vaatimaton kota
keskellä erämaata,
tulisija keskiöi
tupaa
kovat penkit ympäröi
seinustoja,hirsiseinäinen
selkänoja joka henkii
turvaa lumoavaa
harmoniaa
lepopaikka houkuttaa
väsynyttä marjastajaa
vieraskirjaansa jätin
runon,kiitollisuuden
ilmaisun,haluni jäädä
tähän hetkeen
minä toivon sinun
joskus löytyvän,
tulevan kanssani
samaa rukoillen:
sydämesi täyttymistä
samankaltaisesta
rakkaudesta
Rukous
15
488
Vastaukset
- runo64-1
..herkältä kuin rukoukselta
nyt hyvä runosi.
kaksi viimeistä kappaletta
niin voiko kauniimmin toivoa,
sanoa?
hyvä sienoita!!!- Minänoita
Minä kiitän sinua,
olen edelleen täällä,
matka etelään alkaa
today...
Palaillaan!
Tunturi runo joka henkii
Lapin taikaa.
Toivon että Rakkautesi
kuljettaisi yhdessä
Teidät tuolle kodalle.
Sitä Sinulle toivon kuin
myös Hyvää Pyhäpäivää.- Minänoita
On vielä monta
runoa takataskussaa..
Mie kiitän sinua
sanoistasi ja
palaillaan jahka
taas eteläsuomistun
..tänään... Minänoita kirjoitti:
On vielä monta
runoa takataskussaa..
Mie kiitän sinua
sanoistasi ja
palaillaan jahka
taas eteläsuomistun
..tänään...Huomenta...taitaa Lapissa olla
Runojen tavaratalo,
jossa voi ammentaa
alueen kulttuuria.
Tervetuloa takaisin.- Minänoita
dolan kirjoitti:
Huomenta...taitaa Lapissa olla
Runojen tavaratalo,
jossa voi ammentaa
alueen kulttuuria.
Tervetuloa takaisin.jossa tarjolla
monta tarinaa,jupinaa
ja turinaa..
No kunhan taas asetun
hetkeksi ruudun äärille
voipi olla että löytyy
sanoja jotka kuvailevat
tuntemuksiani..
Ja toki aion taas
vierailla kaikkien
runoystävienikin
kirjallisissa anneissa.. Minänoita kirjoitti:
jossa tarjolla
monta tarinaa,jupinaa
ja turinaa..
No kunhan taas asetun
hetkeksi ruudun äärille
voipi olla että löytyy
sanoja jotka kuvailevat
tuntemuksiani..
Ja toki aion taas
vierailla kaikkien
runoystävienikin
kirjallisissa anneissa..Hienoa että saamme noituudet
osaksemme vierailuistasi,joten
toivotan runojen ja sanojen
äärille kommentoimaan.- Minänoita
dolan kirjoitti:
Hienoa että saamme noituudet
osaksemme vierailuistasi,joten
toivotan runojen ja sanojen
äärille kommentoimaan.taitosi saada
noidat hymyilemään
on taianomainen..
sanoista ja runoista
ammentakaamme iloa
tähänkin päivään.. Minänoita kirjoitti:
taitosi saada
noidat hymyilemään
on taianomainen..
sanoista ja runoista
ammentakaamme iloa
tähänkin päivään..Minäkö gentleman...tuo on
hieno letkaus tähän
päivään...laitan pääni
persoonaani piiloon,että
tuollainenko minä...painun
sängyn alle.
- kaaru
...kirjoittanut
niin elävästi
että silmieni
edessä oli tuo kota
keskellä erämaata
hiljaisuus
unelmat
tunnelmallinen runo,
pidin tästä- Minänoita
Jepulis se oli
kaunis paikka,
keskellä metsää,
Metsähallituksen omistama..
Kiitän sinua ystäväin,
olen vielä Roissa ,paluu
alkaa tänään..
- lindalinda1
kiitos tästä Lapin tunnelmoinnista, joka Sinusta
ja niistä maisemista on syntynyt.
Rukouksesi, kuinka kaunis se onkaan !- Minänoita
Ja kiitos rutkasti
palautteestasi olen
iloinen jos olen kyennyt
välittämään omia tuntemuksiani
Hiukan on orpo olo
kun olen taas laskeutunut
tänne etelään..
Silmissäni näen tuon kaiken
hiljennyn (sekin on mahdollista)
Ja jään tähän hetkeen (vaikket minua toivonutkaan)
Runosi elää!- Minänoita
toin sinulle säkillisen
tullessani tuliaisiksi sinä
mukamykistynyt ystäväiseni.. = )
Alahan laitella taas
sanasia kehiin tai mie
todenteolla huolestun..
Ja kyllä mie sitä
henkeä yritinkii puhkuu
ja puhista kun tätä
tekelettä synnyttelin..
Mie kiitän sinua ja
pulveri on tulossa
pikaluuan kyydissä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634