Hei!
Onkohan kenties sulake mennyt kun ei tule virtaa tupakansytyttimeeseen? kenties parhainta merkkiliikkeessä vaihdattaa sulake?
Tupakansytyttimeen ei tule virtaa.
7
23349
Vastaukset
- olla sulake
jonka vaihto itse on niin helppoa että sokea apinakin vaihtaisi sen.
- shtrhede
Toivottavasti tämä apina on potkassu tyhyjää, kun kysytään ohjetta niin tulee muuta schaissee. Onneksi oikeet ammattilaiset osas jo neuvoo tässäkin asiassa vuosia sitten.
- h.horsecollar
hansikaslokeron takana, sulake F46 ja koko 15A.
Ei kannata maksaa liikkeelle kymppejä vaihdosta, sula tarvikeliikkeestä tai huoltoasemalta ehkä max euron.
Hansikaslokero on helppo ottaa paikaltaan. - Samankaltaisia ongelmia
Mikähän sillon on vikana ku säpäkkä kyllä syttyy sytyttimestä mutta mitkään laturit tms. eivät toimi? Perin kummallista.
- ford focus
miksi tupakansytyttimen sulake ei kestä? se palaa melkein saman tien vaihdon jälkeen
- Ford Focus 1.8 TD
Mielenkiintoista. Itte just kävin tänää tilaamas uuen tupakansytyttimen. Virtaa kyl tulee, mut jo laittaa, vaikka puhelimen autolaturin tai navin virtapiuhan, ni saa oikee ettiä kohtaa, josta se ottaa kontaktin. No on se kyl aika rujon näköinki, et ei mikä ihme... Enkä viitti alkaa virittämää mitää tarvike sytyttimiä... ei innosta katkoo piuhoja...
- NottaJotta
Hei ei se ollu vaikee, notta sillä lailla kun nipukat viäntelee asentoihin uusiin ni kelpaa käydä nimipäiväkahveillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248