Hei!
Olisin tiedustellut Teiltä jotka olette olleet ENMG-tutkimuksessa,,onko se ihan kaamea koitos? Minulla ollut iskias/piriformis vaivaa maaliskuusta lähtien olin myös sairaalahoidossa ja nyt olisi ensiviikolla aika hermoratatutkimukseen en vain tiedä että uskallanko mennä lainkaan..taidan peruttaa ko.ajan olen lukenut kauheita juttuja ko.tutkimuksesta..
ENMG kuvaus
8
1021
Vastaukset
Ei se ole niin paha kun puhutaan.
- kevättalvella,
tuntui vain pienet pistokset. Tutuistani kukaan ei ole kokenut sitä mitenkään pahana. Kannattaa käyttää tilaisuutta tutkimukseen.
- Kokemus2
Kiitokset Teille jotka vastasitte...olen juu kyllä myös ajatellut että jos nyt peruutan ajan niin tuskin kovin pian pääsisi uudelleen jos nimittäin joskus on pakko mennä...kun olitte tutkimuksessa niin kuinka kauan se kesti, kun täältä lukee niin joillakin kestänyt 2 tuntia...
- ollut
Kokemus2 kirjoitti:
Kiitokset Teille jotka vastasitte...olen juu kyllä myös ajatellut että jos nyt peruutan ajan niin tuskin kovin pian pääsisi uudelleen jos nimittäin joskus on pakko mennä...kun olitte tutkimuksessa niin kuinka kauan se kesti, kun täältä lukee niin joillakin kestänyt 2 tuntia...
n. tunnin. Minulta ei löytynyt tutkimuksessa mitään. Se on kuitenkin hyvä poissulkumenetelmä. Mene rauhallisella mielellä.
- se oli
ollut kirjoitti:
n. tunnin. Minulta ei löytynyt tutkimuksessa mitään. Se on kuitenkin hyvä poissulkumenetelmä. Mene rauhallisella mielellä.
jotenkin miellyttävää. olisinkohan jotenkin sadomasokistinen. mutta mene rauhassa, kestää noin tunnin.
- KOKEMUS2....
se oli kirjoitti:
jotenkin miellyttävää. olisinkohan jotenkin sadomasokistinen. mutta mene rauhassa, kestää noin tunnin.
Kiitos paljon teille! olen nyt ajatellut sitten mennä siihen tutkimukseen vaan..tuskinpa se enempää tuntuu kuin silloin kun olin niin kipeä että kivut olivat yhtä helvettiä....
- kokemus2-----
KOKEMUS2.... kirjoitti:
Kiitos paljon teille! olen nyt ajatellut sitten mennä siihen tutkimukseen vaan..tuskinpa se enempää tuntuu kuin silloin kun olin niin kipeä että kivut olivat yhtä helvettiä....
No nyt ollaan käyty tutkimuksessa ja voin kertoa että ei ollut lainkaan kauhea...onneksi en peruuttanut aikaani...hermo on vaurioitunut mutta paranemaan päin--onneksi....kiitokset tuestanne...
- Nimetön
kokemus2----- kirjoitti:
No nyt ollaan käyty tutkimuksessa ja voin kertoa että ei ollut lainkaan kauhea...onneksi en peruuttanut aikaani...hermo on vaurioitunut mutta paranemaan päin--onneksi....kiitokset tuestanne...
kiitos kun kyselit tuota enmg-kuvausta että onko se niin kauhea, minulla tämä kuvaus joulukuussa ja olen myös kuullut juttuja, helpotti kovasti tää sun kokemus ja myös nuo muut vastaukset, kiitos paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913178Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959113Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207746Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153124En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911209Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000