Ihan ensikertalaisena luin tätä "neitsyt -topiccia". Emme kai ole noin hirveitä ihmisiä? Pelkkä arvostelua, negatiivisuutta ja kylmyyttä.
Olen täysi neitsyt ja myös nouseva neitsyt. Okei, ehkä vaativa, mutta myös empaattinen. Ainakin työ- ja harrasteyhteisössä tuntuvat tykkäävän.
Meidän ehkä tulisi antaa vähän "armoa" kanssaeläjillemme; vaadimme vähän liikaa. Toki itseltämme vaadimme vielä enemmän.
Ei voi olla
totta_1
2
846
Vastaukset
- itse kun olette
nii-in hyviä!
Kävihän se ilmi tässäkin! - Uskallatko myöntää
- tehneesi virheitä?
- olleesi väärässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146