suomessakin niin hyvin pyörivä huostabisnes pyörii,että sitä uutisoidaan ulkomailla asti.
http://www.hdl.fi/cgi-bin/linnea.pl?document=00010817
mikseihän lehdet julkaise??
4
782
Vastaukset
- näemmä ulkomaillakin
huomasin saman asian missä jopa uutistoimisto reuters uutisoi suomen huostabisnestä,joka käsittää myöskin suomalaisten suuret huostaanottotapauksia,mitä riittää suomessa.lainaus reuters
- -0-
Siis kuka tienaa lasten huostaanotoilla ja paljonko?
Odotan vastausta. - Ja asiaa selventävä .......
Kirjoitus !
Olen vieläkin sitä mieltä , että Suomi teki virheen ratkaisussa , liittyessään EU yhteisöön ..........
Markasta tuli Euro ja nyt kun sitten vielä aletaan jakamaan KANSALAISUUS papereita Suomeen saapuville ulkomaalaisille , niin sitten on asiat HYVÄSSÄ MALLISSA ........
>> Good luck - Valtakunnan Kansleri
Ja asiaa selventävä ....... kirjoitti:
Kirjoitus !
Olen vieläkin sitä mieltä , että Suomi teki virheen ratkaisussa , liittyessään EU yhteisöön ..........
Markasta tuli Euro ja nyt kun sitten vielä aletaan jakamaan KANSALAISUUS papereita Suomeen saapuville ulkomaalaisille , niin sitten on asiat HYVÄSSÄ MALLISSA ........
>> Good luckAatulta jäi hommat pikkasen kesken,-Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823