Johanna Broman, selvänäkijä

Susanna889

Hei! Tietääkö kukaan, ottaako Johanna Broman enää asiakkaita vastaan? Hän on ilmeisesti ainakin muuttanut pois Helsingistä... minulle olisi tärkeää päästä keskustelemaan hänen kanssaan, sillä olen lukenut Johannan kirjoja ja hän vaikuttaa osaavalta ja sympaattiselta ihmiseltä.

12

9581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt

      vaikka ne kirjat olen lukenut, ei auttanut näkemiseen yhtään.
      Tympeä oli ja halusi vaan äkkiä selvittää miksi olin tullut. Ympäripyöreitä juttuja lateli.
      Mitään ei ole vielä mennyt niinkuin sanoi, vaan ihan toisin on mennyt.

      • Maarit201

        Minulle,myöskin
        puhui ympäripyöreitä,eikä
        mikään tottetunut.Suositelen muita
        näkijöitä,kuten Janne Sainoa,Nadja20viroa


      • Susanna889
        Maarit201 kirjoitti:

        Minulle,myöskin
        puhui ympäripyöreitä,eikä
        mikään tottetunut.Suositelen muita
        näkijöitä,kuten Janne Sainoa,Nadja20viroa

        huh, aika yllättävää, sain hänestä niin erilaisen kuvan, mutta hyvä tietää.. olen miettinyt että se on muuten hassua että eräs ennustaja jolla kävin tiesi tarkalleen tulevaisuuteni tapahtumia.. ja hän sanoi että omaa kohtaloaan ei voi välttää mitenkään, se tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin. Johanna Broman sanoo kirjassaan että hän kertoo aina asiakkailleen että jos teet näin, tapahtuu tämä, ja jos taas teet noin, on kohtalosi toisenlainen eli kohtalo voi siis matkan varrella muuttua.. (?) :)


      • toisinajattelua
        Susanna889 kirjoitti:

        huh, aika yllättävää, sain hänestä niin erilaisen kuvan, mutta hyvä tietää.. olen miettinyt että se on muuten hassua että eräs ennustaja jolla kävin tiesi tarkalleen tulevaisuuteni tapahtumia.. ja hän sanoi että omaa kohtaloaan ei voi välttää mitenkään, se tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin. Johanna Broman sanoo kirjassaan että hän kertoo aina asiakkailleen että jos teet näin, tapahtuu tämä, ja jos taas teet noin, on kohtalosi toisenlainen eli kohtalo voi siis matkan varrella muuttua.. (?) :)

        Sehän on vain yksi näkökulma. Mullekin on eräs hyvä näkijä sanonut että kohtalo on omista valinnoista kiinni, ja muuttaa vähän muotoaan niiden mukaan, mutta edessä on loppujen lopuksi ennemmin tai myöhemmin.

        JOhanna on kirjoittanut haamukirjoituksella muuatman kirjan ihan rahastamisen maulla.
        Osa tekstistä on "sopivaästi väritetty" mystiseen muotoon, vaikka haluaakin olla "muka tavis". Raha siinä haisee koko tyypissä. Ja taitaa ollakin ihna tavis meidän muiden joukossa.


      • tietoinen valinta
        toisinajattelua kirjoitti:

        Sehän on vain yksi näkökulma. Mullekin on eräs hyvä näkijä sanonut että kohtalo on omista valinnoista kiinni, ja muuttaa vähän muotoaan niiden mukaan, mutta edessä on loppujen lopuksi ennemmin tai myöhemmin.

        JOhanna on kirjoittanut haamukirjoituksella muuatman kirjan ihan rahastamisen maulla.
        Osa tekstistä on "sopivaästi väritetty" mystiseen muotoon, vaikka haluaakin olla "muka tavis". Raha siinä haisee koko tyypissä. Ja taitaa ollakin ihna tavis meidän muiden joukossa.

        ei ole ottanut rahaa näkemisistä ja jos ajattelette omalle kohdalle asiaa niin kai sitä ihminen väsyy jos aina on joku oven takana tai puhelimessa tai lähettää kirjeitä, minua johanna on auttanut sairauksissani ja olen avun saanut mutta jos ei itse ole valmis auttamaan itseään niin ei siihen toinenkaan millään ihme teoilla pysty.


    • Voi ei...

      Hei,

      Minä en ainakaan uskaltaisi olla missään tekemisissä tällaisten selvännäkijöiden ja henkimaailman asioiden kanssa. Niistä ei ikinä hyvää seuraa. Se on sellaista ihmisten eksyttämistä....

    • Rox92

      Taitaa nimenomaan se kaikki muu olla ihmisten eksyttämistä kun henkimaailma. Kun löytää itsestään jumalan pystyy ihan mihin vaan ja saa elämässään ihan mitä vaan tässä todellisuudessa pystyy edes kuvittelemaan. Tietenkään henkimaailmasta ei seuraa mitään hyvää jos siihen suhtautuu negatiivisesti. Sama pätee ihan kaikkeen.

      Henkimaailman löydettyäni olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ja voin kertoa että siihen ei todellakaan kuulu rikkaudet tai julkisuus....

      Vastauksia tulee kun niitä universumilta pyytää

      T. niin onnellinen.

      • Broman

        Juuri näin. Henkimaailmaan ei todellakaan kuulu maallinen rikkaus, mutta kylläkin sielun rikkaus. Se kauneus, joka henkimaailmasta kajastaa takaisin, on sokaiseva sellaiselle, joka elää vihassa ja kaunis sellaiselle, joka etsii vastauksia.


    • Pohtimisen_arvoista

      Tai sitten se, mitä jotkut itsestään väittävät, tai kertovat olevansa niin kovin henkisiä, on kaikki pelkkää valhetta, rahastusta ja sumutusta. Tai suoraan sanottuna ihmisten huijaamista. On niin kovin helppo demonisoida, tai syyllistää niitä, jotka sanovat suoraan, mitä tämä selvänäkijöiden ja meedioiden toiminta on. Tai niitä, jotka tulevat kertomaan omista huonoista kokemuksistaan. Silti kokemukset ovat ja pysyvät, eivät ne muuksi muutu. Aivan samoin, kuin Raamatussa sanotaan, et voi tehdä mustasta valkoista ja päinvastoin. Olisi mielenkiintoista tietää, miksi jotkut tällä keskustelupalstalla niin ärhäkkäästi ja suorastaan hyökkäävästi käyttäytyvät niitä jotka kohtaan, jotka kertovat tosiasioita selvänäköbisnekseen liittyvistä asioista. Tosin syyn arvaankin. Kysehän on heidän rahojensa ansaitsemisesta. Eli pelosta, että joku tuo esille totuuksia. Siksi kysynkin, eikö teitä yhtään hävetä epärehellisen elinkeinon harjoittaminen ja hyväuskoisten ihmisten ansaitsematon rahan vieminen omaan liiviin? . Jos vastaus on kyllä, niin se jo kertookin kaiken olennaisimman. Että mistä tässä kaikessa on kyse. Meneekö niin monella ihmisellä tässä maassa todella niin huonosti, että se saa harjoittamaan moista epäeettistä ja moraalitonta työn harjoittamista? Ilman omantunnonpistosta? Ja ne selittelyt sikseen. Ei uppoa, eikä mene enää läpi.

      • voivoijavoitapäälle

        sä se jaksat uhota täällä palstalla omine totuuksinesi, jotka ovat ilmeisesti ainoita oikeita ja jokainen muu on väärässä? Eikö?


      • daadirlandaalaulan

        eipä ole kukaan ollut todistamassa sitä että raamattu olisi tosi puhetta, ei ole mitään jeesusta ja jumalaa se vaan on tosi, uskokoot ketä tykkää samoin ketä vaan voi tykätä myös henkimaailma asioista


    • yyxxx

      hyvä tyyppi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe