Rukous

Minänoita

vaatimaton kota
keskellä erämaata,
tulisija keskiöi
tupaa

kovat penkit ympäröi
seinustoja,hirsiseinäinen
selkänoja joka henkii
turvaa lumoavaa
harmoniaa

lepopaikka houkuttaa
väsynyttä marjastajaa

vieraskirjaansa jätin
runon,kiitollisuuden
ilmaisun,haluni jäädä
tähän hetkeen

minä toivon sinun
joskus löytyvän,
tulevan kanssani

samaa rukoillen:

sydämesi täyttymistä
samankaltaisesta
rakkaudesta

15

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ..herkältä kuin rukoukselta
      nyt hyvä runosi.
      kaksi viimeistä kappaletta
      niin voiko kauniimmin toivoa,
      sanoa?
      hyvä sienoita!!!

      • Minänoita

        Minä kiitän sinua,
        olen edelleen täällä,
        matka etelään alkaa
        today...

        Palaillaan!


    • Tunturi runo joka henkii
      Lapin taikaa.

      Toivon että Rakkautesi
      kuljettaisi yhdessä
      Teidät tuolle kodalle.

      Sitä Sinulle toivon kuin
      myös Hyvää Pyhäpäivää.

      • Minänoita

        On vielä monta
        runoa takataskussaa..

        Mie kiitän sinua
        sanoistasi ja
        palaillaan jahka
        taas eteläsuomistun
        ..tänään...


      • Minänoita kirjoitti:

        On vielä monta
        runoa takataskussaa..

        Mie kiitän sinua
        sanoistasi ja
        palaillaan jahka
        taas eteläsuomistun
        ..tänään...

        Huomenta...taitaa Lapissa olla
        Runojen tavaratalo,
        jossa voi ammentaa
        alueen kulttuuria.

        Tervetuloa takaisin.


      • Minänoita
        dolan kirjoitti:

        Huomenta...taitaa Lapissa olla
        Runojen tavaratalo,
        jossa voi ammentaa
        alueen kulttuuria.

        Tervetuloa takaisin.

        jossa tarjolla
        monta tarinaa,jupinaa
        ja turinaa..

        No kunhan taas asetun
        hetkeksi ruudun äärille
        voipi olla että löytyy
        sanoja jotka kuvailevat
        tuntemuksiani..

        Ja toki aion taas
        vierailla kaikkien
        runoystävienikin
        kirjallisissa anneissa..


      • Minänoita kirjoitti:

        jossa tarjolla
        monta tarinaa,jupinaa
        ja turinaa..

        No kunhan taas asetun
        hetkeksi ruudun äärille
        voipi olla että löytyy
        sanoja jotka kuvailevat
        tuntemuksiani..

        Ja toki aion taas
        vierailla kaikkien
        runoystävienikin
        kirjallisissa anneissa..

        Hienoa että saamme noituudet
        osaksemme vierailuistasi,joten
        toivotan runojen ja sanojen
        äärille kommentoimaan.


      • Minänoita
        dolan kirjoitti:

        Hienoa että saamme noituudet
        osaksemme vierailuistasi,joten
        toivotan runojen ja sanojen
        äärille kommentoimaan.

        taitosi saada
        noidat hymyilemään
        on taianomainen..

        sanoista ja runoista
        ammentakaamme iloa
        tähänkin päivään..


      • Minänoita kirjoitti:

        taitosi saada
        noidat hymyilemään
        on taianomainen..

        sanoista ja runoista
        ammentakaamme iloa
        tähänkin päivään..

        Minäkö gentleman...tuo on
        hieno letkaus tähän
        päivään...laitan pääni
        persoonaani piiloon,että
        tuollainenko minä...painun
        sängyn alle.


    • kaaru

      ...kirjoittanut
      niin elävästi
      että silmieni
      edessä oli tuo kota

      keskellä erämaata
      hiljaisuus
      unelmat

      tunnelmallinen runo,
      pidin tästä

      • Minänoita

        Jepulis se oli
        kaunis paikka,
        keskellä metsää,
        Metsähallituksen omistama..

        Kiitän sinua ystäväin,
        olen vielä Roissa ,paluu
        alkaa tänään..


    • lindalinda1

      kiitos tästä Lapin tunnelmoinnista, joka Sinusta
      ja niistä maisemista on syntynyt.

      Rukouksesi, kuinka kaunis se onkaan !

      • Minänoita

        Ja kiitos rutkasti
        palautteestasi olen
        iloinen jos olen kyennyt
        välittämään omia tuntemuksiani

        Hiukan on orpo olo
        kun olen taas laskeutunut
        tänne etelään..


    • Silmissäni näen tuon kaiken
      hiljennyn (sekin on mahdollista)
      Ja jään tähän hetkeen (vaikket minua toivonutkaan)

      Runosi elää!

      • Minänoita

        toin sinulle säkillisen
        tullessani tuliaisiksi sinä
        mukamykistynyt ystäväiseni.. = )

        Alahan laitella taas
        sanasia kehiin tai mie
        todenteolla huolestun..

        Ja kyllä mie sitä
        henkeä yritinkii puhkuu
        ja puhista kun tätä
        tekelettä synnyttelin..

        Mie kiitän sinua ja
        pulveri on tulossa
        pikaluuan kyydissä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe