Aamu

*


oikein pelottaa
yön tunteina
ajatus aamusta
vailla rakkautta

et sanonut mitä kaipaat
enkä sitä silmistäsi löytänyt
en tiennyt kuinka olisin toiminut

käteesi en yltänyt
vaikka kurotin
ja naurusi kadotin

tyhjää
sitä on riittämiin
millä tyhjän täyttäisin

olen sotkeentunut
kurjiin aamuihin
jotka voisivat olla
täynnä rakkautta
ja hellyyttä

naurua aamulehden takaa
hymyjä kiiltävissä lusikoissa
iloa kahvikupissa
ja lämpöä varpaissa

vaan niin ei ole


katson kyyneleiden
läpi yöhön

kunpa aamulla
olisikin jo toisin

15

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cocos_vanilla

      Apua,
      tällainen ajatus
      heitetään nyt yhdessä
      tuonne tuulten tuiverruksiin

      ja puhalletaan siihen
      yhteen hiileen

      Annat vaan sen vinkin
      tiettyyn osoitteeseen
      niin
      alkaa tapahtua!

      Uso sie ittees!
      Siitä se alkaa :)

      Surumielistä runoilua,
      huh, melkein alkoi ahdistamaan
      mutta ei nyt ennätä murehtia

      Lempeitä ajatuksia Sinulle

      • Ei tarvitse ahdistua,,, tämä on tunteiden purkua,
        sillä pidetään mörköjä mökin ulkopuolella.

        Ystäväni, puhalletaan tuuleen,
        saadaan voimaa:))

        Hyvää yötä toivotan.


    • Minänoita

      Mie vaiti nyt
      odotan kanssasi
      aamua valkenevaa

      ja sydämestäni
      toivon että se
      sinulle rakkauden
      avaa..

      Sie konnavelhotar
      saat minut tälleen
      höperöimään,nyyh!

      • ai sie systra.
        komautit miuta sielun kipeimpään mustelmaan...

        älä nyyhki noitapien,,, tulen sua lohduttamaan
        jahka runoilultani joudan.
        nyt on menossa "mustiennuotiorunojenruuhkaviikko"
        jos et tiennyt,,, tätä ö-mappiplaatua on tulossa lisääkin!
        Danke schön....


    • lindalinda1

      sasse, kunpa aamulla olisikin toisin.

      En löydä sanoja, jolla kommentoisin tätä runoasi.
      Tässä on NIIN paljon omia tunnemyllerryksiäni,
      että se hämää mun ajatusmaaliman. Soon Siun vika,
      ja mie hilippasen poikkeen. Tuun takas sit, ko
      keksin jottain järkevää sanottavaa - yes ?

      Mie kaipaan kaikkea sitä, mitä Sie olet pukenu
      tähän runoosi * huoks *

      • En ala,,,
        aina kaikki on mun vika...
        Vaikka olkoon, mulla on puhvelin hartiat,
        kyllä tässä samassa kyydissä menee
        muutaman muunkin murheet...

        Nättiä olit sanonut...riipiviä, ripotellut

        Kiittäen poistun minä:))))


    • runo64-1

      ..haaleissa sitä jotenkuten
      roikkuu elämässä
      mutta jo illalla yksinäisyys
      alkaa kerämään voimiaan kunnes
      aamulla puhkeaa tuskaisena esiin.
      koskettava runo sinulta!!!
      mutta usko siihen että vielä heräät
      aamuun prinsessamaisiin ja se joka
      palveleen sänkkyyn on rakkaus!!!
      hyvä mestari,prinsessa marin!!!

      • Hitsi kun kuulostaa ihanalta; prinsessa-aamu!

        Tästä kirjoitan Joulupukille, jos ei muuten ala järjestymään:))

        *Hymy, oikein leveä sellainen*

        Kiitos käynnistäsi!


    • Aamun tunteina oleva runosi
      kertoo kaipuusta lämpimiin
      hetkiin...miten on tämä
      aamu marin.
      Olet kirjoittanut tämän
      eilen illalla,etkä yöllä.
      Aamu pitäisi olla
      päivän voima,jos
      aamulla tuntee jo näin,
      niin miten illalla
      ...nimittäin jos olisi
      totta.
      Toivottavasti tätä kirjoittaessa
      olisi huolesi aiheeton tässä
      aamussa.

      Mutta sää ei ainakaan täällä
      sitä puolla.Hyvää Päivääsi.

      • Olin kirjoittanut tämän jo edellisenä yönä,
        aamua odotellessa.
        Aamun pitäisi olla voima,
        onko se?
        Vaikea sanoa, kuten moni muukin asia,
        ei koskaan tiedä, mitä tapahtuu!

        Sinulle kiitos huolehtimisestasi
        ja siitä että luit runoni.


      • marinfrist kirjoitti:

        Olin kirjoittanut tämän jo edellisenä yönä,
        aamua odotellessa.
        Aamun pitäisi olla voima,
        onko se?
        Vaikea sanoa, kuten moni muukin asia,
        ei koskaan tiedä, mitä tapahtuu!

        Sinulle kiitos huolehtimisestasi
        ja siitä että luit runoni.

        Yleensä epävarmuus on hyvinkin
        raskasta kuin myös
        epämiellyttävää tunnetilaa
        joka kuluttaa voimia,

        mutta jotenkin sen kanssa
        on vain tultava toimeen.

        Elämääkään ei voi maksimoiden
        turvata,kun sitä ei ole
        juuri olemassakaan ja aina
        on nuo eri epävarmuus tekijät
        olemassa.
        Erityisen paha se on silloin
        jos se on pitkää ja jopa
        kestävää.silloin se vaatii
        liian suuren veron
        henkisestä kapasiteetista.

        Hyvää päivän jatkoa...ja
        sade jatkuu sekä vesilammikot
        kasvattavat brutto ansioitaan.


      • dolan kirjoitti:

        Yleensä epävarmuus on hyvinkin
        raskasta kuin myös
        epämiellyttävää tunnetilaa
        joka kuluttaa voimia,

        mutta jotenkin sen kanssa
        on vain tultava toimeen.

        Elämääkään ei voi maksimoiden
        turvata,kun sitä ei ole
        juuri olemassakaan ja aina
        on nuo eri epävarmuus tekijät
        olemassa.
        Erityisen paha se on silloin
        jos se on pitkää ja jopa
        kestävää.silloin se vaatii
        liian suuren veron
        henkisestä kapasiteetista.

        Hyvää päivän jatkoa...ja
        sade jatkuu sekä vesilammikot
        kasvattavat brutto ansioitaan.

        Kaikkia oman elämän kolareita ei voi välttää,
        eikä maksimoida, eikä vakuuttaa...
        Minä, jos kuka tiedän sen!

        Sadetta kuuntelen,,,
        se rauhoittaa!


      • marinfrist kirjoitti:

        Kaikkia oman elämän kolareita ei voi välttää,
        eikä maksimoida, eikä vakuuttaa...
        Minä, jos kuka tiedän sen!

        Sadetta kuuntelen,,,
        se rauhoittaa!

        Ei voi,sillä molemmat
        sen tiedämme
        kokemuksestamme.

        Eikä sade ole aina
        pahasta,ne pienet
        elämän eri vivahteet
        pitää vain osata
        lukea oikein.


      • *marinfrist*
        dolan kirjoitti:

        Ei voi,sillä molemmat
        sen tiedämme
        kokemuksestamme.

        Eikä sade ole aina
        pahasta,ne pienet
        elämän eri vivahteet
        pitää vain osata
        lukea oikein.

        Minä alan tulla vanhaksi, tai sitten minulla
        on ...lukihäiriö aina.

        Yritetään ymmärtää toisiamme,
        ehkä tämä vielä selviää:)


      • *marinfrist* kirjoitti:

        Minä alan tulla vanhaksi, tai sitten minulla
        on ...lukihäiriö aina.

        Yritetään ymmärtää toisiamme,
        ehkä tämä vielä selviää:)

        Kyllä me ymmärretään toisiamme
        hyvin,ole huoleti.

        Avitetaan toisiamme
        välillä,jos menee
        vaikeaksi.

        Kyllä se tästä... niin ja Hyvää
        alkavaa uutta päivää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe