haluaisin tietää nimenomaan Burgasissa kosmetologin tai paikan missä voi laittaa vaikka rakennekynnet.
olisiko jollain tietoa?
kometologi Burgasissa
4
654
Vastaukset
- suosittelen
En muista paikan nimeä, mutta Burgasin keskustassa laitatin rakennekynnet kesäkuun alussa, maksoi 6 euroa. Tultiin taxilla keskustaan ja kävelin liikkeeseen sisään. siinä oli myös kampaamo, pesu, leikkaus, ja föönaus maksoi 5 euroa. Olin erittäin tyytyväinen tuloksiin. Missään Suomessa ei ole niin vimpan päälle leikattu tukkaani !!
- molja
Eli voitko vähän tarkentaa tuota keskustaa, jättikö taxi teidät siihen rautatieasemalle/ mihin linja-autotkin tulee?
keskustahan on kuitenki aikas laaja. olisi kiva jos vähän jotain muistaisit enemmän niin ryntään samantien tuonne.....ihanaaa... - muodikas tukanleikkuu
molja kirjoitti:
Eli voitko vähän tarkentaa tuota keskustaa, jättikö taxi teidät siihen rautatieasemalle/ mihin linja-autotkin tulee?
keskustahan on kuitenki aikas laaja. olisi kiva jos vähän jotain muistaisit enemmän niin ryntään samantien tuonne.....ihanaaa...fööni ja pesu SB:ltä 4 km kylätien varrella.
Muotikynsiä laitettiin etelään päin menevän tien varrella 8 levalla.
Toinen neiti teki jalkahoidon, 3 levaa.
Ihan 100 % tyytyväinen olin. - molja
muodikas tukanleikkuu kirjoitti:
fööni ja pesu SB:ltä 4 km kylätien varrella.
Muotikynsiä laitettiin etelään päin menevän tien varrella 8 levalla.
Toinen neiti teki jalkahoidon, 3 levaa.
Ihan 100 % tyytyväinen olin.Joo onhan noita, mutta tosiaan kysyin Burgasissa olevia paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47613
- 39608
- 30601
- 40595
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36493