haluaisin tietää nimenomaan Burgasissa kosmetologin tai paikan missä voi laittaa vaikka rakennekynnet.
olisiko jollain tietoa?
kometologi Burgasissa
4
642
Vastaukset
- suosittelen
En muista paikan nimeä, mutta Burgasin keskustassa laitatin rakennekynnet kesäkuun alussa, maksoi 6 euroa. Tultiin taxilla keskustaan ja kävelin liikkeeseen sisään. siinä oli myös kampaamo, pesu, leikkaus, ja föönaus maksoi 5 euroa. Olin erittäin tyytyväinen tuloksiin. Missään Suomessa ei ole niin vimpan päälle leikattu tukkaani !!
- molja
Eli voitko vähän tarkentaa tuota keskustaa, jättikö taxi teidät siihen rautatieasemalle/ mihin linja-autotkin tulee?
keskustahan on kuitenki aikas laaja. olisi kiva jos vähän jotain muistaisit enemmän niin ryntään samantien tuonne.....ihanaaa... - muodikas tukanleikkuu
molja kirjoitti:
Eli voitko vähän tarkentaa tuota keskustaa, jättikö taxi teidät siihen rautatieasemalle/ mihin linja-autotkin tulee?
keskustahan on kuitenki aikas laaja. olisi kiva jos vähän jotain muistaisit enemmän niin ryntään samantien tuonne.....ihanaaa...fööni ja pesu SB:ltä 4 km kylätien varrella.
Muotikynsiä laitettiin etelään päin menevän tien varrella 8 levalla.
Toinen neiti teki jalkahoidon, 3 levaa.
Ihan 100 % tyytyväinen olin. - molja
muodikas tukanleikkuu kirjoitti:
fööni ja pesu SB:ltä 4 km kylätien varrella.
Muotikynsiä laitettiin etelään päin menevän tien varrella 8 levalla.
Toinen neiti teki jalkahoidon, 3 levaa.
Ihan 100 % tyytyväinen olin.Joo onhan noita, mutta tosiaan kysyin Burgasissa olevia paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362