Sunnuntai 10.8.2008

Pa.pio

Raitis sunnuntai tänään.

10

504

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spriten voimalla

huomenta vaan! Minä yritän kohtapuoleen mennä yöpuulle, että jaksan huomenna (sunnuntaina) saada aikaiseksi jotakin hyödyllistä.

Raittiina, päivä kerrallaan!

• juoppotrolli

raitis sunnuntai.

• Sellainen on tarkoitus, selvinpäin tänäänkin.

• nadasa

Pyydän että poistat aloitukseni tuolta ylempää.Ja myös 9.8-ketjusta.Joku on ärsyyntynyt juuri minun kirjoituksistani.En kestä todellakaan enempää pottuilua..Joku sanoi täällä jossain että puhu läheisien kanssa.Minulla ei ole ketään läheisiä,yksin olen.Tämä palsta on ollut tärkeä mutta nyt riittää.Tuol jossain joku jopahorotteli miuta.Tuntuu niin pahalle...En kestä enempää.Ole kiltti ja poista viestini..Ne kaikki.Kiitos.T.Kukkakeiju.

• Hamara

Raitis Sunnuntai se näyttää olevan minullakin. JES!

• Eipä ole mitään haluja käydä katkaisemaan raittiiden päivien ketjua,jotenka raittiina eläminen jatkuu..Onneksi on janon sammuttamiseen muitakin juomia kun noi alkoholipitoiset juomat.

Turvallisia ja iloisia koulujen alkamis päiviä koteihin joissa kouluun lähtijöitä on:)

Eipä muuta kun raikkaita,vähä sateisia syksyisiä päiviä kaikille.t pörri

• minäkin.

Ja raittiina aion jatkaa. Nyt kuitenkin elämäni tahti tiivistyy niin kiihkeäksi, että yritän - alkoholiriippuvuuteni torjumisen lisäksi - torjua tämä nettiriippuvuuteni, eli jokapäiväiset käyntini tällä palstalla. Aikaa menee liikaa kaikkien ketjujen lukemiseen ja vielä joihinkin vastailemiseen.

Itse sain tästä palstasta valtavan suuren tuen kamppailussani päivittäistä viininlipitystä vastaan. Alkoholiriippuvainen olen ja sellaisena pysyn, mutta yritän pitää itseni järjissä ja olla kallistamatta sitä ensimmäistä lasillista. Jos siihen pystyn, niin hyvin menee.

Hyvää jatkoa kaikille teille muillekin. Varmaan joskus täällä piipahdan lueskelemassa kirjoituksia. Toivottavasti voin silloin kertoa pysyneeni raittiina! Ja toivottavasti minun ei tarvitse koskaan enää tulla tänne itkemään sortumistani. Mutta jos niin ikävästi käy, että sorrun, tulen kyllä. Toivottavasti tukea sittenkin vielä löytyy.

Eipä sitten muuta kuin hyvät jatkot kaikille! toivottaa saniliina

• ukko-rähjä

että tuossa on asennetta. Jo tuo oivallus on puolivoittoa.

• dokufa

Tissutteluputken aikana ei palstalle kehtaa kirjoittaa, eikä edes sitä lukea, mutta kun putkesta on päästy, tai on päästävä eroon, on palstasta verraton apu. Kun tipattomuus on jatkunut pidemmän ajan, ei alkoholi enää ole jatkuvasti mielessä eikä silloin palstakaan. Mutta hyvä näin, sillä palstalla päivittäinen käyminen, pitäisi viinan jatkuvasti ajatuksissa.

Hyvää jatkoa kaikille minunkin puolestani. Tulen minäkin taas valittamaan, kun tarve siihen on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      85
      1572
    2. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      81
      1365
    3. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      81
      1321
    4. Kyllä on ihmisillä paha olla

Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan
      Sinkut
      164
      895
    5. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      56
      892
    6. Festivaaliko?

Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl
      Kuhmo
      39
      806
    7. Mustikanpoimintaa

Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika
      Maailman menoa
      87
      796
    8. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      58
      740
    9. Mies viimeinen viestisi..

Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon
      Ikävä
      133
      689
    10. Ammoniakkivuoto

Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu
      Suomussalmi
      19
      653
    Aihe