Tervehdys! Osaiskohan joku neuvoa miten ihmeessä sen ruohonleikkurin käynnistyshihnan palautusjousen saa takaisin niinku se olikin siellä. Meni juuresta poikki ja viritin siihen uuden pykälän, mut en hölmö kattonu miten se jousi siellä oli. (tai olin kattovinaan) Olen kiertäny vaikka miten, sitä kirrejousta mut ei vaan ala palauttamaan, vaan vetohihna jää ylös.
LEIKKURIN VETOHIHNAN PALAUTUSJOUSEN
3
8311
Vastaukset
- kireälle
Jousi pitää tietysti kiertää kireälle, että se voisi vetää narun sisään. Oikea kireys on silloin, kun narussa on pieni vetovoima narun ollessa sisälle kiertyneenä.
Paras taktiikka useimmissa systeemeissä on se, että jousi kierretään ensin sopivan kireälle ja sitten naru kieputetaan kiristetyn jousen ympärille käynnistyskehälle. - Naruttaja
Kierrä sitä narua myös narupyörälle kiertämällä pyörästä käsin jouseen jännitystä. Siinä on lovi kehän kupeessa sitä narua varten. Sitten kun olet saanut koko narun kieputettua, vielä kierros tai pari. Tarkista vetämällä naru ulos, että jouseen jää löysää tilaa tai se katkeaa. Narupyörän on siis kievuttava käsin kiertämällä vielä kun naru on loppunut. Kiinnitä ennen narun kieputusta narupyörä kielekkeillä koteloon ettei jousi karkaa. Se katkennut jousi ei muuten tule kestämään, mutta saahan sitä vähän iloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693