Rakkauden pääkallot,
sanomattomat sanat.
Paikallaan ovat hiljaisuudessa,
viestit ovat raskaat.
eivät kulje,
eivät jaksa liikkua.
Tukehtuvat omaan
vaitioloonsa.
Kuolevat pois
yksinäisyyttään.
Kuulematta, kuin
hiljaisin kuiskaus.
Yksinäisen sydämen
äänettömyys…
Kuulisipa se
monta kutsua.
Hiljaisuudessa
11
464
Vastaukset
- lindalinda1
kuinka tässä runossasi hiljaisuus on käsinkoske-
teltavaa ja yksinäisyys huutaa suorastaan sä-
keissä * huokaus *
Men sinne notskille isojen poikien kanssa, ja
parantakkaa maalimaa vaik yks yön seutu - josko
se uus päivä tois pikkasen valoa sytämmeesi.
Riipoo tämä, uso pois !Usko pois, mutta nämä tuovat nyt sitä valoa jo, kaikessa yksinäisyydessään. Kiitos sinulle.
Tarkkis
Tuska on partioreissullaan poikennut,
raastanut ja pilkkonut...
Kutsut kuuluvat ja kulkevat,
vaan tuntemattomat ovat niidenkin tiet!
Marin- cocos_vanilla
Toinen "apua!" tänään;
mää melkein lakkasin hengittämästä
tämän runon myötä!
Runo
on henkevyydessään niin
elottomaksi aseteltu
että ne pääkallot
kaikaa tuota sanomaansa
Hiljaisuudessaan
metelöivät
Raskasta ja
puhuttelevaa
on runon sointisi tänäänNiin, eihän niitä haluaisi aina kuunnella, mutta kuunnelta on. Salaisuuksia, ehkä kertovat, auttavatkin joskus. Kiitos co`va!
Tarkkis
- Minänoita
hiljaisuus kertoo
myös monta iloista
asiaa..
äänettömyydessä on
oleva loitsujen taikamaa...
jonka vaarojen takana
odottaa joku jonka
läsnäolon voi vain
aavistaa..hän on
on aina
kuulolla...
Noita is back,by the way!No vissi on.:) Kävit sitten taikomassa porot h:kutin kuuseen vai.. Kiva ko oot siellä. Uskon minä sinne vaarojen taakse myös, se tulee, mie tiiän. Kiitos Noita
Tarkkis
Hiljaisuudesta voi saada voimaa,
mutta myös uhkakuvia.
Karuudestaan huolimatta
kaunista arjen
hautovaa tekstiä,jossa
on elämän sisäisiä
ääniä.
Näitäkin tekstejä kaivataan
usko pois van.tarkampuja kirjoitti:
Kiitos Dolan. Kaikki tai ei mitään, niinhän se on.
Hyvää elokuuta sinulle:)
TarkkisMinä myös Kiitän ja Toivon
sitä samaa Sinulle.
Katsellaan huomista päivää
kohden,mitä tuleman
pitää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634