Pistetään ranttaliksi:
Toivotan teidät tervetulleiksi tälle kamaralle. Mikä paikka tämä on? Ei ainakaan majatalo eikä ilotalo.
Täällä asuu paitsi minä,vapaamielinen valioseurakunta. Täällä viihtyy kuin koru rasiassa. Muut tavarat ovat siellä ja täällä. Tulin virkistymään homeisen elämän jälkeen, vaikka täällä tuntee olevansa väärällä paikalla elämässä. Nämä ovat oikeita paikkoja väärille ihmisille. Jaa-a, mutta kyllä laki nyt muuttuu kieroksi, kun kaikki alkavat käyttää sitä tunne-elämänsä mukaan.
Naiset tunkeutuvat joka paikkaan niin kuin nyt minäkin tänne, mutta miesten arvo taitaa alentua, kun heitä ei tarvita joka paikkaan. Kysyntä miehistä on yhtä suuri kuin ennenkin. Niin ja tietysti miehiä tarvitaan, heitä voi kunnioittaa ja heistä voi uneksia. Mutta ne punastuu ja pelkää pimeässä, kutovat sukkaa ja poimivat kukkia, hänkin, joka yritti niin esittää miestä.
Voi kuinka runollista. Olenko minä tällainen. Vaikka näkeehän sen jo päältäpäin. Tosiaankin, oikein siveellisyyden esiliina. Se on sopimatonta, että mies menee katsomaan naisten uintia, mutta urheileva tyttö ei ole koskaan sopimaton.
Minä ihailen lakimiehiä. He pelastavat viattomia nipistelijöitä, eiku näpistelijöitä ja tuomitsevat urkkijoita. Orjaksi eivät ota. Minä olen heikko tuomitsemaan, suurinta pahantekijää en koskaan löytäisi. Minä tiedän vain yhteiskunnan ilmiöt ja mätäpaiseet. Tänne tulin sivistymään, täällä on kirjallisia luentoja, puhutaan harvakseen, niin ja täällä sivistyy hitaasti. Minäkin yritän aamupäivisin tankata ja iltaisin ajatella itsenäisesti. Kuinkahan kauan täällä joutuu käymään luennoilla että sivistyisi, luulin, että se onnistuisi viikossa.
Mistä te olette kiinnostuneet, kertokaa vain, mitä haluatte tietää, kuuntelen sujuvasti.
Minusta tärkeintä olisi vain ajatella sitä vetovoimaa. Minä en muuta ajattele kuin vetovoimaa, vaikka siitä menee pää joskus ihan pyörälle.
Onko totta, että lihavat ovat iloisia ja laihat happamia. Taidan lopettaa ajattelemisen, ei siitä kuitenkaan koskaan mitään hyvää seuraa, ja sekin on tyhmää jos alkaa ajattelemaan, eivät ne ajatukset lopu koskaan. Naisia ei ole luotu ajattelemaan, riittää kun on sitä vetovoimaa.
Enkö minäkin ole viehättävä kaaosmaisissa ajatuksissani. Mutta mikä on kaamos? Onko se uusi Naisten puolue, hmm.. Naiset ovat hyvin järjestäytyneitä, mutta koskahan selvitellään lopullisesti naisten ja miesten välit. Eräskin sanoi, että hän ihailee minua, kun olen vieno ja lempeä nainen, ihailen häntä, ällistyn hänen tiedoistaan ja lohdutan häntä. Minä kyllä olen sitä mieltä, että terve mies ei tarvitse lohduttajaa, mutta tiedän myös sen, että hienoa miestä kenkuttaa aina.
Mutta entäs hieno nainen. Hieno nainen on aurinkoinen ja hymyilee aina, hän on nöyrä ja avulias... No, jo on tylsää.
Miehille samat säännöt kuin naisillekin. Mihinkähän ne nykyajan naiset tähtää. No ensin he rakentavat ja sitten se hajoitetaan. Ajatellaan, että naisen pitää esittää kodin kukkaa ja hänen pitää olla samalla oppinut ja viisas. Oppinut mitä - riittää kun on sitä vetovoimaa, siitähän miehet pitävät, niin ja että on lempeä ja lohduttaa
Humoristinen vaaka
9
1153
Vastaukset
- oli...
...ilmeisesti hymiö lorun lopussa?
- tuskin mikään hymyn tuo
Tuo kirjoitelma:
"Ei tosikoille, vaan veitikoille." Tarjoanpa sinulle huumorinkukan, jospa sen myötä elämä näyttäisi vähän valoisammalta.
- tiksis...
Ihanaa ajatuksen virtaa...;)
- ap.
Sinulle ojennankin todellisen Ruusun. Edellisen
palautteen kirjoittaja sai vain "huumorin kukan".
Mukava todeta, että joku ymmärtää tällaista leikkimielistäkin kirjoitusta näillä sivuilla -
ei kaiken tarvitse olla niin "rautalangasta" punottua, eikä totisella naamalla kirjoitettua.
Kaunista syyskesää sinulle, sellaiset olivat ajatuksesikin :) - tiksis...
ap. kirjoitti:
Sinulle ojennankin todellisen Ruusun. Edellisen
palautteen kirjoittaja sai vain "huumorin kukan".
Mukava todeta, että joku ymmärtää tällaista leikkimielistäkin kirjoitusta näillä sivuilla -
ei kaiken tarvitse olla niin "rautalangasta" punottua, eikä totisella naamalla kirjoitettua.
Kaunista syyskesää sinulle, sellaiset olivat ajatuksesikin :)joille "vähemmän vakavampi virsikin" menee perille ja kolahtaa hypnoottisella tavalla ajukoppaan.
- ap.
tiksis... kirjoitti:
joille "vähemmän vakavampi virsikin" menee perille ja kolahtaa hypnoottisella tavalla ajukoppaan.
ei ole meitä tosikoiksi luotu, vitsitkin olkoon ilomme, "rakkaus intohimomme"! :))
Kiitti sulle ja mukavaa jatkoa!
- narsisti
Noilla narsistisilla sanoilla pääset oitis joukkoomme.
- ap.
Ja kenenkähän joukkoihin minulla olisi ilo liittyä?
Odotan mielenkiinnolla vastausta :))
Kiitos viestistä, lämmin tässä ihan tulee, ja
"vetovoima" sen kun lisääntyy ;) - surkuhupaisaa
Ilonpilaaja. Narsismi on liian koluttu. Kaikki on nykyään narsisteja, aivan laidasta laitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982