää millään taval ne on oikeit mut sä varm et oo!!! Ainoostaa semmoset liikuttaa ite sitä lasia ketkä pelkää kokee sen oikeesti jasitä paitsi ne vois tai niinku kukavaa vois sannoo et joo ei toi oo henki vaa... ja sit keksiä päästään siihen jonku ihan tyhmän ja turhan selityksen ku on olemas vaan yks oikee vastaus ja se on se et henget liikittaa sitä lasiaaa!! Ja ei se aina oo lasi sitä voi kans pelata sormuksella............


      • pikkupikpiru
        se joku kirjoitti:

        pelaatiin miun vanhalla kämpällä känissä spritismiä kaveri nosti käden pois ilman lupaa niin kaikki asunossa olleet valot hajos siis kaikki lampput palo

        mulle kävi ihan sama juttu tai no saman tapanen ero mun jutus on se et 1. olin yksin 2.mul meni yhtäkkii kaikki mun huonees olevat peilit rikki ja olin mun vanhempien luona ku ei mul oo ommaa kämpää :D..


    • Galderas

      Nämä ihmiset, jotka skeptisyyttään tihkuen ilmoittavat, että ihminen itse liikuttelee lasia.

      No totta helvetissä liikuttaa! Mitä te kuvittelette? Että (ainakin jokseenkin puhtaasta) energiasta koostuva olento koskettaisi teidän tiiviisti atomeista koostuvaa lasianne ja työntelisi sitä ympäriinsä? Hengen tehtävä on antaa vastauksensa ihmisen kautta, joten kai lasin siirtäminen on aika olennainen istuntoa.

      • pikkupikpiru

        sanot ton ihanku muka tietäisit mika se istunto oikeesti on ja et mitä siel tehhää. Et älä puhu asiast mist et tiiä mittööööö!!!!!


    • pikkupikpiru

      en tiiä peileist mut tiiän et jos haluu puhuu hyville hengille pittää pelata täyden kuun aikaan ja et jos haluu puhua seitsämän perkeleen jumalan kanssa ni pitää pelata spiritismii uuden kuun aikana ja muut pahat henget tullee ihan vaa pimmeellä...

    • harri haller

      eiköhän ole viisainta pysyä erossa moisesta ettei käy hullusti.

      • amanda11v

        se olis kyl viisasta!


    • ...

      Itse ainakin meinaan tehdä laudan noilla perus ohjeilla ja kokeilla sitä parin kaverin kanssa joskus. :D Päätin itse ainakin että kirjoitan kaiken mahdollisen ylös etten unohda mitään tärkeää laudan teosta tai itse spiritismin ''säännöistä'' kun kaverit ei tiedä paljoo mitää spiritismistä...oon ainut. :) ja lasi on varmaan se hyvä vaihtoehto kunhan se ei ole semmoinen tosi painava..Ja jos sitä ajattelee kokeilevansa niin...ÄLÄ KOKEILE YKSIN JA ÄLÄ KYSY KUOLEMASTA!

      jossain luki että radion semmonen "rähinä" ääni saattaa houkutella pikkusen henkiä..

      • amanda11v

        oikeesti nyt mä sit pidän radioo aina päällä :)))))


    • amanda11v

      mä oon kokeillu sitä vähän aikaa sit mun kaveri tuli siit ihan hulluks

    • öådfogjitråinhjyu

      skdjfhvgpuietghbroöhbty

    • tiede rulesqx

      no pyh sanon minä. tottakai sitä voi pelata millä tahansa esineellä. kunha saa tuupittua haluamaansa suuntaa. Ja itseasiassa jos tää hommeli olis totta niin maailma olis aika monta kertaa parenpi paikka elää jos vaa kaikki tiedemiehet kyselis joltai omien aikojensa parhailta fyysikoilta jne kaikkee, nii elettäs kaikki super hienoo elämää
      vaan kun ei näin oo nii se meinaa ettei oo henkii. jos tämmönen sattuis oleen totta niin menisin kysyyn adolf hitleriltä niksejä suurvallan muodostamiseen ja pommittaisin kaikki ikävät ihmiset.

    • Ralliponionparas

      voi vittu sanon mä ! me kokeiltii kavereitten kaa ja yks sekos, lisäks KUKAAN ei koskenu lasiin, kaikilla oli noin 2 sentin väli. lasi liikkui , että pitäkää turpanne tukosssa ! ja toi tiede rulesqx kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken ja väittää ettei henkiä oo xD

    • enkokeile.com

      :D

      en aio kokeilla ties mitä tapahtuu ^__^
      mutta siis monihan sanoo et suurimmat ongelmat tulle jälkeen päin O_o

    • hiuhaii^^

      hii!! mä ainaki kokeile, oon itekki kiinnostunu näist asioist. voisin jopa kokeilla jo tänää?! mut joo mä oon vahvasti sitä mieltä et henkii ja taikuut on olemas, ja eiköhän se oo kaikkien oma mielipide et onko vai eikö? ^^

    • LUKEKAA!

      Me äsken mun kamunkaa kokeiltii spiritimiä leivinpaperilla ja se tais toimii, me kysyttii siltä et ''onko täällä ketään'' niin tuli vastaus ''ei'' ja sit me kysyttii et eikö tääl varmasti oo ketään niin se taas vastats ''ei'' ja sit mun kamu kysy et ''tykkääkö jaakko(muutettu nimi) musta?'' niin tuli ''kyllä'' ja sit kysyin et tykkääks joku must nii tuli kyllä ja sit kysyttii et saaks lopettaa nii kyllä. Sen nimes oli kirjaimet Å, E ja Q. Päättelen et se on Åqe nimeltää ;o

    • IIna33344656878

      Mä kysyin kuolemasta, ja koska ja miten kuolen mut liikutin salaa ite, käykö mitään mulle )=

    • joku

      Vittu mä kokeilen spirirtismii mun kaverinkaa me kummatki uskotaan henkiin tosi vahvasti mut se ei toiminu mikä pettymys ja toimiiks spiritismi ulkona pimees me kokeiltii ulkona ei siel ollu kuitenkaa niin pilkko pimeet

    • J&A

      Siinä huoneessa ei saa olla mitään uskonnollista, koska eikse spiritismiki oo oma uskontonsa.

      Ja onko sitä lautaa pakko polttaa ja lasia rikkoa ?

    • monasti pelannut

      ja jos tuo risti kaulaketju on kaulassa vie vaik toiseen huoneeseen laatikkoon jos on kaulassa ei onnistu

    • OutoaPaskaa

      Mun kaveri oli eilen pelannu spiritismiä ja kysyny sit et kestääkö sen ja sen poikakaverin suhde viel kauan? Vastaus oli ei ja totta se oli tnä ne eros!! En ikinä rupeet leikkii tollasilla ku ihmisiä on kuollu ja tullu hulluks!!!

    • imsitirips <---

      jos ette usko et spiritismi toimii ni tulkaa mun mummolle ja kysykää! voin kertoo mitä sille kävi nuorena...

      se oli pelaamassa ihan normaalia lauta peliä kunnes sen sisko ja sen kaverit ehdotti et pelataan spiritismiä. yksi poika ei uskonut spiritismiin mutta lasi liikkui kuitenkin.
      aapo( se poika) rupes kyselee kaikkee mitä ei ois kannattanu. se kysy näitä kysymyksiä : missäs tavattais piru tai mikä lie olikin vastas että hautausmaalla mut aapo ei suostunut sit aapo kysy missä olet ja se piru vastas että olen lähellä. kohta aapolle tuli veski hätä ja se käveli reippaasti vessaan mut kohta se tuli kalpeena sieltä pois ku joku olento oli nykässy sitä kädestä sen jälkee ne ei pelannu sitä enää ikinä loppu ja toi oli TOTTA mut jos ootte tyhmii ni älkää uskoko

    • -millasd

      Kaveri lopetti keskustelun kesken kysymättä lupaa ja poltti laudan. Miten se nyt voi suojautuu hengilt? Eikös ne jää nyt "kummittelee"?

    • 12.v

      Kannattaako nuorten pelata spiritismiä?
      Nimittäin nuoria kiinostaa tää peli.
      Ois hauska tietää et onko tää totta vai tarua...
      Mitä seurauksia tästä pelistä voi koitua jos sitä pelaa??

      • älä kokeile

        Laitapa tuohon oikealla olevaan hakukenttään sana "spiritismi" ja löydät monia ketjuja aiheesta.

        Ja lyhyesti: ei kannata pelata, ei nuoren eikä vanhemmankaan. Kyllähän se monia kiinnostaa, mutta riippumatta siitä, onko se "totta" vai ei, sillä voi saada helposti itselleen mielenterveyden ongelmia, ahdistusta, pelkotiloja ja pahaa oloa. Ja ne, jotka siihen uskovat (kuten minä) sanovat, että siinä kutsutaan henkiä, jotka voivat helposti tulla paikalle, mutta eivät lähdekään yhtä helposti pois. Vaan voivat jäädä kiusaamaan. Ja aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Se ei ole mikään vaaraton peli.


      • LoveJB
        älä kokeile kirjoitti:

        Laitapa tuohon oikealla olevaan hakukenttään sana "spiritismi" ja löydät monia ketjuja aiheesta.

        Ja lyhyesti: ei kannata pelata, ei nuoren eikä vanhemmankaan. Kyllähän se monia kiinnostaa, mutta riippumatta siitä, onko se "totta" vai ei, sillä voi saada helposti itselleen mielenterveyden ongelmia, ahdistusta, pelkotiloja ja pahaa oloa. Ja ne, jotka siihen uskovat (kuten minä) sanovat, että siinä kutsutaan henkiä, jotka voivat helposti tulla paikalle, mutta eivät lähdekään yhtä helposti pois. Vaan voivat jäädä kiusaamaan. Ja aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Se ei ole mikään vaaraton peli.

        Oon koht 13v. Aattelin pelata spiritismii mun kavereitten kans luokkaretkellä. Onks se totta et jos kysyy kuolemast hengelt, nii kuolee? Oon aina halunnu pelata spiritismii, samoin mun kamutki. Onks se vaarallista? Onks kaikkien pelaajien pakko laittaa sormet siihen lasiin vai riittääks et yks laittaa vaa pelkästään? Saattaaks meille tapahtuu jotaki jos me vaa lopetetaan peli kysymättä lupaa hengelt?
        Kertokaa sit jos tiiätte!


    • diipadaapaahanse on

      Voin kertoa: ei se lasi liiku mihinkään, jossei sitä työnnä

    • woodstocksasa

      Ostakaa kunnon lauta niin ei tartte leikkiä millään leivinpaperilla

    • Cladibu

      Joo, periaattees ihan sama millane se lauta on. Ei se mihinkää henkiin perustu. Kyse on ideomotorisesta liikkeestä. Siis kun ne sormet on siinä lasin päällä, niin kun ajattelee, että lasi liikkuu, niin sitä sitten tiedostamatta liikuttaa.

    • Utelias20

      Heräs vaa kauhee mielenkiinto ja kamu kertonu pelanneensa ja sano et se oli sen elämän hirvein virhe D:

    • kisuli3

      oon 13v ja en tiiä uskallanko pelata tätä pelii kamun kaa ja en oo oikein varma et kannataisko:/

    • Eileikinasia

      Älkää pelatko spiritismiä,siintä voi tulla mielisairaaksi,josta on vaikea päästä
      eroon.

    • Kannattaisiko se liukas leivinpaperi vielä rasvata, että lasin saisi helpommin pukattua liikkeelle?

    • Kyselijäs

      Ootko tehny laudalla vai iha leivinpaperilla??

    • Kakkaushessu

      Keskityppä täysillä kakkoseen ja tatuoi toiseen persposkeen "kyllä" ja toiseen "ei". Vielä kun vedät padallisen hernekeittoa naamariisi niin henget alkavat rellestää ja saattavat jopa siirrellä tavaroitakin.

    • Naikkua

      Itselläkin kiinnostaisisi kokeilla. Asun vanhassa rivitalossa kämppiksen kans (ennen oli kaks). Rivarissa asuu muitakin tuttuja ja on tullut kuultua juttua ja koettua itsekkin. Mitä viimeisimpiä nyt on niin, jäin yksin kotiin kun poikaystävä lähti. Heti kun ovi meni kiinni, alkoi kuulumaan koiran juoksuääniä (niinkuin koiran pitkät kynnet kopisivat lattiaa vasten). Välillä ääni pysähtyi, koveni ja välillä pieneni. Sitten se vain loppui. Tänään tapahtui viimeisin: olin yksin kotona ja tein olohuoneessa lihaskuntoa. Keittiöstä kuulu "kilahdus", niinkuin tölkki tms ois tippunut. Menin kattomaan, niin pullopussi ihan normaalisti siinä eikä mitään ollut levinnyt. Sitten avasin kuiva-ainekaapin (jonka ylimmällä hyllyllä on astioita) ja sieltä lensi syliin kaksi muovista shottilasia.

      Tavarat on vaihdellut paikkaa, ääniä on kuulunut. Niin ihan mielenkiinnosta olisi kiva kokeilla että mitä täällä on oikein meneillään.

    • uuuujuuuu

      uuuuujuuuu

    • Efraiminruusuke

      Lasi ei liiku olen kokeillut, jos joku
      Kertoo että jotain tapahtuu, varmasti valehtelee.Täyttä Humpuukia Kaikki, Mutta mahtuu
      Maailmahanki metelin lisäksi huuhaatakin. Sillä tehdään paljon
      Rahaa ja pahaa.

      • Anonyymi

        Nuorina poikina tuli tätä kaveriporukalla kokeiltua ja jostain ihmeen syystä lasi kyllä liikkui?


    • Anonyymi

      Hei minä ja minun kaveri kostetaan ruuan jälkeen niin onko se järkevää❤️😫

    • Anonyymi

      Teen sen ehk huomen en oo varma?

      • Anonyymi

        En suosittele, aiheuttaa pelkotiloja ja painajaisia.


    • Anonyymi

      "Ja lyhyesti: ei kannata pelata, ei nuoren eikä vanhemmankaan. Kyllähän se monia kiinnostaa, mutta riippumatta siitä, onko se "totta" vai ei, sillä voi saada helposti itselleen mielenterveyden ongelmia, ahdistusta, pelkotiloja ja pahaa oloa.
      Ja ne, jotka siihen uskovat (kuten minä) sanovat, että siinä kutsutaan henkiä, jotka voivat helposti tulla paikalle, mutta eivät lähdekään yhtä helposti pois. Vaan voivat jäädä kiusaamaan. Ja aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Se ei ole mikään vaaraton peli."

      Hyvin sanottu!

    • Anonyymi

      Kannattaako ite tehä lauta ja toimiiko itsetehty?

    • Anonyymi

      Ja kannattaako pelaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe