ENMG kuvaus

kokemus2

Hei!
Olisin tiedustellut Teiltä jotka olette olleet ENMG-tutkimuksessa,,onko se ihan kaamea koitos? Minulla ollut iskias/piriformis vaivaa maaliskuusta lähtien olin myös sairaalahoidossa ja nyt olisi ensiviikolla aika hermoratatutkimukseen en vain tiedä että uskallanko mennä lainkaan..taidan peruttaa ko.ajan olen lukenut kauheita juttuja ko.tutkimuksesta..

8

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ole niin paha kun puhutaan.

    • kevättalvella,

      tuntui vain pienet pistokset. Tutuistani kukaan ei ole kokenut sitä mitenkään pahana. Kannattaa käyttää tilaisuutta tutkimukseen.

      • Kokemus2

        Kiitokset Teille jotka vastasitte...olen juu kyllä myös ajatellut että jos nyt peruutan ajan niin tuskin kovin pian pääsisi uudelleen jos nimittäin joskus on pakko mennä...kun olitte tutkimuksessa niin kuinka kauan se kesti, kun täältä lukee niin joillakin kestänyt 2 tuntia...


      • ollut
        Kokemus2 kirjoitti:

        Kiitokset Teille jotka vastasitte...olen juu kyllä myös ajatellut että jos nyt peruutan ajan niin tuskin kovin pian pääsisi uudelleen jos nimittäin joskus on pakko mennä...kun olitte tutkimuksessa niin kuinka kauan se kesti, kun täältä lukee niin joillakin kestänyt 2 tuntia...

        n. tunnin. Minulta ei löytynyt tutkimuksessa mitään. Se on kuitenkin hyvä poissulkumenetelmä. Mene rauhallisella mielellä.


      • se oli
        ollut kirjoitti:

        n. tunnin. Minulta ei löytynyt tutkimuksessa mitään. Se on kuitenkin hyvä poissulkumenetelmä. Mene rauhallisella mielellä.

        jotenkin miellyttävää. olisinkohan jotenkin sadomasokistinen. mutta mene rauhassa, kestää noin tunnin.


      • KOKEMUS2....
        se oli kirjoitti:

        jotenkin miellyttävää. olisinkohan jotenkin sadomasokistinen. mutta mene rauhassa, kestää noin tunnin.

        Kiitos paljon teille! olen nyt ajatellut sitten mennä siihen tutkimukseen vaan..tuskinpa se enempää tuntuu kuin silloin kun olin niin kipeä että kivut olivat yhtä helvettiä....


      • kokemus2-----
        KOKEMUS2.... kirjoitti:

        Kiitos paljon teille! olen nyt ajatellut sitten mennä siihen tutkimukseen vaan..tuskinpa se enempää tuntuu kuin silloin kun olin niin kipeä että kivut olivat yhtä helvettiä....

        No nyt ollaan käyty tutkimuksessa ja voin kertoa että ei ollut lainkaan kauhea...onneksi en peruuttanut aikaani...hermo on vaurioitunut mutta paranemaan päin--onneksi....kiitokset tuestanne...


      • Nimetön
        kokemus2----- kirjoitti:

        No nyt ollaan käyty tutkimuksessa ja voin kertoa että ei ollut lainkaan kauhea...onneksi en peruuttanut aikaani...hermo on vaurioitunut mutta paranemaan päin--onneksi....kiitokset tuestanne...

        kiitos kun kyselit tuota enmg-kuvausta että onko se niin kauhea, minulla tämä kuvaus joulukuussa ja olen myös kuullut juttuja, helpotti kovasti tää sun kokemus ja myös nuo muut vastaukset, kiitos paljon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe