Rukous

Minänoita

vaatimaton kota
keskellä erämaata,
tulisija keskiöi
tupaa

kovat penkit ympäröi
seinustoja,hirsiseinäinen
selkänoja joka henkii
turvaa lumoavaa
harmoniaa

lepopaikka houkuttaa
väsynyttä marjastajaa

vieraskirjaansa jätin
runon,kiitollisuuden
ilmaisun,haluni jäädä
tähän hetkeen

minä toivon sinun
joskus löytyvän,
tulevan kanssani

samaa rukoillen:

sydämesi täyttymistä
samankaltaisesta
rakkaudesta

15

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ..herkältä kuin rukoukselta
      nyt hyvä runosi.
      kaksi viimeistä kappaletta
      niin voiko kauniimmin toivoa,
      sanoa?
      hyvä sienoita!!!

      • Minänoita

        Minä kiitän sinua,
        olen edelleen täällä,
        matka etelään alkaa
        today...

        Palaillaan!


    • Tunturi runo joka henkii
      Lapin taikaa.

      Toivon että Rakkautesi
      kuljettaisi yhdessä
      Teidät tuolle kodalle.

      Sitä Sinulle toivon kuin
      myös Hyvää Pyhäpäivää.

      • Minänoita

        On vielä monta
        runoa takataskussaa..

        Mie kiitän sinua
        sanoistasi ja
        palaillaan jahka
        taas eteläsuomistun
        ..tänään...


      • Minänoita kirjoitti:

        On vielä monta
        runoa takataskussaa..

        Mie kiitän sinua
        sanoistasi ja
        palaillaan jahka
        taas eteläsuomistun
        ..tänään...

        Huomenta...taitaa Lapissa olla
        Runojen tavaratalo,
        jossa voi ammentaa
        alueen kulttuuria.

        Tervetuloa takaisin.


      • Minänoita
        dolan kirjoitti:

        Huomenta...taitaa Lapissa olla
        Runojen tavaratalo,
        jossa voi ammentaa
        alueen kulttuuria.

        Tervetuloa takaisin.

        jossa tarjolla
        monta tarinaa,jupinaa
        ja turinaa..

        No kunhan taas asetun
        hetkeksi ruudun äärille
        voipi olla että löytyy
        sanoja jotka kuvailevat
        tuntemuksiani..

        Ja toki aion taas
        vierailla kaikkien
        runoystävienikin
        kirjallisissa anneissa..


      • Minänoita kirjoitti:

        jossa tarjolla
        monta tarinaa,jupinaa
        ja turinaa..

        No kunhan taas asetun
        hetkeksi ruudun äärille
        voipi olla että löytyy
        sanoja jotka kuvailevat
        tuntemuksiani..

        Ja toki aion taas
        vierailla kaikkien
        runoystävienikin
        kirjallisissa anneissa..

        Hienoa että saamme noituudet
        osaksemme vierailuistasi,joten
        toivotan runojen ja sanojen
        äärille kommentoimaan.


      • Minänoita
        dolan kirjoitti:

        Hienoa että saamme noituudet
        osaksemme vierailuistasi,joten
        toivotan runojen ja sanojen
        äärille kommentoimaan.

        taitosi saada
        noidat hymyilemään
        on taianomainen..

        sanoista ja runoista
        ammentakaamme iloa
        tähänkin päivään..


      • Minänoita kirjoitti:

        taitosi saada
        noidat hymyilemään
        on taianomainen..

        sanoista ja runoista
        ammentakaamme iloa
        tähänkin päivään..

        Minäkö gentleman...tuo on
        hieno letkaus tähän
        päivään...laitan pääni
        persoonaani piiloon,että
        tuollainenko minä...painun
        sängyn alle.


    • kaaru

      ...kirjoittanut
      niin elävästi
      että silmieni
      edessä oli tuo kota

      keskellä erämaata
      hiljaisuus
      unelmat

      tunnelmallinen runo,
      pidin tästä

      • Minänoita

        Jepulis se oli
        kaunis paikka,
        keskellä metsää,
        Metsähallituksen omistama..

        Kiitän sinua ystäväin,
        olen vielä Roissa ,paluu
        alkaa tänään..


    • lindalinda1

      kiitos tästä Lapin tunnelmoinnista, joka Sinusta
      ja niistä maisemista on syntynyt.

      Rukouksesi, kuinka kaunis se onkaan !

      • Minänoita

        Ja kiitos rutkasti
        palautteestasi olen
        iloinen jos olen kyennyt
        välittämään omia tuntemuksiani

        Hiukan on orpo olo
        kun olen taas laskeutunut
        tänne etelään..


    • Silmissäni näen tuon kaiken
      hiljennyn (sekin on mahdollista)
      Ja jään tähän hetkeen (vaikket minua toivonutkaan)

      Runosi elää!

      • Minänoita

        toin sinulle säkillisen
        tullessani tuliaisiksi sinä
        mukamykistynyt ystäväiseni.. = )

        Alahan laitella taas
        sanasia kehiin tai mie
        todenteolla huolestun..

        Ja kyllä mie sitä
        henkeä yritinkii puhkuu
        ja puhista kun tätä
        tekelettä synnyttelin..

        Mie kiitän sinua ja
        pulveri on tulossa
        pikaluuan kyydissä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe