Kaksoset salassa

vanhemmilta

Onko oikeasti totta, että vasta raskauden myöhemmässä vaiheessa olisi paljastunut, että kyseessä on monikkoraskaus, jos oli jo ultrattukin??

Miten teille hyvät monikkojen äidit paljastui, että odotatte yhden sijasta kahta tai useampaa?

4

2046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä paljastui

varsin alussa, koska oli paljon ongelmia raskauden aikana. Ultrassa kävin joka viikko ja useissa ultrissa näkyi kaksi sikiötä. Ei kuitenkaan kaikissa! Alkuun säikähdin ja luulin, että toinen on jotenkin kuollut ja hävinnyt, mutta raskauden kuluessa totuin siihin, että toista ei näy, enkä jaksanut edes mainita puutteesta ultraajalle.

Kaveri, jolla on kaksoset sanoi, että hänellä näkyi toisessa ultrassa vasta molemmat sikiöt.

Eli on mahdollista, että toinen ei näy ultrassa aina, mutta todennäköisempänä pidän sitä, että jos ultra näyttää yhtä, niin yksi siellä on.

• maijuli

Meillä selvisi niskapoimu ultrassa viikolla 13. Luomukaksoset joten ei kyllä osattu odottaa millään tavalla. Itsellä esikko 7v ja vatsa oli outo ihan alusta lähtien, ihan erilainen kun esikosta ja pulpahti esille tosi aikaisin, tosin neuvolassakin sanottiin että toisesta lapsesta näkyy aikaisemmin. Varhaisultrassa ei käyty ollenkaan, siellä olisi varmaan näkynyt. Rinnat oli tosi kipeät alusta lähtien ja muutkin raskausoireet kertaa kaksi, itse ajattelin että toinen raskaus vaikeampi kun ikääkin jo yli 30 mut ultrassa sai sit kaikki selityksensä. Jouluksi tyttöjä odotellaan.. :)

• oto

Meille selvisi Rv 7 2 että odotettavissa olisi 2 pientä vauvaa,hätäultra kyseessä koska olin kovin kipeä raskauden alkuajat.

• m4mm4

selvisi vasta toisessa ultrassa ett on 2 sikiötä(13 1) ekassa näkyi muka vaan yksi olivat soluttautuneet niin hyvin!! kipujen kanssa olen pysynyt visusti kotona kun alussa sanoivat vaan ett, kun ne on niit kasvukipuja"elä kitise" =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2912
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2611
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2574
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      97
      2167
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      46
      2057
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1772
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1536
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1398
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1168
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1155
    Aihe