Tietääkö joku mikä on 25 näkymätön leikkaus sekunnissa:::::: Sen ominaisuudet ja yms...
tietääkö joku mikä on 25 näkymätön leikkaus sekunnissa
3
708
Vastaukset
- Zar
Kahdeskymmenesviides näkymätön leikkaus sekunnissa?
Alan koulutus löytyy ja en kyllä ole kys. termiin törmännyt. Voisitko tarkemmin kertoa missä olet kys. termiin törmännyt/tiedätkö edes suunnilleen mitä sillä tarkoitetaan?- moips
minä tiedän jo mitä tuo tarkoittaa. sitä että sekunnissa voi olla normaalin tapaan sijaan eli 24 otosta sekunnissa, myös 25. ja se kahdeskymmenens viides voi olla joku kuva tai sana, jolloin epä tarkkavainen silmä ei huomaa sitä kuvaa tai sanaa, mutta aivot sen sian muistavat sen.
- Hypno
moips kirjoitti:
minä tiedän jo mitä tuo tarkoittaa. sitä että sekunnissa voi olla normaalin tapaan sijaan eli 24 otosta sekunnissa, myös 25. ja se kahdeskymmenens viides voi olla joku kuva tai sana, jolloin epä tarkkavainen silmä ei huomaa sitä kuvaa tai sanaa, mutta aivot sen sian muistavat sen.
Sitä kutsutaan subliminaaliseksi vaikuttamiseksi. Se on nykyään laitonta kaikissa muodoissaan televisiossa, elokuvissa ja muissa liikkuvaa kuvaa hyödyntävissä välineissä. Sitä käytettiin aikoinaan amerikassa popcornin myynnin edistämiseen.
käytännössä se tapahtui niin, että aina välillä elokuvassa vilahti yhden ruudun mittainen viesti "osta popcornia!" tai jotain vastaavaa. Tekstin kesto oli todellakin niin lyhyt, että ihmisen tajunta ei saa siitä kiinni, mutta alitajunta, näkömuisti saavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627