mis tamperetta toi pilailupuoti on onko keskustassa.käyn tampereel viikon pääst ja ajattelin poiketa.kiitos etukäteen. kartta ois poikaa.saako tuolta bicycle korttien lisäksi niitä kuuluisia uotarkoitettuja huopa palloja??
pilailupuoti Tampere?????
4
2718
Vastaukset
- kysyjättärääägg
siis taikatemppuihin tarkoitettuja huopapalloja.painoin näköjää jotai nappii...
- Karnevaalikauppa Aprilli
Pila-ilu Puoti on lopettanut toimintansa Tampereella. Bicycle kortteja ja houpapalloja löytyy ainaki Aprilli/Naamiohuivista, osoite on Kauppakatu 16.
- tuomas^^
Pilailupuoti on mun tietääkseni muuttanut :( kävin siel just pari viikkoo sitten mut käy toki kattoon...punanaamios samat tuotteet mut huono puoli on se että siellä ei oo ainuttakaan TAIKATEMPPUA!!! Mutta toivotavasti auttoi...
- timi666
Tampereella ei ole tällä hetkellä Pilailu-Puotia, mutta itse olen tilannut "Piliksen" tavaroita Seinäjoen "Piliksestä" niiden omasta Nettipuodista www.tirina.fi/eshop. Tavarat tulee tosi nopeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901