Paras lääkisvalmennuskurssi?

JHOL

Tarkoituksena olisi käydä tänä vuonna lääkiksen valmennuskurssi Helsingissä. Niitä vain on niin paljon, ja jokainen tietenkiin mainitsee omilla nettisivuillaan olevansa paras. Mistä siis voin tietää niiden todellisen tason.

Jos olet käynyt jonkun lääkiksen valmennuskursseista, voisitko olla ystävällinen ja kertoe auttoiki se laisinkaan ja minkä tasoista opetus oli. Se olisi erittäin tärkeää. Kiitos!

4

1339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevätkurssi

Kävin valmennuskeskuksen tonnin kurssin viime vuoden keväällä. Se alkoi heti yo-kirjoitusten jälkeen ja loppui viikkoa ennen pääsykoetta.

Kurssi oli kokonaisuutena ihan ok. Biologian opetus oli erittäin tasokasta ja opettaja osasi havainnollistaa asiat erittäin hyvin. Kemia meni omalla painollaan, kun sen osuuden osasin jo ennestään. Fysiikan opetuksen taso oli heikko. Kurssitovereideni avulla kuitenkin opin tarvittavan määrän fysiikkaa, "opetuksesta" ei ollut juuri mitään hyötyä, kun kysymyksiini en saanut kunnon vastauksia ja luennointikin oli hieman sekavaa.

Kurssilla järjestettiin hyödyllisiä välikokeita, jotka ainakin minut tavallaan pakottivat lukemaan jatkuvasti. Itse pääsykoe kun tuntui vielä huhtikuussa kovin kaukaiselta. Opetus tapahtui iltaisin, joten koko päivä tuli käytettyä tehokkaasti, kun päiväsaikaan jaksoi vielä opiskella itsenäisesti ja illalla sai vastaukset mieltä painaviin kysymyksiin.

Pääsin sisään ja valmennuskurssin suurin hyöty olikin ehkä se, että se aikataulutti lukemiseni niin että ehdin kaikki asiat hyvin käydä läpi.

• löytyy sivuilta

www.valmennuskurssille.fi

Siellä on paljon juttuja eri kursseista ja arvostelut niistä

• Juuso22

Kaveri haki lääketieteelliseen kolmatta kertaa keväällä ja pääsi viimein sisään valmennuskurssin avulla. Kurssit on varmaan kaikki kyllä avuksi sisäänpääsyssä, mutta vaikeaa on sanoa mikä on juuri se parhain. Ainakin kaveri kehui kovasti käymänsä kurssin opetusta Eximiassa. Mulla on se käsitys, että kaikista kursseista on hyötyä, en oo ainakaan kuullut tutuilta mitään moittimista. Toisaalta varmastikin paljon on omasta motivaatiosta kiinni lopulta se sisäänpääsy.

• Buu-uggo

Itse kävin Eximian kurssin viime keväänä, tosin Tampereella ja voin suositella. Opetus oli hyvää ja materiaali samoin. En olisi yksin motivoitunut samalla tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe