http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=409693&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31154
Ostin eilen kyseisen läppärin, mutta outoja vikoja on ilmennyt. Konetta kallistaessa kuulostaa siltä kuin olisi jokin osa irti, jokin siellä liikkuu. Ja sitten kone tuntuu kuumenevan todella paljon (polttaa sormia pohjaa koskiessa), kuuluuko asiaan? Ja johtuukohan siitä kuumenemisesta, että äänenvoimakkuussysteemi alkoi reistailla. Ikään kuin se olisi säätänyt äänenvoimakkuutta itsestään, säätöikkuna ilmestyi ruutuun mutta muuta siinä ei kyllä tapahtunut kuin kuului säädön merkkiääntä. Sitten ääntä ei voinut säätää millään tavalla. Asia korjautui kun olin pitänyt läppäriä kiinni jonkin aikaa. Siltikin äänenvoimakkuuden säätö onnistuu koneelta jotenkin laiskasti. Nyt koneen oltua taas hetken päällä ei juuri onnistu äänten säätäminen.
Mitähän tämä on?
HP Pavilion dv5-1021
5
2547
Vastaukset
- eilen...
????????????? mitä ihmettä mietit vie tommonen susi takas sinne prkl kun kerta takuuseen menee mitä sitä miettimään
- sAnndy
kone mulla, viikon vanha. Äänensäätö alkaa toimia kun päivität äänikortin ajurin HP:n sivulta. Mitä kuumumiseen tulee niin kaikki tehokkaammat läppärit kuumuvat, joten turha huolia! Muuten on tosi hyvä kone, et polkenu paskaan!!!
- mikähän on
kui pitkään tota kärsii Käyttää ilman verkkovirtaa eli pelkän akun varassa?
- rapaaaxx
mikähän on kirjoitti:
kui pitkään tota kärsii Käyttää ilman verkkovirtaa eli pelkän akun varassa?
hyvin vähän :D mulla oli täydet tehot ja meni about 47 min ja sammu
- 1+ 18
rapaaaxx kirjoitti:
hyvin vähän :D mulla oli täydet tehot ja meni about 47 min ja sammu
HEITÄ PASKA POIS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145