Kalanaisen valloitus

härkämies-75

Kysyisin teiltä arvon naiset mikä olis sopiva tapa lähestyä kalanaista..Olen monesti kuullut, että rauhallinen ja kaveripohjalta lähtevä suhde olis paras tapa lähestyä kalanaista. Jotenki itsellä on semmoinen tunne et ainakin erääseen kalanaiseen olis varmaan paras tapa lähestyä.. Hyvin varovainen ja sopivasti tehdä ehdotuksia näkemisestä mut antaa tilaa eikä olla kuin takiainen kimpussa. Mielipiteitä kaipailisin

15

3536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FiliaFerusFabulosus

      uumoillut; rauhallinen ja kaveripohjalta lähtevä suhde, sopii suurimpaan osaan naisista ja on siksi varmin tie. Tosin se on yksilöstä kiinni.
      Itse inhoan liian "hyökkääviä" (tarkoitan tällä liian kiihkeää lähestymisyritystä) miehiä.
      Kalat-merkkisiin naisiin sopii romantiikka ja pitkät syvälliset keskustelut.
      Muista katsoa kalanaista silmiin usein ja vähän pitempään. Luo kalanaiselle myös turvallinen ilmapiiri.

      • nti-xl

        aivan.Parempi puhua enempi silmillä kuin suulla, ainakin alussa.
        Kolahtaa jos kolahtaa,sen määrää Kalat


      • härkämies-75

        Varmaankin toi silmiin katsominen tuntuu olevan tärkeää ja rauhallinen tapa lähestyä. kolahtaa jos kolahtaa näin se vaan on


    • <Kalat N>

      Aikaa, kärsivällisyyttä. Äkkirynnäköllä saat kalan pakenemaan. Herätä kiinnostus omalla viehättävyydelläsi. Aitous, rehellisyys, kauniit katseet. Ehdota sitten pikkuhiljaa tapaamisia vaikkapa jonkin harrastuksen merkeissä. Kun voitat kalan luottamuksen, hän jää koukkuun.

      • härkämies-75

        Oon päättänyt olla kärsivällinen ja edetä rauhallisesti...on sen verran kiinnostava nainen et haluan katsoa tulisko mitään..


    • kylll

      juu tosiaan oon ite kalanainen, tai no oikeastaan vielä tyttö ja totta puhuen ei saa missää nimessä olla liian hyökkäävä tätä merkkiä kohtaan. Meihin tekee vaikutuksen itsevarma ja rauhallinen olemus. älä petä luottamusta tämän naisen kanssa. anteeksi et tule ikinä saamaan.. :)

    • kalat, likka90

      Sulla meni ihan pieleen, itte oonm ainaki kalat horroskoopilt ja inhoisin tollasta kaveripohjalta juttuu.
      Heti vaa kimppuun!! :)

      • Maaliskuun Idus

        on kanssasi samaa mieltä. Olen itse monesti arka ja epäröivä eli miehen pitää sitten olla melko määrätietoinen jos meinaa että hommasta tulee jotain.

        Kaveripohjalta ei ikinä. Kala on romantikko, ja kaverit on kavereita, kumppani on se ihminen jolle kala haluaa näyttää syvimmät tunteensa, rakastaa ja tuntea olevansa rakastettu.


    • Fisutyty

      Hei

      Onnittelut ihastuksesi johdosta. Kalanainen on ihmellisimpiä ja moniulotteisimpia olentoja maailmassa:) Tuon esiin seuraavaksi hyvin subjektiivisia näkemyksiä kalanaisena olemisesta. En siis halua väittää tietäväni yleisiä totuuksia kalan arkkityypistä, vaikka saattaa tosin moni kalanainen löytää tästä kirjoituksesta useita tuttuja juttuja:) Olisi kiva lukea kommentteja myös muilta kalanaisilta.

      Kaveripohjainen aloitus suhteessa ei kuulosta minusta ollenkaan huonolta ajatukselta. Ongelmia saattaa kuitenkin tulla, jos sinun todellisten ajatusten ja "kaveriroolin" välillä on liian iso ristiriita. Minun on mielestäni kovin helppo aavistella ihmisten oikeita tarkoitusperiä ja pelkäksi kaveriksi tekeytyminen saattaa antaa sinusta huvittavan kuvan, tai jopa alkaa ärsyttää. Neuvoisin katsomaan ensin peiliin ja tekemään itsellesi selväksi, mitä haluat, toivot, pelkäät, ja tunnet. Jos kaverialku tuntuu sinusta itsestäsi hyvältä, toimi tuntemuksiesi perusteella.

      Rauhallinen aloitus on minun kohdallani ainoa mahdollinen aloitus. Tarvitsen keskimääräistä enemmän aikaa ja tilaa tutustumiseen. Uusi ihminen tuntuu aika pitkään vieraalta ja oudolta.Vasta kun tämä vieraus on poissa, pystyn kiintymään ja herättelemään tunteita. Kun muut pitävät uutta kumppania jännittävänä, minusta se on vain oudon vierasta, kuin olisi tekemisissa vain sieluttoman ruumiin kanssa. Vasta ajan kanssa alan löytää ihmisestä kaikkea jännittävää:)

      Liian aikaisin tapahtuvat tunteiden ilmaisut saavat minut perääntymään melko varmasti. Jos minusta vieras ihminen alkaa tunnustaa rakkauttaan, on homma ainakin siltä erää aikalailla paketissa. Jos minusta tuntuu, että toinen on vielä ihan vieras, ei hänkään tunne minua vielä. Kuinka voi rakastaa ihmistä, johon ei ole malttia edes tutustua? Eli, unohda imelät rakkaudentunnustukset piitkäksi aikaa:) Se ei tarkoita, että sinun on peiteltävä kaikki tunteesi, ei tietenkään, mutta tuo ne alussa esiin enemmän vaikka tekoina, esim säännöllisenä yhteydenpitona tai auttamalla käytännön pikku asioissa, tietokoneongelmissa, auton huollossa, lamppujen vaihdossa tms. Tällaisesta itse pidän kovasti, sillä olen toivoton tumpelo esim autojen kanssa:)

      Ole rehellinen itsellesi ja kalaihastuksellesi. Kerro, kuuntele, keskustele, väittele, kysele! Ole rohkeasti epävarma jos siltä tuntuu. Voit hyvin kertoa että olet esim jännittänyt tapaamista ihan kamalasti, jos näin on asia. Jos kiusallinen hiljaisuus alkaa vaivata, sano se ääneen. Kysy, miltä hänestä tuntuu kun ollaan hiljaa. Keskustelutaitoiset ihmiset vetoavat minuun kovasti. Uskalla olla eri mieltä, siitä voi poikia monet hyvät keskustelut.

      Pidän kovin aktiivisista, aloitteellisista miehistä. Keksi kaikkea kivaa ja pyydä mukaan, kalat innostuu helposti monenlaisesta. Takiaiseksi ei kannata ryhtyä missään nimessä, säilytä itsekunnioituksesi, mutta tietynlainen omistamishalu viehättää tätä kalanaista erityisesti. Luottamuksen synnyttyä minusta saa kaikin mokomin pitää huolta ja katsoa vähän peräänkin. Kaapin paikan kotona sinun pitäisi osata näyttää. Tämä ei taatusti päde jokaiseen kalanaiseen., mutta jotenkin uskallan epäillä, että aika moneen kuitenkin.

      Kalanainen ei ehkä ole helpoin valinta, mutta jos sinusta löytyy riittävästi miestä herkälle ja tunteelliselle kalalle, saatat saada pienen paratiisin teidän ympärille:)

      Onnea matkaan.

      • härkämies-75

        Juu olen ollut kiinnostunut tästä naisesta jo hyvin pitkään ja meidän välillä on ollut kemiaa aina ainakin olen tuntenut niin. Este paremmalle tutustumiselle on ollut ettei olla nähty pitkään aikaan ja hän on ollut varattuna.
        Kaveripohjalta olen lähtenyt tutustuun , mut en ole missään tapauksessa muutakaan mahdollisuutta kiistänyt. Tiedän et hän vaistoaa et pidän hänestä paljon. Olen sanonutkin et pidän hänestä ihmisenä paljon! hänkin on kehunut mua kovasti yhteiselle tuttavalleni ja sanonut minullekkin tykkääväni musta ihmisenä kovasti. Ihan hyvä lähtökohta tutustua paremmin. Toivon toki et tulis enemmän kuin pelkkää ystävyyttä mut oon toki onnellinen olen saanut mahdollisuuden tutustua häneen.


      • kuulosti tutulta!

        Kalanaisena allekirjoitan tämän.:) Hiljaa hyvä tulee, eihän sitä voi tuntemattoman ihmisen kanssa jakaa kaikkia syvimpiä tuntojaan, luottamus ennenkaikkea. Tosin, minusta löytyy myös luonnetta... Vaikka haluankin mieheni näyttävän tietyllä tasolla kaapin paikan. Kerron kyllä mielipiteeni ja tietyistä asioista päätän itse, helpoin tapaus kalatnainen ei todellakaan ole. Mutta kaiken vaivan arvoinen, kuten edellinen jo kirjoittikin :)


      • Säpinää....*
        härkämies-75 kirjoitti:

        Juu olen ollut kiinnostunut tästä naisesta jo hyvin pitkään ja meidän välillä on ollut kemiaa aina ainakin olen tuntenut niin. Este paremmalle tutustumiselle on ollut ettei olla nähty pitkään aikaan ja hän on ollut varattuna.
        Kaveripohjalta olen lähtenyt tutustuun , mut en ole missään tapauksessa muutakaan mahdollisuutta kiistänyt. Tiedän et hän vaistoaa et pidän hänestä paljon. Olen sanonutkin et pidän hänestä ihmisenä paljon! hänkin on kehunut mua kovasti yhteiselle tuttavalleni ja sanonut minullekkin tykkääväni musta ihmisenä kovasti. Ihan hyvä lähtökohta tutustua paremmin. Toivon toki et tulis enemmän kuin pelkkää ystävyyttä mut oon toki onnellinen olen saanut mahdollisuuden tutustua häneen.

        Sitkeä piiritys kyllä tehoaa Kalaan ja säpinää on kalaparan sydämessä. Monesti vain on vaikea valita, kumman ottaa, kumman jättää. Kalahan ei halua loukata ketään Härkä kyllä sopii Kalalle, jos nyt merkkejä tuijotetaan. Samat harrastukset ovat eräs tapa nähdä toisiaan. Kyllä katseetkin paljon merkitsevät. Toivotan onnea. Kalat-N


      • härkämies-75
        Säpinää....* kirjoitti:

        Sitkeä piiritys kyllä tehoaa Kalaan ja säpinää on kalaparan sydämessä. Monesti vain on vaikea valita, kumman ottaa, kumman jättää. Kalahan ei halua loukata ketään Härkä kyllä sopii Kalalle, jos nyt merkkejä tuijotetaan. Samat harrastukset ovat eräs tapa nähdä toisiaan. Kyllä katseetkin paljon merkitsevät. Toivotan onnea. Kalat-N

        Kärsivällisyyttä kyllä löytyy piirittää...kiitokset onnentoivotuksista


    • kalatyttö24

      Täältä vielä yksi näkemys lisää. Itse kavahdan miehiä, jotka ovat liian itsevarmoja. Kalat kun on semmosia herkkäsieluja ja helposti loukkaantuvia. :) Jos siis mies puhuu suurimmaksi osaksi itsestään ja saavutuksistaan, kiinnostus on mennyttä. Maailmoja-avartavia puheenaiheita ei kalojen kanssa tarvitse olla -riittää kun vaikka kysyy, miten päivä on sujunut. Itselle tärkeämpää on yhteinen aika ja keskustelut eikä niinkään lahjat ja materiaalinen puoli.
      Joku jo kirjoittikin, että kalat on aika varautunut ja varovainen luonne. Kestää, ennenkuin uskaltaa luottaa ja heittäytyä. Ei ole syytä heittää kirvestä kaivoon jos asiat ei etene salamannopeesti. Kalat pohdiskelee asiaa noin 158 kantilta, ennenkuin toimii. ;) Liiallinen takiaisena oleminen voikin siis tuntua liian kahlitsevalta ja hoputtamiselta.

    • sateenkaarikala

      Hyviä neuvoja.Lisäisin vielä,että kalat vaistoavat epäaitoudet,ettei kannata muuta kuin olla oma itsensä.Jos ei natsaa,niin ei ole se oikea.Rakkauden tunteita saa näkyä,siitä se lähtee.Liiallinen viivyttely saa kalanaisen katselemaan hajamielisenä muualle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1865
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1035
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      884
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      769
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      711
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      706
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe