Rakkauden pääkallot,
sanomattomat sanat.
Paikallaan ovat hiljaisuudessa,
viestit ovat raskaat.
eivät kulje,
eivät jaksa liikkua.
Tukehtuvat omaan
vaitioloonsa.
Kuolevat pois
yksinäisyyttään.
Kuulematta, kuin
hiljaisin kuiskaus.
Yksinäisen sydämen
äänettömyys…
Kuulisipa se
monta kutsua.
Hiljaisuudessa
11
464
Vastaukset
- lindalinda1
kuinka tässä runossasi hiljaisuus on käsinkoske-
teltavaa ja yksinäisyys huutaa suorastaan sä-
keissä * huokaus *
Men sinne notskille isojen poikien kanssa, ja
parantakkaa maalimaa vaik yks yön seutu - josko
se uus päivä tois pikkasen valoa sytämmeesi.
Riipoo tämä, uso pois !Usko pois, mutta nämä tuovat nyt sitä valoa jo, kaikessa yksinäisyydessään. Kiitos sinulle.
Tarkkis
Tuska on partioreissullaan poikennut,
raastanut ja pilkkonut...
Kutsut kuuluvat ja kulkevat,
vaan tuntemattomat ovat niidenkin tiet!
Marin- cocos_vanilla
Toinen "apua!" tänään;
mää melkein lakkasin hengittämästä
tämän runon myötä!
Runo
on henkevyydessään niin
elottomaksi aseteltu
että ne pääkallot
kaikaa tuota sanomaansa
Hiljaisuudessaan
metelöivät
Raskasta ja
puhuttelevaa
on runon sointisi tänäänNiin, eihän niitä haluaisi aina kuunnella, mutta kuunnelta on. Salaisuuksia, ehkä kertovat, auttavatkin joskus. Kiitos co`va!
Tarkkis
- Minänoita
hiljaisuus kertoo
myös monta iloista
asiaa..
äänettömyydessä on
oleva loitsujen taikamaa...
jonka vaarojen takana
odottaa joku jonka
läsnäolon voi vain
aavistaa..hän on
on aina
kuulolla...
Noita is back,by the way!No vissi on.:) Kävit sitten taikomassa porot h:kutin kuuseen vai.. Kiva ko oot siellä. Uskon minä sinne vaarojen taakse myös, se tulee, mie tiiän. Kiitos Noita
Tarkkis
Hiljaisuudesta voi saada voimaa,
mutta myös uhkakuvia.
Karuudestaan huolimatta
kaunista arjen
hautovaa tekstiä,jossa
on elämän sisäisiä
ääniä.
Näitäkin tekstejä kaivataan
usko pois van.tarkampuja kirjoitti:
Kiitos Dolan. Kaikki tai ei mitään, niinhän se on.
Hyvää elokuuta sinulle:)
TarkkisMinä myös Kiitän ja Toivon
sitä samaa Sinulle.
Katsellaan huomista päivää
kohden,mitä tuleman
pitää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381